Mijn setje:
1x Behringer DJX900usb
2x Numark NDX400
2x M-Audio BX5

1x Behringer DJX900usb
2x Numark NDX400
2x M-Audio BX5

Ik ben benieuwd hoe je de hoezen opgehangen hebt. Ik ben het zelf namelijk ook van plan en op deze foto ziet het er heel netjes uitLenny wrote: Vinyl
![]()

Thnx, de cdj 2000 nexus heb ik in oktober aangeschafd, de cdj 2000 heb ik overgekocht van een club die daar overbodig stond. Gebruik het voor hobby, maar ik doe zelf ook drive-in shows dus ze gaan regelmatig mee in een flightcase dj meubel.El Mare wrote:Wauw dat ziet er wel gaaf uit. Die CDJ's heb je die nieuw gekocht en gebruik je die alleen voor hobby of neem je ze ook mee om op feestjes te draaien?
1 tip ; Hard werken, wat bijverdienen en goed sparen!.SL8492 wrote:Ik word echt jaloers als ik dit topic doorkijk, ik wil dit ook
Haha dat snap ikDj Confidence wrote:1 tip ; Hard werken, wat bijverdienen en goed sparen!.SL8492 wrote:Ik word echt jaloers als ik dit topic doorkijk, ik wil dit ook
Ik ben voor me dj gear t volgende kwijt.SL8492 wrote:Haha dat snap ikDj Confidence wrote:1 tip ; Hard werken, wat bijverdienen en goed sparen!.SL8492 wrote:Ik word echt jaloers als ik dit topic doorkijk, ik wil dit ookIemand enig idee hoeveel geld je ongeveer kwijt bent voor zoiets als wat jullie hebben. CDJ's, Speakers/monitoren ofzo?
Als je een beetje goed zoekt, 800-900 euro ofzoSL8492 wrote:Haha dat snap ikDj Confidence wrote:1 tip ; Hard werken, wat bijverdienen en goed sparen!.SL8492 wrote:Ik word echt jaloers als ik dit topic doorkijk, ik wil dit ookIemand enig idee hoeveel geld je ongeveer kwijt bent voor zoiets als wat jullie hebben. CDJ's, Speakers/monitoren ofzo?
Haha dat snap ik
1 tip ; Hard werken, wat bijverdienen en goed sparen!.
In mijn geval:SL8492 wrote: Haha dat snap ikIemand enig idee hoeveel geld je ongeveer kwijt bent voor zoiets als wat jullie hebben. CDJ's, Speakers/monitoren ofzo?