''leg hem eigenlijk altijd voor me draaitafel'' maar voor de foto staat het zo iets mooier vindt ik zelfSpablauw wrote:Ziet er vrij onhandig uit om met je armen leunend op je draaitafel te moeten typen?maarten1410 wrote:dylanhardstyle wrote:
monitors TRUTH B3031A
NUMARK MIX TRACK PRO
Of isdat zo gedaan voor de foto?
Related topics
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (11-11-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (06-10-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (18-03-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (28-01-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: Regain @ This is Regain - Boiler Room Show (29-10-2022)
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
DHardtraxxer
- 405 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
-
DHardtraxxer
- 405 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
maarten1410 wrote:dylanhardstyle wrote:
monitors TRUTH B3031A
NUMARK MIX TRACK PRO
thanks! ik krijg die foto niet zo hoe doe je dat ?
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Als je nog een leuk setje speakers zoekt is de Z623 van Logitech zeer zeker aan te raden! mijn broertje heeft ze gisteren gekocht en ik ga ze ook zeer snel halen. Lompe bass! Erg leuk puur voor het draaien en muziek pompen. Foto´s komen snel.
Last edited by Forsyte on 30 Dec 2011 10:35, edited 1 time in total.
Niet? Er staat toch afbeelding?SpaceRazr wrote:De foto doet 't niet bij mij
Nope, bij mij niet.
Ik krijg zo'n broken link ding
K heb t over de afbeelding van forsyte he
Ik krijg zo'n broken link ding
K heb t over de afbeelding van forsyte he
-
THardtraxxer
- 117 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
Yoo sorry voor de late responseSiweZ wrote:Heerlijk dingetje! Heb m deze week in t zwart gekocht.Voor die prijsklasse helemaal lekker!The ShadowReaper wrote: (DJM350 Wit)
Maar die van jou heeft volgensmij hele andere mastereffects dr op he? Ik heb Gate,Jet,Crush,Filter.
Jij hebt geloof ik noise ofzo ipv crush??
Maar vind die effects wel nice.Je ken echt leuke dingen ermee uithalen
-
THardtraxxer
- 117 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
Hehe sorry voor de late reactie maar toch nog bedanktG1LL wrote:Netjes hoorThe ShadowReaper wrote:foto's
Bezig 1 kamer om te bouwen naar een studio'tje(Work in Progress)
Binnenkort alle muren Soundproofen
Precies, alleen jammer dat je ze alleen via de master kan doen en niet per kanaal.. maargoed je kan niet alles hebben voor die prijsThe ShadowReaper wrote:Yoo sorry voor de late responseSiweZ wrote:Heerlijk dingetje! Heb m deze week in t zwart gekocht.Voor die prijsklasse helemaal lekker!The ShadowReaper wrote: (DJM350 Wit)
Maar die van jou heeft volgensmij hele andere mastereffects dr op he? Ik heb Gate,Jet,Crush,Filter.
Jij hebt geloof ik noise ofzo ipv crush??beetje drukke dagen gehad maar ja idd ik heb Noise Jet Short Echo en Filter op mijn witte DJM
Maar vind die effects wel nice.Je ken echt leuke dingen ermee uithalen
Zal morgen wel eens ff een foto plaatsen van mijn set en dj meubel.
Heb mijn slaapkamer laatst helemaal geschilderd en nieuw bed etc. En heb ook een dj meubel (kast) laten maken.
Misschien een goed voorbeeld als iemand ook van plan is om zelf iets te maken
Heb mijn slaapkamer laatst helemaal geschilderd en nieuw bed etc. En heb ook een dj meubel (kast) laten maken.
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Ik heb m'n midi mixer op een camping tafeltje staan!Dream Chaser wrote:heb ook een dj meubel (kast) laten maken.
-
S
@Rawbin
Ik heb een vraag voor je, ik heb de reloop rmx 30 en ik heb ook beneden de mixer zo 2 blokjes van telkens 3 staafjes zoals bij jou. Dat is flash high, mid, low als ik het juist heb (mixer zit effe terug in de doos dus kan nu niet zien). Maar ik snap daar niet van hoe je ze altijd kan gebruiken. Als ik met mijn rechter cd-speler op kanaal 2 speel dan kan ik de linker kant van de staafjes gebruiken om de flash high, mid, low te doen. Maar met de linkse cd-speler op kanaal 1 werken ze niet?
Misschien weet jij hoe die juist in werking moeten gebracht worden?
Ik heb een vraag voor je, ik heb de reloop rmx 30 en ik heb ook beneden de mixer zo 2 blokjes van telkens 3 staafjes zoals bij jou. Dat is flash high, mid, low als ik het juist heb (mixer zit effe terug in de doos dus kan nu niet zien). Maar ik snap daar niet van hoe je ze altijd kan gebruiken. Als ik met mijn rechter cd-speler op kanaal 2 speel dan kan ik de linker kant van de staafjes gebruiken om de flash high, mid, low te doen. Maar met de linkse cd-speler op kanaal 1 werken ze niet?
Bij mij werkt het linkse blokje met 3 staafjes op zowel kanaal 1 als 2... dus denk dat automatisch het rechtse blokje met die 3 staafjes op kanaal 3 en 4 werken.. Worden ook wel killswitches genoemt als je de low mid of high er helemaal uit wil halenSpablauw wrote:@Rawbin

als ik het goed heb kun je met die pinnetjes die ik omcirkelt heb switchen met de kanalen.
dus als je hem op 1 zet, werkt die ook alleen maar op kanaal 1. nummertje 2 dus alleen voor kanaal 2 enz..
Helemaal correct. Ik zat er ook een beetje mee te kloten eerst namelijk. Die 2 knopjes werken als het goed is ook voor je Crossfader (die werkte dus niet bij mij), tot ik door het dat alle 2 de knopjes op Off stondenVirtual Noizer wrote:
als ik het goed heb kun je met die pinnetjes die ik omcirkelt heb switchen met de kanalen.
dus als je hem op 1 zet, werkt die ook alleen maar op kanaal 1. nummertje 2 dus alleen voor kanaal 2 enz..
Klopt het trouwens dat de killswitches alleen werken wanneer ik hem over mijn boxen speel, want de killswitch werkt volgens mij nog niet als ik hem via koptelefoon voorbeluister?
U ziet:
2x reloop rmp-2
Reloop rmx 30
2x Behringer Thruth B1030A
Xbox360
Sony Bravia 32 inch lcd tv
...En nog wat rotzooi, cd map, dvd mappen en lege cd's/dvd's.
2x reloop rmp-2
Reloop rmx 30
2x Behringer Thruth B1030A
Xbox360
Sony Bravia 32 inch lcd tv
...En nog wat rotzooi, cd map, dvd mappen en lege cd's/dvd's.
Last edited by Dream Chaser on 19 Apr 2012 09:43, edited 1 time in total.

Druk bezig met de hobbykamer dus zolang mijn gear zo even neergezet
Ik zou die lelijke vlag weghalen joh..
verder wel netjes, beetje chille mixer?
verder wel netjes, beetje chille mixer?