Active topics in DJ's Corner

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 9 days ago
Zo! Het heeft even geduurd maar vanaf vandaag zijn we eindelijk compleet! Eind van aankomende week nog de juiste speakers bestellen en dan beginnen met het knutselen van een dj-meubel. Maar voor nu kan er iig al goed gedraaid worden :)

U ziet:
2x CDJ-1000 MKIII
1x DJM-800
1x Bose Triport Blauw

Image

Als het meubel af is zal ik foto van het geheel maken.
Last edited by maarten1410 on 23 Jan 2011 20:03, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
maarten1410 wrote:Zo! Het heeft even geduurd maar vanaf vandaag zijn we eindelijk compleet! Eind van aankomende week nog de juiste speakers bestellen en dan beginnen met het knutselen van een dj-meubel. Maar voor nu kan er iig al goed gedraaid worden :)

U ziet:
2x CDJ-1000 MKIII
1 x DJM-800
1x Bose Triport Blauw

Image

Als het meubel af is zal ik foto van het geheel maken.
Jaloers :love:
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Haha ben ook zo blij als een kind! Kan er gewoon niet vanaf blijven :love:
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Netjes man :drool:

Vind eerlijk gezegd die 1000'ers mooier dan die 2000'ers :$
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
PierrePruuk wrote:Netjes man :drool:

komt omdat het donker is al sje ze naast elkaar ziet in het ligt dan weet ik zeker dat je de 2000 mooier vind :P
maar leuk setje zo maarten
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
RAW-vizion wrote:

komt omdat het donker is al sje ze naast elkaar ziet in het ligt dan weet ik zeker dat je de 2000 mooier vind :P
Ik vind de 2000 niet heel veel mooier hoor... dat scherm vind ik sowieso dus geen zak toevoegen als je niet met een laptop draait oid. Het klopt ook ineens niet meer omdat dat de DJM800 helemaal vlak is en een CDJ2000 heeft dan ineens twee van die schuine schermpies. Maargoed, tis een smaak maar voor dat geld van een 2000 koop ik wel wat anders leuks.
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
maarten1410 wrote:
RAW-vizion wrote:

Ik vind de 2000 niet heel veel mooier hoor... dat scherm vind ik sowieso dus geen zak toevoegen als je niet met een laptop draait oid. Het klopt ook ineens niet meer omdat dat de DJM800 helemaal vlak is en een CDJ2000 heeft dan ineens twee van die schuine schermpies. Maargoed, tis een smaak maar voor dat geld van een 2000 koop ik wel wat anders leuks.
Het voegt JUIST wat toe als je met n laptop draait. Als je met n laptop draait heb je eigenlijk geen schermen nodig.
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
marsiascout wrote:Het voegt JUIST wat toe als je met n laptop draait. Als je met n laptop draait heb je eigenlijk geen schermen nodig.
Je spreekt je zelf nu wel tegen, heb je dat door? Het voegt wat toe maar je hebt ze niet nodig?

Maar als ik je goed begrijp dan is het toch precies wat ik zei: Het voegt niks (nauwelijks) iets toe TENZIJ je MET laptop draait.
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
maarten1410 wrote:
marsiascout wrote:Het voegt JUIST wat toe als je met n laptop draait. Als je met n laptop draait heb je eigenlijk geen schermen nodig.
Je spreekt je zelf nu wel tegen, heb je dat door? Het voegt wat toe maar je hebt ze niet nodig?

Maar als ik je goed begrijp dan is het toch precies wat ik zei: Het voegt niks (nauwelijks) iets toe TENZIJ je MET laptop draait.
ach hij zal wel verkeerd gelezen hebben.
R
Hardtraxx Veteran
maarten1410 wrote:
RAW-vizion wrote:

dit is egt een kwestie van smaak ja want ik vind het juist dik als je een vlakke mixer heb en 2 cd spelers met schuine schermen ^^
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
RobertV wrote:
maarten1410 wrote:

ach hij zal wel verkeerd gelezen hebben.
Ik had het verkeerd geschreven.

