Active topics in DJ's Corner

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 15 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Op de helft ofzo :P
M
Hardtraxxer
608 posts member since 2010
last seen Jul 2015
Vet :)
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Bij is er inmiddels ook heel wat veranderd. Hieronder wat afbeeldingen.

Waar ik mn sets voor Fear FM opneem:
Image

Waar ik mn eigen track maak/ga maken:
Image

En van allebei samen:
Image
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Wow!
Erg nice!
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Project 141 wrote:Vette shit idd allemaal, behalve de kwaliteit van de foto's :P
Met al dat spul was het geld voor een goede camera op :)
Hardtraxxer
334 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Die wallpaper op je schermen, is dat het logo van The Vision? Lijkt er iig heel erg veel op.
Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Ebbie wrote:Die wallpaper op je schermen, is dat het logo van The Vision? Lijkt er iig heel erg veel op.
Dat is die van Fusion volgens mij.

Image
Donateur
last seen Oct 2014
Die van Fusion idd. Is wel een camera van een BB maar zal wel aan de instellingen van die kut telefoon liggen.
Krijg volgende week als het goed is de Galaxy S2 binnen dus dan zal ik nog wel ff wat foto'ss maken :P
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Refuze wrote:Die van Fusion idd. Is wel een camera van een BB maar zal wel aan de instellingen van die kut telefoon liggen.
Krijg volgende week als het goed is de Galaxy S2 binnen dus dan zal ik nog wel ff wat foto'ss maken :P
Refuze ziet er zeer netjes uit kwa apparatuur, vind alleen je kamer zelf wel somber. :D
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
gast... je hebt gewoon dezelfde ugly ass kleuren combo als ik op de kamer. Oranje met groen xd
Welke zieke ziel bedenkt dat toch (bij mij m'n moeder overigens). Verder wel vet, ook handig zo naast elkaar, die luxe heb ik dan niet.
Donateur
last seen Oct 2014
Ja ik zat eerst een verdieping lager op een net nieuwe kamer. Maar toen ik begon met deze shit ben ik verhuisd naar de verrotte zolderkamer. Dus dat houd in hier en daar een gat in de muur, hier en daar wat missend verf op de muren etc. Maarja heb de ruimte en het volume kan wat harder dus who care's
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Inderdaad, had ik ook maar zo'n zolder kamer :P. Koelkast erbij met pils en je ken je heel de dag amuseren :P
D
Artiest
last seen Apr 2019
Mijn slaapkamer is de zolderkamer dus ^^
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
thedutchrages wrote:
Draidy wrote:orrhogte klopt ja, je oor tussen de woofer en tweeter is het beste. maar heb ze iets hoger staan. hoor ik de bas beter :)
maar van die 1,5m weet ik niet. heb wel ooit ergens gelezen dat het het beste klinkt als de afstand tussen de 2 monitoren hetzelfde is als die van een monitor naar jou. dat je dus een mooie driehoek maakt
klopt en dat minimaal 1,5 ofzo. althans heb ik nu ook niet. ik zal het binnenkort wel een keer opzoeken.
Driehoek is inderdaad belangrijk, dan zit je in de ''sweet spot''. Dat 1,5 meter zou best wel kunnen, de RP8 zijn nogal groot dus die hebben wat afstand nodig om een beetje goed tot hun recht te komen. De kleinere RP6 bijvoorbeeld schijnt een meter nodig te hebben.

Zo die speakers aan één kant van je zetten en dan ook nog naast elkaar is doodzonde. Als je het zo laat staan had je net zo goed 1 speaker kunnen kopen. Je gebruikt immers twee speakers omdat muziek stereo is, maar met twee speakers aan dezelfde kant merk je daar niets van en had je dus ook 1 speaker kunnen neerzetten.

