Heb ik alSkedoedelefloeps wrote:als je oren piepen betekend dat dat je al permanente gehoorschade hebt opgelopenJosh-T wrote:Over mijn gear, die speakers staan express op m'n oren gericht, als ik ze zegmaar op de muur zou richten zou ik de speakers nog harder moeten zetten, en dan heeft de buurt er meer last van.
En ik heb soms wel ff een piepje in m'n oor als ik 2 uur ofzo gedraaid heb![]()
Maar het zijn erg grote speakers inderdaad. Ik moet zeggen dat sinds ik die speakers heb het draaien op mn kamer een stuk leuker is geworden.
En voor feestjes hebben we ze ook al een aantal keer in de woonkamer gezet, kun je een aardig feestje mee geven
Related topics
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (11-11-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (06-10-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (18-03-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (28-01-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: Regain @ This is Regain - Boiler Room Show (29-10-2022)
Active topics in DJ's Corner
Moderators

Zal mijn speelgoed ook maar eens even posten.
beetje jammer dat je zulke cd spelers hebt.. en dan allemaal reloop ernaast
Maar ziet er wel heel vet uit.. zo wil ik me cd spelers ook hebben alleen die ophangbeugels van pioneer zijn zo belachelijk duur..
Maar ziet er wel heel vet uit.. zo wil ik me cd spelers ook hebben alleen die ophangbeugels van pioneer zijn zo belachelijk duur..
De RMX-40 wordt waarschijnlijk binnen een maand of misschien 2 maanden vervangen door een DJM800 (eerst nog even wat sparenThe Axe wrote:beetje jammer dat je zulke cd spelers hebt.. en dan allemaal reloop ernaast![]()
Inderdaad die van pioneer zelf zijn schandalig duur, vriend van mij heeft deze in elkaar gelast
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
ja je kan ze net zo goed zelf maken zien er idd mooi uit alleen jammer van die reloopNitroxx wrote:De RMX-40 wordt waarschijnlijk binnen een maand of misschien 2 maanden vervangen door een DJM800 (eerst nog even wat sparenThe Axe wrote:beetje jammer dat je zulke cd spelers hebt.. en dan allemaal reloop ernaast![]()
Maar ziet er wel heel vet uit.. zo wil ik me cd spelers ook hebben alleen die ophangbeugels van pioneer zijn zo belachelijk duur..). De turntables blijven zoals ze zijn, werken goed naar mijn behoren.
Inderdaad die van pioneer zelf zijn schandalig duur, vriend van mij heeft deze in elkaar gelast
Waarom prijst iedereen Pioneer helemaal de hemel in, wat is er nou mis met Reloop?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
de CUE knoppenHidden Source wrote:Waarom prijst iedereen Pioneer helemaal de hemel in, wat is er nou mis met Reloop?
BeatmatchenSkedoedelefloeps wrote:de CUE knoppenHidden Source wrote:Waarom prijst iedereen Pioneer helemaal de hemel in, wat is er nou mis met Reloop?
Meer mogelijkheden
Hoezo beatmatchen? :p dat heeft meer met de gebruiker dan het apparaat te maken.
Maar ik heb al eens eerder uitgelegd dat dat bij Pioneer veeel makkelijker gaat.
-
RHardtraxx Veteran
dat gaat het idd zekermaarten1410 wrote:Maar ik heb al eens eerder uitgelegd dat dat bij Pioneer veeel makkelijker gaat.
Okethe sidespinnars wrote:dat gaat het idd zekermaarten1410 wrote:Maar ik heb al eens eerder uitgelegd dat dat bij Pioneer veeel makkelijker gaat.
Is ook zo want als je er eenmaal mee leert draaien en mee om leert gaan, is er niks aan de hand. Maar je merkt het wel als je van Reloop overstapt naar Pioneer.Refuze wrote:Dat zal ook bij iedereen weer anders zijn
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
het ligt er ook maar aan wat je gewend ben... ik ben met pioneer begonnen en kan ook voor geen meter op reloop draaien
voelt totaal anders aan en moet dan echt heel lang wennen voor ik beetje fatsoenlijk kan mixen. betekend niet meteen dat ik reloop slecht vind, alleen ik kan er niet mee werken 
-
RHardtraxx Veteran
juist maar als je van reloop naar pioneer stapt kan je gelijk al aardig ermee omgaanOverload wrote:het ligt er ook maar aan wat je gewend ben... ik ben met pioneer begonnen en kan ook voor geen meter op reloop draaienvoelt totaal anders aan en moet dan echt heel lang wennen voor ik beetje fatsoenlijk kan mixen. betekend niet meteen dat ik reloop slecht vind, alleen ik kan er niet mee werken
-
DHardtraxx Newbie
- 32 posts member since 2010
- last seen Sep 2013
Dik ! zeker als der een djm800 tussen komt zoals je al zegt.
klopt op de pioneer set van sidespinnars beatmatch ik veel beter dan op mijn eigen set(2x Denon DN-S700 & Behringer DJX-750)maarten1410 wrote:Maar ik heb al eens eerder uitgelegd dat dat bij Pioneer veeel makkelijker gaat.
Sodekleres.Nitroxx wrote:
Zal mijn speelgoed ook maar eens even posten.
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
leuke setup!