Nette Set man!

Ja hier heb ik aardig over na moeten denken inderdaad. Het kwam er op neer dat ik het leuk vond dat als er mensen kwamen, ze het ook konden horen in plaats van dat de boxen naar mij toe staan gericht. En overigens, ik hoor het helemaal prima hoor, niks mis mee!Parvuz wrote:Dikke set, alleen komt je geluid van je set daar achter uit de dj monitoren? Is dat niet raar draaien?
Juist, precies. Er staat een loungebank met ijskast, vandaarParvuz wrote:Ahaa dus vanaf de plek waar je de foto hebt genomen is een chillhoek ofzo? Dan kan ik me t enigszins voorstellen. Ik heb dezelfde monitoren bij mn set, maar als ik die zo'n eind achter me zou hebben, zou ik t niet chill vinden gok ik.
Ook al aan gedacht maar mn boxen staan in connectie met elkaar door middel van een vreselijk onhandig draad.. Dus dan kan ik mn hok niet meer in.Parvuz wrote:Zou je dan niet beter die 2 dj monitoren bij de set neer kunnen zetten en dan 2 extra speakers kopen om er voor te zetten ofzo?
Trouwens Parvuz, jij hebt dezelfde monitors zeg je toch? Heb jij er ooit problemen mee? Want ik vind dat het op de 1 of andere manier totaal niet zuiver klinkt wat er uit komt. Kan liggen aan mn kabel die er misschien niet goed in zit.Parvuz wrote:Haha juist.

Ik wou net zeggen. Best jammer anders had je een prima plaats om te chillen met vrienden haha!Attaudio wrote:Gevaarlijke plek op je dartbord op te hangen!
Als ik dart gaan de spullen natuurlijk ff aan de kant, maar ben een seizoendarter dus als de TV toernooien weer komen dart ik weer volgasAttaudio wrote:Gevaarlijke plek op je dartbord op te hangen!

Lenny, slaapt u nog met knuffeltjes?Lenny wrote:
Kamer weer zoals hij was
![]()
themaster wrote:Lenny, slaapt u nog met knuffeltjes?Lenny wrote:
Kamer weer zoals hij was
Zou andersom moeten zijnOrdinary Joe wrote:Even een updateje. Platenspelers liggen onder de kast tot ik er ruimte voor heb.