Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 21:22 

Hardtraxx Veteran

@ Rawbin, volgensmij moeten ze het op je koptelefoon ook gewoon doen, het kan zijn dat je het dan minder goed hoort omdat je al een plaat hebt lopen over je speakers?
Ik zal het met mijn Remix30 zo eens uittesten met die killswitches, dan kom ik er zo op terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 21:59 

Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:
[
Foto's..

U ziet:

2x reloop rmp-2
Reloop rmx 30
2x Behringer Thruth B1030A
Xbox360
Sony Bravia 32 inch lcd tv

...En nog wat rotzooi, cd map, dvd mappen en lege cd's/dvd's. :P

Netjes, beetje veel kabels maar kun je verder ook niks aan doen. Bevallen die B1030A's een beetje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:02 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
@ Rawbin, volgensmij moeten ze het op je koptelefoon ook gewoon doen, het kan zijn dat je het dan minder goed hoort omdat je al een plaat hebt lopen over je speakers?
Ik zal het met mijn Remix30 zo eens uittesten met die killswitches, dan kom ik er zo op terug

Ook op de koptelefoon werken de killswitches gewoon, althans op mijn mengpaneel dan, mag dan aannemen op die van jou ook ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 12:57 

Hardtraxx Elite

Piaaa schreef:
Piaaa schreef:

Ook op de koptelefoon werken de killswitches gewoon, althans op mijn mengpaneel dan, mag dan aannemen op die van jou ook ;)

Hier ook gewoon :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 13:23 

Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
Dream Chaser schreef:
[
Foto's..

U ziet:

2x reloop rmp-2
Reloop rmx 30
2x Behringer Thruth B1030A
Xbox360
Sony Bravia 32 inch lcd tv

...En nog wat rotzooi, cd map, dvd mappen en lege cd's/dvd's. :P

Netjes, beetje veel kabels maar kun je verder ook niks aan doen. Bevallen die B1030A's een beetje?

Moet de kabels nog beetje netjes werken, heb in de kerstvakantie alles verbouwd.
Monitoren bevallen prima hoor, zeker op een kleine kamer :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:35 

Afbeelding

Dit is dus mijn installatie :) Ben momenteel bezig met alles te installeren, vandaar dat je nog geen bekabeling ziet, zo oogt het ordelijk :D

Is:
1 Reloop Rmx-30 Blackfire edition
2 Reloop Rmp 2.5 Alpha
1 Macbook Pro 13 inch
Verder staat m'n 'versterker' iPod dockingstation achter de macbook.
En de 2 luidsprekers zijn 2 Pioneer S-Z72 van 100 watt 't stuk, zijn wel niet meer in de winkel te kopen :)
En 'kheb ook nog een witte Reloop Rhp-10 hoofdtelefoon ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 17:13 

Ben er nu op aant draaien :) inderdaad die kabels maken het lelijk... Daar moet iets op gevonden worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 17:46 

Hardtraxxer

Spelers op de plaats waar nu je laptop staat? Of bureau een slagje draaien als het mogelijk is. Dan kun je alles achter je bureau wegstoppen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 17:50 

Dat is probleem een beetje :) bove men bureaustoel heb ik een schuine muur in ... kan er wel recht in staan maar dan sta ik ongeveer met m'n hoofd tegen die schuine muur..
Om te studeren -.- gaat het zo perfect .. maar om te draaien niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 14:46 

Hardtraxxer

Draaien jullie ook op je huiskamer met denkbeeldig publiek ? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 16:07 

Hardtraxx Veteran

Mystyle schreef:

Op onze huiskamer :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 16:40 

Hardtraxx Veteran

Niet in me huiskamer maar de booth staat op de 2e verdieping tegen een breed raam dus jaa... Sta daar wel vaak los te gaan alsof er publiek staat, beetje oefenen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 17:02 

Hardtraxx Veteran

Oh wacht nu snap ik hem.
Mijn DJ gear staat op mijn slaapkamer. Maar soms ga ik echt helemaal los. En dan denk ik me echt niet altijd in dat er publiek staat. De muziek alleen is al voldoende :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 21:38 

Ik zit een beetje te kloten met m'n mixer :s
Crossfader en Flash (high, mid, low) werken niet op kanaal 1 ... bij de crossfader blijft kanaal 2 gewoon doorlopen terwijl je kanaal 1 in gebruik hebt...
Nu speel ik op kanaal 2 en kanaal 3 maar wil m'n kanaal 1 in de toekomst terug kunnen benutten..
Iemand hier ervaring mee????
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 21:48 

Hardtraxxer

Draidy schreef:
Mystyle schreef:

Op onze huiskamer :huh:

Slaapkamer bedoel ik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 18:21 

Hardtraxx Addict

Spablauw schreef:
Crossfader en Flash (high, mid, low) werken niet op kanaal 1 ... bij de crossfader blijft kanaal 2 gewoon doorlopen terwijl je kanaal 1 in gebruik hebt...
Nu speel ik op kanaal 2 en kanaal 3 maar wil m'n kanaal 1 in de toekomst terug kunnen benutten..

