Active topics in DJ's Corner

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Skedoedelefloeps wrote:
Josh-T wrote:Over mijn gear, die speakers staan express op m'n oren gericht, als ik ze zegmaar op de muur zou richten zou ik de speakers nog harder moeten zetten, en dan heeft de buurt er meer last van.

En ik heb soms wel ff een piepje in m'n oor als ik 2 uur ofzo gedraaid heb xd
Maar het zijn erg grote speakers inderdaad. Ik moet zeggen dat sinds ik die speakers heb het draaien op mn kamer een stuk leuker is geworden.
En voor feestjes hebben we ze ook al een aantal keer in de woonkamer gezet, kun je een aardig feestje mee geven :cool:
als je oren piepen betekend dat dat je al permanente gehoorschade hebt opgelopen :whistle:
Heb ik al :P
Hardtraxxer
103 posts member since 2010
last seen Aug 2017
Image

Image

Zal mijn speelgoed ook maar eens even posten. :$
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Niet echt heel mooi. :$

Geintje, :love: !
Hardtraxxer
323 posts member since 2010
last seen Aug 2015
beetje jammer dat je zulke cd spelers hebt.. en dan allemaal reloop ernaast :P
Maar ziet er wel heel vet uit.. zo wil ik me cd spelers ook hebben alleen die ophangbeugels van pioneer zijn zo belachelijk duur.. -.-
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
:drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Hardtraxxer
103 posts member since 2010
last seen Aug 2017
The Axe wrote:beetje jammer dat je zulke cd spelers hebt.. en dan allemaal reloop ernaast :P
Maar ziet er wel heel vet uit.. zo wil ik me cd spelers ook hebben alleen die ophangbeugels van pioneer zijn zo belachelijk duur.. -.-
De RMX-40 wordt waarschijnlijk binnen een maand of misschien 2 maanden vervangen door een DJM800 (eerst nog even wat sparen :P). De turntables blijven zoals ze zijn, werken goed naar mijn behoren.

Inderdaad die van pioneer zelf zijn schandalig duur, vriend van mij heeft deze in elkaar gelast :worship:
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Nitroxx wrote:
The Axe wrote:beetje jammer dat je zulke cd spelers hebt.. en dan allemaal reloop ernaast :P
De RMX-40 wordt waarschijnlijk binnen een maand of misschien 2 maanden vervangen door een DJM800 (eerst nog even wat sparen :P). De turntables blijven zoals ze zijn, werken goed naar mijn behoren.

Inderdaad die van pioneer zelf zijn schandalig duur, vriend van mij heeft deze in elkaar gelast :worship:
ja je kan ze net zo goed zelf maken zien er idd mooi uit alleen jammer van die reloop :P maar DJM800 is een mooie vervanger heb hem zelf ook verder egt wel nice! die 2000'jes (L)
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Waarom prijst iedereen Pioneer helemaal de hemel in, wat is er nou mis met Reloop?
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Hidden Source wrote:Waarom prijst iedereen Pioneer helemaal de hemel in, wat is er nou mis met Reloop?
de CUE knoppen :whistle:
Hardtraxxer
731 posts member since 2009
last seen Mar 2017
:drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 9 days ago
Skedoedelefloeps wrote:
Hidden Source wrote:Waarom prijst iedereen Pioneer helemaal de hemel in, wat is er nou mis met Reloop?
de CUE knoppen :whistle:
Beatmatchen :whistle:

Meer mogelijkheden :whistle:
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2013
Hoezo beatmatchen? :p dat heeft meer met de gebruiker dan het apparaat te maken.
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Maar ik heb al eens eerder uitgelegd dat dat bij Pioneer veeel makkelijker gaat.
R
Hardtraxx Veteran
maarten1410 wrote:Maar ik heb al eens eerder uitgelegd dat dat bij Pioneer veeel makkelijker gaat.
dat gaat het idd zeker ;)
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2013
the sidespinnars wrote:
maarten1410 wrote:Maar ik heb al eens eerder uitgelegd dat dat bij Pioneer veeel makkelijker gaat.
dat gaat het idd zeker ;)
Oke ;)
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Dat zal ook bij iedereen weer anders zijn
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Refuze wrote:Dat zal ook bij iedereen weer anders zijn
Is ook zo want als je er eenmaal mee leert draaien en mee om leert gaan, is er niks aan de hand. Maar je merkt het wel als je van Reloop overstapt naar Pioneer.
O
Hardtraxxer
967 posts member since 2009
last seen Jan 2013
het ligt er ook maar aan wat je gewend ben... ik ben met pioneer begonnen en kan ook voor geen meter op reloop draaien :P voelt totaal anders aan en moet dan echt heel lang wennen voor ik beetje fatsoenlijk kan mixen. betekend niet meteen dat ik reloop slecht vind, alleen ik kan er niet mee werken :P
R
Hardtraxx Veteran
Overload wrote:het ligt er ook maar aan wat je gewend ben... ik ben met pioneer begonnen en kan ook voor geen meter op reloop draaien :P voelt totaal anders aan en moet dan echt heel lang wennen voor ik beetje fatsoenlijk kan mixen. betekend niet meteen dat ik reloop slecht vind, alleen ik kan er niet mee werken :P
juist maar als je van reloop naar pioneer stapt kan je gelijk al aardig ermee omgaan ;)
D
Hardtraxx Newbie
32 posts member since 2010
last seen Sep 2013
Dik ! zeker als der een djm800 tussen komt zoals je al zegt.
Hardtraxxer
327 posts member since 2010
last seen Jan 2017
klopt op de pioneer set van sidespinnars beatmatch ik veel beter dan op mijn eigen set(2x Denon DN-S700 & Behringer DJX-750)
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Nitroxx wrote:Image

Image

Zal mijn speelgoed ook maar eens even posten. :$
Sodekleres. :love:
Hardtraxxer
581 posts member since 2009
last seen Aug 2012
ken je wel segge ja!! :drool:
S