Sowieso lijkt het me niet fijn, al dat geluid links van je en niets rechts?
D
Hardtraxxer
59 posts member since 2011
last seen Nov 2025
Hardphonic wrote:Image

Dit is wat ik nu heb

2x Samson StudioGT
1x Behringer UMX-250

en een Reloop Digital Jockey 2, maar die staat er niet bij haha
werk het keyboard helemaal goed met FL studio?
Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
Nog 400 euro en dan geld genoeg voor 2 2de hands pio's cdj 800 mk2 :D
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
Skedoedelefloeps wrote:Mijn slaapkamer is de zolderkamer dus ^^
mijne ook. en ik heb de mijne in een gekke bui roze geverft :P
Donateur
last seen Oct 2014
RobertV wrote:
Skedoedelefloeps wrote:Mijn slaapkamer is de zolderkamer dus ^^
mijne ook. en ik heb de mijne in een gekke bui roze geverft :P
WTF :P
T
Hardtraxxer
308 posts member since 2010
last seen Aug 2012
hardaddict wrote:Nog 400 euro en dan geld genoeg voor 2 2de hands pio's cdj 800 mk2 :D
&
hardaddict wrote: Ja ik ben van plan 2x pioneer cdj 800(mk2) te kopen, en een mixer ben ik nog niet hellemaal over uit of ik nou een 4 kanaals of 2 kanaals neem, maar verder hou ik nog wat geld over voor bijv. monitoren
hoe snel verdien jij je geld wel niet ?:DP
P
6 posts member since 2011
last seen Nov 2013
Mijn kamer, monitoren om te mixen staan een beetje dicht bij daar moet ik nog wat op verzinnen >.<

KRK VXT 6, Axiom 25 en binnenkort een Virus Snow
Image
Pioneer CDJ-800 MK2, JB Systems MK4 MK2 die word binnenkort vervangen voor een DJM mixer (welke weet ik nog niet)
Image
Image
Hardtraxxer
206 posts member since 2009
last seen Jun 2020
Patrick V wrote:Mijn kamer, monitoren om te mixen staan een beetje dicht bij daar moet ik nog wat op verzinnen >.<

KRK VXT 6, Axiom 25 en binnenkort een Virus Snow
Image
Pioneer CDJ-800 MK2, JB Systems MK4 MK2 die word binnenkort vervangen voor een DJM mixer (welke weet ik nog niet)
Image
Image
Nice hoor ;-)
D
Artiest
last seen Apr 2019
HDJ 2000 binnen gekregen, first impression:
- waar je bij sommige hoofdtelefoons leest over een plastic feeling en een kwetsbare structuur voelt deze echt meteen stevig. Ik verbaasde me erover hoe zwaar die eigenlijk is en hoe stevig, maar toch subtiel de aanvoelt. Hij kan gewoon alles wat je verwacht en de kabel vind ik ingenieus, onder de jack 6.3 zit de 3.5 mm verstopt en dus kon ik hem even snel aan de i-pod zetten. Klinkt goed, maar het echte oordeel komt pas bij het draaien!
I'll keep you updated :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Skedoedelefloeps wrote:HDJ 2000 binnen gekregen, first impression:
- waar je bij sommige hoofdtelefoons leest over een plastic feeling en een kwetsbare structuur voelt deze echt meteen stevig. Ik verbaasde me erover hoe zwaar die eigenlijk is en hoe stevig, maar toch subtiel de aanvoelt. Hij kan gewoon alles wat je verwacht en de kabel vind ik ingenieus, onder de jack 6.3 zit de 3.5 mm verstopt en dus kon ik hem even snel aan de i-pod zetten. Klinkt goed, maar het echte oordeel komt pas bij het draaien!
I'll keep you updated :thumbup:
Nice, klinkt toch een beetje als men stanton, voelt niet plastic en heeft verder alles wat ik nodig heb :thumbup:
Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
thedutchrages wrote:
hardaddict wrote:Nog 400 euro en dan geld genoeg voor 2 2de hands pio's cdj 800 mk2 :D
&
hardaddict wrote: Ja ik ben van plan 2x pioneer cdj 800(mk2) te kopen, en een mixer ben ik nog niet hellemaal over uit of ik nou een 4 kanaals of 2 kanaals neem, maar verder hou ik nog wat geld over voor bijv. monitoren
Vrij snel, als ik de hele dag werk van 9 to 8 heb ik zo 50 euro verdiend, doe dit maar is 5 dagen, en dan nog op de zaterdag 8 uur
Hardtraxxer
306 posts member since 2009
last seen Oct 2011
hardaddict wrote:
thedutchrages wrote:
&
Vrij snel, als ik de hele dag werk van 9 to 8 heb ik zo 50 euro verdiend, doe dit maar is 5 dagen, en dan nog op de zaterdag 8 uur
mag da wel, 11 uur per dag :O :P