Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 17:48 

Artiest

Op de helft ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 18:06 

Hardtraxxer

Vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 12:18 

Donateur

Bij is er inmiddels ook heel wat veranderd. Hieronder wat afbeeldingen.

Waar ik mn sets voor Fear FM opneem:
Afbeelding

Waar ik mn eigen track maak/ga maken:
Afbeelding

En van allebei samen:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 14:10 

Hardtraxx Veteran

Wow!
Erg nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 18:32 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Vette shit idd allemaal, behalve de kwaliteit van de foto's :P

Met al dat spul was het geld voor een goede camera op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 11:16 

Hardtraxxer

Die wallpaper op je schermen, is dat het logo van The Vision? Lijkt er iig heel erg veel op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 12:38 

Hardtraxx Crew

Ebbie schreef:
Die wallpaper op je schermen, is dat het logo van The Vision? Lijkt er iig heel erg veel op.

Dat is die van Fusion volgens mij.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 18:38 

Donateur

Die van Fusion idd. Is wel een camera van een BB maar zal wel aan de instellingen van die kut telefoon liggen.
Krijg volgende week als het goed is de Galaxy S2 binnen dus dan zal ik nog wel ff wat foto'ss maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 09:55 

Donateur

Refuze schreef:
Die van Fusion idd. Is wel een camera van een BB maar zal wel aan de instellingen van die kut telefoon liggen.
Krijg volgende week als het goed is de Galaxy S2 binnen dus dan zal ik nog wel ff wat foto'ss maken :P

Refuze ziet er zeer netjes uit kwa apparatuur, vind alleen je kamer zelf wel somber. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 09:58 

Artiest

gast... je hebt gewoon dezelfde ugly ass kleuren combo als ik op de kamer. Oranje met groen xd
Welke zieke ziel bedenkt dat toch (bij mij m'n moeder overigens). Verder wel vet, ook handig zo naast elkaar, die luxe heb ik dan niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 12:08 

Donateur

Ja ik zat eerst een verdieping lager op een net nieuwe kamer. Maar toen ik begon met deze shit ben ik verhuisd naar de verrotte zolderkamer. Dus dat houd in hier en daar een gat in de muur, hier en daar wat missend verf op de muren etc. Maarja heb de ruimte en het volume kan wat harder dus who care's
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 12:44 

Donateur

Inderdaad, had ik ook maar zo'n zolder kamer :P. Koelkast erbij met pils en je ken je heel de dag amuseren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 13:07 

Artiest

Mijn slaapkamer is de zolderkamer dus ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 14:29 

Hardtraxx Addict

thedutchrages schreef:
Draidy schreef:
orrhogte klopt ja, je oor tussen de woofer en tweeter is het beste. maar heb ze iets hoger staan. hoor ik de bas beter :)
maar van die 1,5m weet ik niet. heb wel ooit ergens gelezen dat het het beste klinkt als de afstand tussen de 2 monitoren hetzelfde is als die van een monitor naar jou. dat je dus een mooie driehoek maakt

klopt en dat minimaal 1,5 ofzo. althans heb ik nu ook niet. ik zal het binnenkort wel een keer opzoeken.

Driehoek is inderdaad belangrijk, dan zit je in de ''sweet spot''. Dat 1,5 meter zou best wel kunnen, de RP8 zijn nogal groot dus die hebben wat afstand nodig om een beetje goed tot hun recht te komen. De kleinere RP6 bijvoorbeeld schijnt een meter nodig te hebben.

Zo die speakers aan één kant van je zetten en dan ook nog naast elkaar is doodzonde. Als je het zo laat staan had je net zo goed 1 speaker kunnen kopen. Je gebruikt immers twee speakers omdat muziek stereo is, maar met twee speakers aan dezelfde kant merk je daar niets van en had je dus ook 1 speaker kunnen neerzetten.