Ik bedoelde dat het juist wat toevoegd als je zonder laptop draait. Als je met n laptop draait heb je geen schermen nodig, aangezien je de info op je laptop ziet. Wanneer je zonder laptop draait is een groter scherm fijner, aangezien je dan in een keer meer / duidelijker info kan zien.
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Aaah zo, ja juist die heb je dan niet meer nodig. Kun je er dus beter een harde schijf aan hangen maar dan kun je weer niet met Recordbox werken. Maargoed volgend jaar zullen ze wel weer een nieuw model hebben waar een halve laptop in zit dus ik sla de 2000 nog even over en dan komt later de 3000 wel een keer.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Ziet er goed uit Maarten :drool:
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2010
last seen Mar 2012
roberttt wrote:Ziet er goed uit Maarten :drool:
+1 :drool:
Hardtraxxer
581 posts member since 2009
last seen Aug 2012
MKIII'tjes, lekker hoor! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Thnx allemaal ^^
DJ ShaG wrote:MKIII'tjes, lekker hoor! :thumbsup:
Ben der ook heel blij! Heb er wel geluk mee gehad, de CDJ's zijn wel tweedehands maar ze waren nauwelijks gebruikt en zien er echt nog uit als nieuw :D De volgende stap is nu dit meubel na-maken:

Image
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
you can do it nico :P
nette set verder
Hardtraxxer
323 posts member since 2010
last seen Aug 2015
@ maarten1410

Ik heb me spulle ook zo dicht op elkaar gehad en dan had ik er welles last van als ik aan de knopjes voor de koptelefoon bijvoorbeeld zat dat ik de schuif van de pitch raakte op de cd speler..
Geen last van? Ik vond dat zo hinderlijk.. nu alles wat verder uit elkaar staan omdat ik 1 draaitafel heb weggehaald omdat ik me draaitafels zo weinig gebruik dat ik er aan 1 genoeg heb..
Hardtraxxer
327 posts member since 2010
last seen Jan 2017
RAW-vizion wrote: dit is egt een kwestie van smaak ja want ik vind het juist dik als je een vlakke mixer heb en 2 cd spelers met schuine schermen ^^

neeej dat wil jij gwn omdat je toen bij diehard op je tenen moest staan om die cdj-1000's af te lezen :P
R
Hardtraxx Veteran
the_sequence wrote:
RAW-vizion wrote: dit is egt een kwestie van smaak ja want ik vind het juist dik als je een vlakke mixer heb en 2 cd spelers met schuine schermen ^^

neeej dat wil jij gwn omdat je toen bij diehard op je tenen moest staan om die cdj-1000's af te lezen :P
ook :x :$
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
The Axe wrote:@ maarten1410

Ik heb me spulle ook zo dicht op elkaar gehad en dan had ik er welles last van als ik aan de knopjes voor de koptelefoon bijvoorbeeld zat dat ik de schuif van de pitch raakte op de cd speler..
Geen last van? Ik vond dat zo hinderlijk.. nu alles wat verder uit elkaar staan omdat ik 1 draaitafel heb weggehaald omdat ik me draaitafels zo weinig gebruik dat ik er aan 1 genoeg heb..
Nog geen last van gehad nee maar het komt sowieso nog wat verder uit elkaar te staan. Heb sowieso iets ruimte nodig tussen alles omdat ik Decksavers heb en die vallen iets over de rand. En het staat nu ook nog op een veel te klein tafeltje, zodra ik een meubel gemaakt heb staat het al breder :)

-EDIT- heb het trouwens al wel eens gehad maar toen was ik wel extreem aan het zwaaien met me klauwen. Dan kan het wel eens gebeuren hahaha. En hoe vaak ik wel niet de knopjes van een DJM-600 af heb getrokken wil je al helemaal niet weten... Ben zo blij dat ze vast zitten op de 800!
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 17 hours ago
ziet er tof uit dat meubel! succes met namaken :P

@ The Axe
Enige probleem lijkt me dat je je koptelefoon daar nergens kwijt kan op het meubel, dat wat jij beschrijft heb ik nog nooit gehad :P
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Josh-T wrote:ziet er tof uit dat meubel! succes met namaken :P

@ The Axe
Enige probleem lijkt me dat je je koptelefoon daar nergens kwijt kan op het meubel, dat wat jij beschrijft heb ik nog nooit gehad :P
Daarom had ik al bedacht een soort beugel te maken aan de onderkant, zodat je koptelefoon eronder hangt :)
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 17 hours ago
slim :)
R
Hardtraxx Veteran
maarten1410 wrote:
Josh-T wrote:ziet er tof uit dat meubel! succes met namaken :P

@ The Axe
Daarom had ik al bedacht een soort beugel te maken aan de onderkant, zodat je koptelefoon eronder hangt :)
en je cd map dan?