Hey , hier een paar foto's van mijn kamer, voor mijn DJ-Gear ben ik nog aan t sparen, ik heb gisteren nieuwe koptelefoon gekocht voor het mixen en producen, en de rest komt nog! (ik denk 2 cd spelers, 1 mixer, en een midi keyboard en nieuwe speakers)
Je ziet:
Bureau: 1x Philips Beeldscherm 1x BenQ beeldscherm 2x Creative PC Speakers (slechte kwaliteit) 2x Trust Speakers + 1x Trust 3D Subwoofer (mooie kwaliteit!) 1x Bose Subwoofer (aangesloten op CD/DVD speler) 1x Showtec Parcan LED 56 Par Short 1x Mustek CD/DVD Speler (voor muziek ) 1x toetsenbord + 1x muis 1x Panasonic RP-DJS400 Headphone
Software Producing & Mixing: - FL Studio 10 XXL Producer Edition - Cubase 5 - Virtual DJ Pro 7 - Traktor Scratch Pro - Deckadance
en achter mn bureau een heleboel kabels, wat geluidsisolatieschuim, onder mn bureau staat de subwoofer en naast mn Benq beeldscherm staat die van Bose
haha 100% Q-DANCE HARDSTYLE
Oja hier een filmpje in mn ,,studio" , om mn nieuwe Showtec LED Par lamp te testen , hoe ie reageert op de muziek, hij reageert vrij goed op de muziek en je kunt m makkelijk afstellen op de muziek!
1. Je afbeelding doet het niet. 2. Hmm ja het is gewoon een computer met wat boxjes
ik wou op Voorbeeld klikken maar ik klikte op Bevestig toen ik nog aan het typen was, ik heb t bericht al goed gemaakt en de afbeeldingen doen het! het filmpje komt straks!
Oja, die zwarte boxen zijn inderdaad slecht, ik gebruik voor het producen nu voornamelijk die headphone van Panasonic, echt goed ding, mooi vol geluid en goede bassweergave erin, je hoort alle tonen, dus dat is geen slecht ding voor producen en mixen!
Ik heb nog geen apparatuur, maar dat komt nog, ik kan ook veel met de software doen zonder apparatuur, de apparatuur is er alleen om het makkelijker te maken
Leuke kamer man! Alleen krijg jij het volume als je draait dan een beetje hoog met die boxjes bij je draai gear? Altans bij mij moet t altijd redelijk hoog staan omdat ik draaien met laag volume kut vind . Of pompen die er gewoon een lekker volume tegenaan?
Leuke kamer man! Alleen krijg jij het volume als je draait dan een beetje hoog met die boxjes bij je draai gear? Altans bij mij moet t altijd redelijk hoog staan omdat ik draaien met laag volume kut vind . Of pompen die er gewoon een lekker volume tegenaan?
ja er komt een goed volume uit. draai altijd de volume redelijk ver open. (niemand die er last van heeft) op de grond staat nog een sub voor de bass. (was gewoon een surround setje die ik overhad, komt wel goed zuiver geluid uit)
Ik heb gisteren(03-08)mn reloop rmp-2's teruggestuurd naar bax-shop om ze te kunnen omruilen voor CDJ 350's. Iemand ervaring met laatstgenoemde spelers?ze zijn beter dan de rmp-2's, dat schiet echt niet op als je een cd plaatst hoelang t nog duurt voor ie alles gelezen heeft. En dan heb je nog die vage autobpm functie.
Moet waarschijnlijk wel wat gaan bijleggen, maar is de moeite waard
Ik post later nog wel de foto toen ik de spelers nog had.
Ik heb gisteren(03-08)mn reloop rmp-2's teruggestuurd naar bax-shop om ze te kunnen omruilen voor CDJ 350's. Iemand ervaring met laatstgenoemde spelers?ze zijn beter dan de rmp-2's, dat schiet echt niet op als je een cd plaatst hoelang t nog duurt voor ie alles gelezen heeft. En dan heb je nog die vage autobpm functie.
Ik post later nog wel de foto toen ik de spelers nog had.
Ik denk dat je een stuk gelukkiger gaat worden met de 350's
Ik weet dat Maarten nooit gelijk heeft, maar nu voor het eerst de waarheid spreekt.
Jeroentjuh82 schreef:
Dat weet ik wel zeker ja. Kost je inderdaad wel een stuk meer maar dan heb je ook iets meer kwaliteit. Ik weet dat er hier veel mensen met Reloop's draaien en ik weet dat het prima draait omdat je aan went. Maar de stap naar Pio's is gewoon een groot verschil. Het werkt gewoon lekker en het voelt degelijk. Andersom zou dus sowieso nooit doen maar dat staat hier los van.