Active topics in DJ's Corner

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
R
Hardtraxx Newbie
19 posts member since 2011
last seen Apr 2012
wauw die muur van q-dance!
(L)
Hoe is die gemaakt? Gewoon een plaatje/vlag of is dat geschildert? echt chilll..

ik zal binnenkort ook een seven een foto op HardTraxx (dit forum)
zetten van mijn muur met ongeveer 5 posters, en 100 flyers van hardstyle/hardcore evenementen. :)
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 9 days ago
GreenX wrote:
Skedoedelefloeps wrote:Jouw ouders laten tenminste noppen schuim tegen de muren plakken, ik mag dat niet eens :lol:
waarschijnlijk buren ruzie gehad :P
Die dingen helpen NIKS als je het doet om je buren te vriend te houden. Ze zijn namelijk bedoeld om je kamer "droog" te laten klinken. Het breekt namelijk de weerkaatsing van geluid af. Heb me hele plafond er mee vol gehad toen ik nog drumde. Als je die matten niet hebt in een verder vrij lege kamer, dan klinkt het net als of je de echo erop hebt zitten ^^

Maar voor het draaien heb je er vrij weinig aan, bij het produceren is het wel weer aan te raden.
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
ruben272 wrote: ik zal binnenkort ook een seven een foto op HardTraxx (dit forum)
Is dit Hardtraxx? Shit, verkeerde forum....
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
marsiascout wrote:
ruben272 wrote: ik zal binnenkort ook een seven een foto op HardTraxx (dit forum)
Is dit Hardtraxx? Shit, verkeerde forum....
Echt he >.<
Hardtraxxer
717 posts member since 2010
last seen Oct 2025
ik heb de maten van een plaatje van google en dan zoveel keer uitvergroot zelf op de muur getekend en toen geschilderd :)

Die foam matten helpen inderdaad niks tegen geluids demping ik vondt het gewoon vet staan :thumbsup:
Skedoedelefloeps schreef:
Het is helpt niet voor in huis, voornamelijk houdt t de buren nog tevreden.

maar sowieso gaan die boxjes van hem niet heel hard
Ik vind het hard genoeg als ik die z5500 voluit zet :P
de buren hebben namelijk ook zo'n ding maar als dat vol voluma gaat trilt alles hier in ons huis >.<
D
Hardtraxxer
148 posts member since 2011
last seen May 2017
Mannen en vrouwen,

Hieronder een afbeelding van één van de double-hoekjes.
Dit is een van onze stekjes, waar onze creativiteit, werkelijkheid wordt.

Image

U bent getuige van:
- MEDION 21" Touch Monitor (Ja, je kunt er ook op tekenen)
- LG Flatron W2241S 21"
- M-Audio KeyRig 49 Midi-Keyboard
- Samson Media-ONE Active Studio Monitors
- Shure 8900 Microphone
- Hercules DJ Console Rmx
- Logitec MX518 Mouse
- Sweex KB060US Multimedia Keyboard
- Aircoustic Headphones
- Samsung portable compact-disc

- 2x Numark NDX 200 Professional Tabletop CD-Player
- Numark M1 Mixpanel

- Original IMP038 Contract

- Een of andere Epson editie, niet werkend, noch aangesloten :p
- Een hele shitload aan kabels.

Ons tweede hoekje, ziet er ongeveer hetzelfde uit. Hier mist echter het Midi-keyboard, de hercules en de mic.
Wat de boeken betreft; naast mijn drukke bezigheid als dj/producer ben ik tevens ijverige student aan de Hogeschool Zuyd, faculteit Recht.

Questions? shoot! ;)

