Het meubel komt nu nog in me slaapkamer te staan dus me map kan op m'n bureau. En zodra ik een huisje heb zit er sowieso 1 kamer in waar dit soort spullen komen te staan. Tegen die tijd verzin ik daar wel weer iets op hoorRAW-vizion wrote:en je cd map dan?
Related topics
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (11-11-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (06-10-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (18-03-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (28-01-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: Regain @ This is Regain - Boiler Room Show (29-10-2022)
Active topics in DJ's Corner
Moderators
Ik zeg: Gat in de markt.maarten1410 wrote:En hoeveel meubels ken jij waar een houder voor je map in/op zit?
Inderdaad ja hahaha, of gewoon een laptop-stand erop bouwen natuurlijk, kan ook een map op.
Hier nog een eenvoudige koptelefoonhouder: KLIK
dan komen er toch krassen op je koptelefoon? zonde! maak gewoon een soort 'kapstok' beugeltje eronder aan waar dan je koptelefoon aanhangt..maarten1410 wrote:Inderdaad ja hahaha, of gewoon een laptop-stand erop bouwen natuurlijk, kan ook een map op.
IKEA EXPEDIT! 
Kan je alles in kwijt:
Zie je trouwens wel snel stof op liggen!

Kan je alles in kwijt:

-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Had je maar een ander kleurtje moeten kiezen
Heb de expedit ook, top meubel zeker voor dat geld. En zeker icm de lekman bakken, daar passen precies vinyls in.
Heb de expedit ook, top meubel zeker voor dat geld. En zeker icm de lekman bakken, daar passen precies vinyls in.
Nee want ik heb een Bose koptelefoon en die heeft foam om heel de bovenkantDJ ShaG wrote:dan komen er toch krassen op je koptelefoon? zonde! maak gewoon een soort 'kapstok' beugeltje eronder aan waar dan je koptelefoon aanhangt..maarten1410 wrote:Inderdaad ja hahaha, of gewoon een laptop-stand erop bouwen natuurlijk, kan ook een map op.
En die Expedit was een leuk idee maar daar kun je je kabels niet mooi in kwijt... Die hangen er dan wat achter en dat wil ik dus niet.
Ik gebruik alleen geen vinylsTimothy21 wrote:Had je maar een ander kleurtje moeten kiezen![]()
Welke kleur heb jij dan? pic?
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Stoffig zwart...
hij staat hier al ergens maar nog maar een keer dan:

hij staat hier al ergens maar nog maar een keer dan:

-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
verklaar die zakdoek onder je HP is meneerAtraxisz wrote:IKEA EXPEDIT!
Kan je alles in kwijt:
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
hahaRAW-vizion wrote: verklaar die zakdoek onder je HP is meneer
Best duur om alleen je koptelefoon aan te hangen.. zou ik het liever zelf makenmaarten1410 wrote:
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Volgens mij hoef je die details niet te weten! 
M'n kamer staat hier al ergens (maar nog niet helemaal af)
maar ik heb van het weekend decks gehaald dus maar even showen dan
Decks :

U Ziet : 2x CDJ-400-K
DJM-400-K
HDJ-1000-K
Flightcase

Hercules DJ Control E2
Room :

En nu flink oefenen op de Decks , hoop over een paar maandjes of weken (geen idee)
een set te kunnen plaatsten op H-traxx die gemixt is op de CDJ-400-K
Kheb trouwens wel mazzel gehad dit is de limeted versie en volgens die man van het bedrijf waar ik ze kocht
was dit de laatste set na dat ik hem had reserveren krijg hij 2 uur later bericht van iemand uit zweden die kwam ze perdirect ophalen met cash geld
gelukkig heeft hij nee gezecht
maar ik heb van het weekend decks gehaald dus maar even showen dan
Decks :

U Ziet : 2x CDJ-400-K
DJM-400-K
HDJ-1000-K
Flightcase

Hercules DJ Control E2
Room :

En nu flink oefenen op de Decks , hoop over een paar maandjes of weken (geen idee)
een set te kunnen plaatsten op H-traxx die gemixt is op de CDJ-400-K
Kheb trouwens wel mazzel gehad dit is de limeted versie en volgens die man van het bedrijf waar ik ze kocht
was dit de laatste set na dat ik hem had reserveren krijg hij 2 uur later bericht van iemand uit zweden die kwam ze perdirect ophalen met cash geld
gelukkig heeft hij nee gezecht
Last edited by E-Q-Lizer on 25 Jan 2011 16:33, edited 1 time in total.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Jouw ouders laten tenminste noppen schuim tegen de muren plakken, ik mag dat niet eens 
waarschijnlijk buren ruzie gehadSkedoedelefloeps wrote:Jouw ouders laten tenminste noppen schuim tegen de muren plakken, ik mag dat niet eens
GreenX wrote:waarschijnlijk buren ruzie gehadSkedoedelefloeps wrote:Jouw ouders laten tenminste noppen schuim tegen de muren plakken, ik mag dat niet eens
Zoveel helpt het nu niet hoor
Puur voor de decoratie
-
RHardtraxx Veteran
die dingen die zijn tog peper duur?E-Q-Lizer wrote:GreenX wrote:waarschijnlijk buren ruzie gehadSkedoedelefloeps wrote:Jouw ouders laten tenminste noppen schuim tegen de muren plakken, ik mag dat niet eens
![]()
![]()
![]()
Zoveel helpt het nu niet hoor
Puur voor de decoratie
Haha droom maar verder =D
Multimate 10,- per 2 stuks en er zitten zo'n kleine 23/25 op
maar goed staat vet
Multimate 10,- per 2 stuks en er zitten zo'n kleine 23/25 op
maar goed staat vet
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Het is helpt niet voor in huis, voornamelijk houdt t de buren nog tevreden. 
-
RHardtraxx Veteran
maar sowieso gaan die boxjes van hem niet heel hardSkedoedelefloeps wrote:Het is helpt niet voor in huis, voornamelijk houdt t de buren nog tevreden.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
nee je kan de muur beter bij mij dumpen ofzo