Welke mixer heb je?
Heb zelf een reloop rmx-30. Kanaal 1 is voor de microfoon geloof ik, vandaar dat die het altijd doet ongeacht de positie van je crossfader.
Je kan hem alleen open of dicht zetten met je volume "fader".
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 19:02 

Dream Chaser schreef:
Spablauw schreef:

Welke mixer heb je?
Heb zelf een reloop rmx-30. Kanaal 1 is voor de microfoon geloof ik, vandaar dat die het altijd doet ongeacht de positie van je crossfader.
Je kan hem alleen open of dicht zetten met je volume "fader".

Heb ook reloop rmx-30 :) wat een gezeik is dat seg ... dat is een driekanaalsmixer verkopen maar eigenlijk een tweekanaals geven...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 19:58 

Hardtraxx Addict

Daar ging ik al wel vanuit, dat je die ook zou hebben ;) .
Je kunt alleen kanaal 2 en 3 gebruiken voor je cd-spelers, vond het zelf ook jammer.
Maargoed, heb ook geen 3 cd-spelers nodig thuis. Een 4 kanaals mixer is gaaf, maar voor thuis gewoon nutteloos (misschien op de effecten na die erop zitten).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 18:22 

Hardtraxx Addict

Dream Chaser schreef:
Je kunt alleen kanaal 2 en 3 gebruiken voor je cd-spelers, vond het zelf ook jammer.
Maargoed, heb ook geen 3 cd-spelers nodig thuis. Een 4 kanaals mixer is gaaf, maar voor thuis gewoon nutteloos (misschien op de effecten na die erop zitten).

Dat ligt er aan. Er zijn toch wel degelijk mensen die met 3 of 4 kanalen kunnen mixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 00:58 

Hardtraxx Addict

marsiascout schreef:
Dream Chaser schreef:

Dat ligt er aan. Er zijn toch wel degelijk mensen die met 3 of 4 kanalen kunnen mixen.

ik zeg ook niet dat het niet kan, bedoel alleen maar te zeggen dat voor thuis gebruik 3 of 4 cdj's beetje overbodig is. Aan 2 heb je gewoon voldoende, die 3e of 4e gebruik je toch (bijna) nooit. Dus is een onnodig dure uitgaaf voor thuis.
Wel gaaf hoor als je er 3 of 4 thuis hebt staan, begrijp me niet verkeerd! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 19:12 

Hardtraxx Addict

Dream Chaser schreef:
marsiascout schreef:
Dream Chaser schreef:

ik zeg ook niet dat het niet kan, bedoel alleen maar te zeggen dat voor thuis gebruik 3 of 4 cdj's beetje overbodig is. Aan 2 heb je gewoon voldoende, die 3e of 4e gebruik je toch (bijna) nooit. Dus is een onnodig dure uitgaaf voor thuis.
Wel gaaf hoor als je er 3 of 4 thuis hebt staan, begrijp me niet verkeerd! ;)

3 of 4 CDJ's vind ik ook n beetje overkill en te duur, maar wanneer je via midi gaat werken kunnen die extra kanalen wel goed uitkomen. Je hebt dan ineens een stuk meer mogelijkheden, ook met samples enzo.

Voor hardstyle word dit niet veel gebruikt, maar in sommige andere stijlen zie je dit steeds meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 20:23 

Hardtraxx Addict

Hmm true, maar ik doelde puur op het gebruik van cdj's. Maar daar delen we dezelfde mening zie ik wel :P .
Als je met midi gaat werken, kun je daar wel een gewone mixer op aansluiten trouwens? Ben daar helemaal niet in thuis..

Zometeen lekker avondje draaien met mijn maatje, en biertjes drinken natuurlijk ^^ !
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:01 

Hardtraxxer

Je moet met iets beginnen he.. ;D

2x KRK RP6 G2
DDJ Ergo
HDJ 500
Kutlaptop

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:50 

Hardtraxxer

Jeeens__ schreef:
Je moet met iets beginnen he.. ;D

2x KRK RP6 G2
DDJ Ergo
HDJ 500
Kutlaptop

Afbeelding

Gebruik je die KRKs alleen voor het draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:42 

Hardtraxxer

Ik gebruik deze inderdaad alleen voor het draaien.
Met de mogelijkheid om misschien ooit eens aan producen te denken :)
Vorige  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner