Gister een korte mix gedraait met de nieuwe HDJ, lekkere bass weergave en goed geluid, m'n oude hoofdtelefoon was echt toe aan vervanging en ik hoor nu eindelijk weer fatsoenlijk dingen zonder drastisch volumes hoger te zetten of aan high.low.mid knoppen te draaien ofzo
Zit echt lekker op je hoofd, om je oren heen en knelt (tot nu toe) verder niet echt af. Als je hem op hebt met wat muziek (hoeft niet eens hard te staan) ben je compleet afgeschermd van wat er om je heen gebeurt. Het dempt dus geluid van buitenaf goed. Het geluid is niet zoals ik verwacht van een studio hoofdtelefoon, maar het is gewoon lekker en je kunt er lekker mee mixen. Ga er nog veel plezier mee beleven denk ik wel, wellicht dat ik binnekort een setje opneem en hem op hardtraxx plaats
Dan kan ik ook kijken hoe die het doet voor gebruik van lange tijd, maar echt hoe die aanvoelt.
Je betaald er dan wel 300 euro voor (ik dan in dit geval niet, maar zoveel geluk hebben de meeste niet) maar je betaalt ook wel voor kwaliteit. Voor hardstyle dj's echt een aanrader dankzij een lekkere weergave van het laag, hoewel ik het persoonlijk geen echte luister hoofdtelefoon vind kun je het gemakkelijk aan een I-pod aansluiten ofzo, maar zeker het feit dat het robuust aanvoelt, het gevoel dat je hem gewoon kan laten vallen zonder je druk te maken over het feit dat er meteen stukjes hoofdtelefoon rondvliegen. Nu heb ik nooit een echte DJ hoofdtelefoon gehad, maar hoorde toch vaak dat de scharnieren bij veel een zwak punt waren, dat lijkt me bij de HDJ2000 echt totaal anders.
Volledig inklapbaar en een handig tasje meegeleverd om hem voor vervoer in te doen