?? Waar blijven jouw foto's.G1LL wrote:netjes hoor!
Related topics
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (11-11-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (06-10-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (18-03-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (28-01-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: Regain @ This is Regain - Boiler Room Show (29-10-2022)
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
-
DHardtraxxer
- 405 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
hoe kom je aan die posters?
Hardtnation: gekregen van de organisatiedylanhardstyle wrote:hoe kom je aan die posters?
Hysteria: Was te koop voor 3 munten, en die had ik toen nog over =D
Ik haal ze altijd van de muurG1LL wrote:Hardtnation: gekregen van de organisatiedylanhardstyle wrote:hoe kom je aan die posters?
Hysteria: Was te koop voor 3 munten, en die had ik toen nog over =D
-
DHardtraxxer
- last seen Jun 2012
okee weet je mischien een site waar je ze ook kan kopen verschillende?
Nee. Die kun je volgens mij nergens kopen of je moet een bestaande afbeelding bij een site op posterformaat laten drukken. Verder zou ik als je een feestje bezoekt gewoon 's vragen of ze nog posters over hebben. Bij kleinere feesten (zoals Hardnation) hebben ze dat meestal wel en mag je d'r vast wel 1 mee nemendylanhardstyle wrote:okee weet je mischien een site waar je ze ook kan kopen verschillende?
-
DHardtraxxer
- last seen Jun 2012
haha okee bedankt maar ben 14 
bij mid town verkopen ze wel een aantal hardcore posters maar jij bent van de hardstyle of niet?dylanhardstyle wrote:haha okee bedankt maar ben 14
Als je groot genoeg bent om naar mijn huis te rijden mag jij mijn Hardnation poster hebbendylanhardstyle wrote:haha okee bedankt maar ben 14
fietsG1LL wrote:Als je groot genoeg bent om naar mijn huis te rijden mag jij mijn Hardnation poster hebbendylanhardstyle wrote:haha okee bedankt maar ben 14![]()
Kom eraan!G1LL wrote:Als je groot genoeg bent om naar mijn huis te rijden mag jij mijn Hardnation poster hebben![]()
-
DHardtraxxer
- last seen Jun 2012
haha hou ik je aan!G1LL wrote:Als je groot genoeg bent om naar mijn huis te rijden mag jij mijn Hardnation poster hebbendylanhardstyle wrote:haha okee bedankt maar ben 14![]()
niemand die moving heads heeft ;$ haha grapje

2x Pioneer CDJ 350
1x Pioneer DJM 350
1x Pioneer HDJ 1000
Een cheap 2.1 setje
Speedlink Gravity NX. Leuk voor op mn kamer
Speedlink Gravity NX. Leuk voor op mn kamer
-
THardtraxxer
- 117 posts member since 2011
- last seen Nov 2012

De pioneers

Bezig 1 kamer om te bouwen naar een studio'tje(Work in Progress)
Binnenkort alle muren Soundproofen
Heerlijk dingetje! Heb m deze week in t zwart gekocht.Voor die prijsklasse helemaal lekker!The ShadowReaper wrote: (DJM350 Wit)
Maar die van jou heeft volgensmij hele andere mastereffects dr op he? Ik heb Gate,Jet,Crush,Filter.
Jij hebt geloof ik noise ofzo ipv crush??
O.T
1x Pioneer CDJ800 MK2 (Word vervangen door nog een 1000 ofzo) Heb nu namelijk een grijs ding dr staan tussen zwart gear, heb toch liever een 1000 erbij natuurlijk
1x Pioneer CDJ1000 MK2
1x Pioneer DJM350
1x Denon DN-HP-700
2x KRK Rokit 5 Monitoren
2x B&W Loud Speakers
Foto's komen nog!
1x Pioneer CDJ800 MK2 (Word vervangen door nog een 1000 ofzo) Heb nu namelijk een grijs ding dr staan tussen zwart gear, heb toch liever een 1000 erbij natuurlijk
1x Pioneer CDJ1000 MK2
1x Pioneer DJM350
1x Denon DN-HP-700
2x KRK Rokit 5 Monitoren
2x B&W Loud Speakers
Foto's komen nog!
Netjes hoorThe ShadowReaper wrote:foto's
Bezig 1 kamer om te bouwen naar een studio'tje(Work in Progress)
Binnenkort alle muren Soundproofen
-
DHardtraxxer
- last seen Jun 2012
dylanhardstyle wrote:
monitors TRUTH B3031A
NUMARK MIX TRACK PRO
-
S
Ziet er vrij onhandig uit om met je armen leunend op je draaitafel te moeten typen?maarten1410 wrote:dylanhardstyle wrote:
monitors TRUTH B3031A
NUMARK MIX TRACK PRO
Of isdat zo gedaan voor de foto