P.S.
De foto is gemaakt met:
- Samsung Omnia Qwerty. Wat de kwaliteit verklaart.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Hogeschool Zuyd -.- kutschool en ik zit er pas een half jaar.
Hardtraxxer
581 posts member since 2009
last seen Aug 2012
PierrePruuk wrote:Hogeschool Zuyd -.- kutschool en ik zit er pas een half jaar.
nee hoor dat is goed,, eeehm....?
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
@doubletrouble: Dat draait vast lekker met je cdj's in de kast >.<
D
Hardtraxxer
last seen May 2017
maarten1410 wrote:@doubletrouble: Dat draait vast lekker met je cdj's in de kast >.<
Praktischer is haast niet mogelijk!
Hardtraxxer
581 posts member since 2009
last seen Aug 2012
doubletrouble wrote:
maarten1410 wrote:@doubletrouble: Dat draait vast lekker met je cdj's in de kast >.<
Praktischer is haast niet mogelijk!
wel jonge, nu sta je toch heel de tijd te kloten tegen die kast aan...
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Ik ga los als ik draai, dus persoonlijk had ik die kast al wel 20 keer omver gemept :lol:
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2016
Skedoedelefloeps wrote:Ik ga los als ik draai, dus persoonlijk had ik die kast al wel 20 keer omver gemept :lol:
Plus als je boven op de apparatuur kijkt zit je met je kop in de boeken.
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
marsiascout wrote:
Skedoedelefloeps wrote:Ik ga los als ik draai, dus persoonlijk had ik die kast al wel 20 keer omver gemept :lol:
Plus als je boven op de apparatuur kijkt zit je met je kop in de boeken.
:P precies.. Als t dan toch in die kast moet, haal dan die plank weg of hang hm een stuk hoger op :P
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Ik dus ook haha, ik had minimaal al 1 hand helemaal naar de klote geslagen tegen die kast aan omdat ik zou vergeten dat er een plank hangt.

Maare, leg er een lage plank in die iets over de rand naar buiten valt?
D
Hardtraxxer
last seen May 2017
maarten1410 wrote:
Ik dus ook haha, ik had minimaal al 1 hand helemaal naar de klote geslagen tegen die kast aan omdat ik zou vergeten dat er een plank hangt.

Ik weet niet hoe jullie draaien, maar ik sta ACHTER de tafels. Waarom zou ik dan ooit "m'n hand naar de klote slaan" of "die kast omver meppen".
Werkt voor mij prima zo (: En daarbij ligt mijn interesse meer bij het maken van muziek, dan bij het draaien van muziek.
D
Artiest
last seen Apr 2019
doubletrouble wrote:
maarten1410 wrote:

Ik weet niet hoe jullie draaien, maar ik sta ACHTER de tafels. Waarom zou ik dan ooit "m'n hand naar de klote slaan" of "die kast omver meppen".
Werkt voor mij prima zo (: En daarbij ligt mijn interesse meer bij het maken van muziek, dan bij het draaien van muziek.
Ik sta er ook achter, maar ik mep wel naar voren, omhoog, opzij etc. xd
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2016
doubletrouble wrote:
maarten1410 wrote:

De meeste DJ's bewegen hun armen tijdens het draaien. En ik neem aan dat jij ze niet naar achteren beweegt :P
D
Hardtraxxer
last seen May 2017
De meeste DJ's bewegen hun armen tijdens het draaien. En ik neem aan dat jij ze niet naar achteren beweegt :P
Ik sta niet als 'n gek te springen op de muziek die ik op mn kamer draai ;p t gaat mij er gwn om dat 't correct gebeurt, los ga ik wel als ik perform (:
D
Artiest
last seen Apr 2019
maar dan ga je nep los, ik ga gewoon los omdat ik geniet van de muziek, of er nou iemand luistert of niet ^^
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
maakt mij idd ook weinig uit of er iemand bij is. ik kan bij een lekkere track gewoon niet stilstaan/zitten
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Image
Alleen nog ff ander kassie :)
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Woow, Hier word even een hoop lekker spul gedropt. E-Q-Lizer Lekker Setje man! Ook die van Maarten is vet & Trainfreak :D. Idd even op een ander Kastje droppen en dat maakt het gelijk veel vetter :P. Ik ben echt zo blij met mijn CDJ800's Jij ook? :P
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Lowrenz wrote:Woow, Hier word even een hoop lekker spul gedropt. E-Q-Lizer Lekker Setje man! Ook die van Maarten is vet & Trainfreak :D. Idd even op een ander Kastje droppen en dat maakt het gelijk veel vetter :P. Ik ben echt zo blij met mijn CDJ800's Jij ook? :P
Jaaaa :D
Hardtraxxer
337 posts member since 2009
last seen Aug 2012
RAW-vizion wrote:
Skedoedelefloeps wrote:Het is helpt niet voor in huis, voornamelijk houdt t de buren nog tevreden. :thumbup:
maar sowieso gaan die boxjes van hem niet heel hard :P
heb je die z 5500 set over het hoofd gezien ?