Sowieso lijkt het me niet fijn, al dat geluid links van je en niets rechts?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 15:22 

Hardtraxxer

Hardphonic schreef:
Afbeelding

Dit is wat ik nu heb

2x Samson StudioGT
1x Behringer UMX-250

en een Reloop Digital Jockey 2, maar die staat er niet bij haha

werk het keyboard helemaal goed met FL studio?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 17:18 

Hardtraxxer

Nog 400 euro en dan geld genoeg voor 2 2de hands pio's cdj 800 mk2 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 12:33 

Hardtraxx Elite

Skedoedelefloeps schreef:

mijne ook. en ik heb de mijne in een gekke bui roze geverft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 12:49 

Donateur

RobertV schreef:

mijne ook. en ik heb de mijne in een gekke bui roze geverft :P

WTF :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 12:53 

Hardtraxxer

hardaddict schreef:
&
hardaddict schreef:
Ja ik ben van plan 2x pioneer cdj 800(mk2) te kopen, en een mixer ben ik nog niet hellemaal over uit of ik nou een 4 kanaals of 2 kanaals neem, maar verder hou ik nog wat geld over voor bijv. monitoren

hoe snel verdien jij je geld wel niet ?:DP
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 21:52 

Hardtraxx Newbie

Mijn kamer, monitoren om te mixen staan een beetje dicht bij daar moet ik nog wat op verzinnen >.<

KRK VXT 6, Axiom 25 en binnenkort een Virus Snow
Afbeelding
Pioneer CDJ-800 MK2, JB Systems MK4 MK2 die word binnenkort vervangen voor een DJM mixer (welke weet ik nog niet)
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:14 

Hardtraxxer

Patrick V schreef:
Mijn kamer, monitoren om te mixen staan een beetje dicht bij daar moet ik nog wat op verzinnen >.<

KRK VXT 6, Axiom 25 en binnenkort een Virus Snow
Afbeelding
Pioneer CDJ-800 MK2, JB Systems MK4 MK2 die word binnenkort vervangen voor een DJM mixer (welke weet ik nog niet)
Afbeelding
Afbeelding

Nice hoor ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 10:24 

Artiest

HDJ 2000 binnen gekregen, first impression:
- waar je bij sommige hoofdtelefoons leest over een plastic feeling en een kwetsbare structuur voelt deze echt meteen stevig. Ik verbaasde me erover hoe zwaar die eigenlijk is en hoe stevig, maar toch subtiel de aanvoelt. Hij kan gewoon alles wat je verwacht en de kabel vind ik ingenieus, onder de jack 6.3 zit de 3.5 mm verstopt en dus kon ik hem even snel aan de i-pod zetten. Klinkt goed, maar het echte oordeel komt pas bij het draaien!
I'll keep you updated :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 14:32 

Hardtraxx Veteran

HDJ 2000 binnen gekregen, first impression:
- waar je bij sommige hoofdtelefoons leest over een plastic feeling en een kwetsbare structuur voelt deze echt meteen stevig. Ik verbaasde me erover hoe zwaar die eigenlijk is en hoe stevig, maar toch subtiel de aanvoelt. Hij kan gewoon alles wat je verwacht en de kabel vind ik ingenieus, onder de jack 6.3 zit de 3.5 mm verstopt en dus kon ik hem even snel aan de i-pod zetten. Klinkt goed, maar het echte oordeel komt pas bij het draaien!
I'll keep you updated :thumbup:

Nice, klinkt toch een beetje als men stanton, voelt niet plastic en heeft verder alles wat ik nodig heb :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 15:04 

Hardtraxxer

thedutchrages schreef:
hardaddict schreef:
&
hardaddict schreef:
Ja ik ben van plan 2x pioneer cdj 800(mk2) te kopen, en een mixer ben ik nog niet hellemaal over uit of ik nou een 4 kanaals of 2 kanaals neem, maar verder hou ik nog wat geld over voor bijv. monitoren

Vrij snel, als ik de hele dag werk van 9 to 8 heb ik zo 50 euro verdiend, doe dit maar is 5 dagen, en dan nog op de zaterdag 8 uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 16:54 

Hardtraxxer

hardaddict schreef:
thedutchrages schreef:
hardaddict schreef:
&
hardaddict schreef:

Vrij snel, als ik de hele dag werk van 9 to 8 heb ik zo 50 euro verdiend, doe dit maar is 5 dagen, en dan nog op de zaterdag 8 uur

mag da wel, 11 uur per dag :O :P
Vorige  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner