Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo! Het heeft even geduurd maar vanaf vandaag zijn we eindelijk compleet! Eind van aankomende week nog de juiste speakers bestellen en dan beginnen met het knutselen van een dj-meubel. Maar voor nu kan er iig al goed gedraaid worden :)

U ziet:
2x CDJ-1000 MKIII
1x DJM-800
1x Bose Triport Blauw

Afbeelding

Als het meubel af is zal ik foto van het geheel maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Zo! Het heeft even geduurd maar vanaf vandaag zijn we eindelijk compleet! Eind van aankomende week nog de juiste speakers bestellen en dan beginnen met het knutselen van een dj-meubel. Maar voor nu kan er iig al goed gedraaid worden :)

U ziet:
2x CDJ-1000 MKIII
1 x DJM-800
1x Bose Triport Blauw

Afbeelding

Als het meubel af is zal ik foto van het geheel maken.


Jaloers :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ben ook zo blij als een kind! Kan er gewoon niet vanaf blijven :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 22:17 
 
Hardtraxx Veteran

Netjes man :drool:

Vind eerlijk gezegd die 1000'ers mooier dan die 2000'ers :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 22:50 
 
Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Netjes man :drool:

Vind eerlijk gezegd die 1000'ers mooier dan die 2000'ers :$

komt omdat het donker is al sje ze naast elkaar ziet in het ligt dan weet ik zeker dat je de 2000 mooier vind :P
maar leuk setje zo maarten
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
PierrePruuk schreef:
Netjes man :drool:

Vind eerlijk gezegd die 1000'ers mooier dan die 2000'ers :$

komt omdat het donker is al sje ze naast elkaar ziet in het ligt dan weet ik zeker dat je de 2000 mooier vind :P
maar leuk setje zo maarten

Ik vind de 2000 niet heel veel mooier hoor... dat scherm vind ik sowieso dus geen zak toevoegen als je niet met een laptop draait oid. Het klopt ook ineens niet meer omdat dat de DJM800 helemaal vlak is en een CDJ2000 heeft dan ineens twee van die schuine schermpies. Maargoed, tis een smaak maar voor dat geld van een 2000 koop ik wel wat anders leuks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 23:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
RAW-vizion schreef:
PierrePruuk schreef:
Netjes man :drool:

Vind eerlijk gezegd die 1000'ers mooier dan die 2000'ers :$

komt omdat het donker is al sje ze naast elkaar ziet in het ligt dan weet ik zeker dat je de 2000 mooier vind :P
maar leuk setje zo maarten

Ik vind de 2000 niet heel veel mooier hoor... dat scherm vind ik sowieso dus geen zak toevoegen als je niet met een laptop draait oid. Het klopt ook ineens niet meer omdat dat de DJM800 helemaal vlak is en een CDJ2000 heeft dan ineens twee van die schuine schermpies. Maargoed, tis een smaak maar voor dat geld van een 2000 koop ik wel wat anders leuks.


Het voegt JUIST wat toe als je met n laptop draait. Als je met n laptop draait heb je eigenlijk geen schermen nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Het voegt JUIST wat toe als je met n laptop draait. Als je met n laptop draait heb je eigenlijk geen schermen nodig.

Je spreekt je zelf nu wel tegen, heb je dat door? Het voegt wat toe maar je hebt ze niet nodig?

Maar als ik je goed begrijp dan is het toch precies wat ik zei: Het voegt niks (nauwelijks) iets toe TENZIJ je MET laptop draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 23:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
marsiascout schreef:
Het voegt JUIST wat toe als je met n laptop draait. Als je met n laptop draait heb je eigenlijk geen schermen nodig.

Je spreekt je zelf nu wel tegen, heb je dat door? Het voegt wat toe maar je hebt ze niet nodig?

Maar als ik je goed begrijp dan is het toch precies wat ik zei: Het voegt niks (nauwelijks) iets toe TENZIJ je MET laptop draait.

ach hij zal wel verkeerd gelezen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 23:56 
 
Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
RAW-vizion schreef:
PierrePruuk schreef:
Netjes man :drool:

Vind eerlijk gezegd die 1000'ers mooier dan die 2000'ers :$

komt omdat het donker is al sje ze naast elkaar ziet in het ligt dan weet ik zeker dat je de 2000 mooier vind :P
maar leuk setje zo maarten

Ik vind de 2000 niet heel veel mooier hoor... dat scherm vind ik sowieso dus geen zak toevoegen als je niet met een laptop draait oid. Het klopt ook ineens niet meer omdat dat de DJM800 helemaal vlak is en een CDJ2000 heeft dan ineens twee van die schuine schermpies. Maargoed, tis een smaak maar voor dat geld van een 2000 koop ik wel wat anders leuks.

dit is egt een kwestie van smaak ja want ik vind het juist dik als je een vlakke mixer heb en 2 cd spelers met schuine schermen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 00:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
maarten1410 schreef:
marsiascout schreef:
Het voegt JUIST wat toe als je met n laptop draait. Als je met n laptop draait heb je eigenlijk geen schermen nodig.

Je spreekt je zelf nu wel tegen, heb je dat door? Het voegt wat toe maar je hebt ze niet nodig?

Maar als ik je goed begrijp dan is het toch precies wat ik zei: Het voegt niks (nauwelijks) iets toe TENZIJ je MET laptop draait.

ach hij zal wel verkeerd gelezen hebben.


Ik had het verkeerd geschreven.

Ik bedoelde dat het juist wat toevoegd als je zonder laptop draait. Als je met n laptop draait heb je geen schermen nodig, aangezien je de info op je laptop ziet. Wanneer je zonder laptop draait is een groter scherm fijner, aangezien je dan in een keer meer / duidelijker info kan zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 01:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aaah zo, ja juist die heb je dan niet meer nodig. Kun je er dus beter een harde schijf aan hangen maar dan kun je weer niet met Recordbox werken. Maargoed volgend jaar zullen ze wel weer een nieuw model hebben waar een halve laptop in zit dus ik sla de 2000 nog even over en dan komt later de 3000 wel een keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 09:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ziet er goed uit Maarten :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 09:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ziet er goed uit Maarten :drool:

+1 :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 11:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MKIII'tjes, lekker hoor! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thnx allemaal ^^

DJ ShaG schreef:
MKIII'tjes, lekker hoor! :thumbsup:


Ben der ook heel blij! Heb er wel geluk mee gehad, de CDJ's zijn wel tweedehands maar ze waren nauwelijks gebruikt en zien er echt nog uit als nieuw :D De volgende stap is nu dit meubel na-maken:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 15:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

you can do it nico :P
nette set verder
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ maarten1410

Ik heb me spulle ook zo dicht op elkaar gehad en dan had ik er welles last van als ik aan de knopjes voor de koptelefoon bijvoorbeeld zat dat ik de schuif van de pitch raakte op de cd speler..
Geen last van? Ik vond dat zo hinderlijk.. nu alles wat verder uit elkaar staan omdat ik 1 draaitafel heb weggehaald omdat ik me draaitafels zo weinig gebruik dat ik er aan 1 genoeg heb..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
dit is egt een kwestie van smaak ja want ik vind het juist dik als je een vlakke mixer heb en 2 cd spelers met schuine schermen ^^



neeej dat wil jij gwn omdat je toen bij diehard op je tenen moest staan om die cdj-1000's af te lezen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

the_sequence schreef:
RAW-vizion schreef:
dit is egt een kwestie van smaak ja want ik vind het juist dik als je een vlakke mixer heb en 2 cd spelers met schuine schermen ^^



neeej dat wil jij gwn omdat je toen bij diehard op je tenen moest staan om die cdj-1000's af te lezen :P

ook :x :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Axe schreef:
@ maarten1410

Ik heb me spulle ook zo dicht op elkaar gehad en dan had ik er welles last van als ik aan de knopjes voor de koptelefoon bijvoorbeeld zat dat ik de schuif van de pitch raakte op de cd speler..
Geen last van? Ik vond dat zo hinderlijk.. nu alles wat verder uit elkaar staan omdat ik 1 draaitafel heb weggehaald omdat ik me draaitafels zo weinig gebruik dat ik er aan 1 genoeg heb..

Nog geen last van gehad nee maar het komt sowieso nog wat verder uit elkaar te staan. Heb sowieso iets ruimte nodig tussen alles omdat ik Decksavers heb en die vallen iets over de rand. En het staat nu ook nog op een veel te klein tafeltje, zodra ik een meubel gemaakt heb staat het al breder :)

-EDIT- heb het trouwens al wel eens gehad maar toen was ik wel extreem aan het zwaaien met me klauwen. Dan kan het wel eens gebeuren hahaha. En hoe vaak ik wel niet de knopjes van een DJM-600 af heb getrokken wil je al helemaal niet weten... Ben zo blij dat ze vast zitten op de 800!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ziet er tof uit dat meubel! succes met namaken :P

@ The Axe
Enige probleem lijkt me dat je je koptelefoon daar nergens kwijt kan op het meubel, dat wat jij beschrijft heb ik nog nooit gehad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
ziet er tof uit dat meubel! succes met namaken :P

@ The Axe
Enige probleem lijkt me dat je je koptelefoon daar nergens kwijt kan op het meubel, dat wat jij beschrijft heb ik nog nooit gehad :P

Daarom had ik al bedacht een soort beugel te maken aan de onderkant, zodat je koptelefoon eronder hangt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

slim :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Josh-T schreef:
ziet er tof uit dat meubel! succes met namaken :P

@ The Axe
Enige probleem lijkt me dat je je koptelefoon daar nergens kwijt kan op het meubel, dat wat jij beschrijft heb ik nog nooit gehad :P

Daarom had ik al bedacht een soort beugel te maken aan de onderkant, zodat je koptelefoon eronder hangt :)

en je cd map dan?
Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner