Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 22:31 
 
Hardtraxxer

rodger88 schreef:
of koop dateq mixer!!!

Al giet je er een emmer water overheen vind hij het nog fijn HAHA

+1 :thumbsup: dateq xtc _0_ voor de lompe mensen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had m'n gear hier nog niet gepost, dus ik dacht gewoon ff doen :)

2 Numark Axis 4 CD spelers en een Pioneer DJM-350, en een Stanton DJ Pro 2000 headphone

(En 2x220 Watt speakers :$ )


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 03:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Ik had m'n gear hier nog niet gepost, dus ik dacht gewoon ff doen :)

2 Numark Axis 4 CD spelers en een Pioneer DJM-350, en een Stanton DJ Pro 2000 headphone

(En 2x220 Watt speakers :$ )


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ik dacht dat ik grote speakers had :oh: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 10:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Super Nintendo :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 17:42 
 
Hardtraxx Veteran

josty mag ik je wat vragen? haat jij je buren ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 17:46 
 
Artiest

kan jij jezelf nog wel horen?! zoiets in een kamer zou verboden moeten zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 17:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hij staat er ook nog eens tussen, met z'n oren er naartoe gericht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan zeggen ze dat je van rukken doof wordt. :P Haha,
Is toch niet gezond als je daar tussen staat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 17:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mijn speakers staan niet naar mij toe maar van mij af, als ik ervoor sta is dat ook niet echt lekker, maar erachter is geen probleem ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 18:04 
 
Artiest

The Indicator schreef:
mijn speakers staan niet naar mij toe maar van mij af, als ik ervoor sta is dat ook niet echt lekker, maar erachter is geen probleem ;)


alsnog, in een kleine kamer... das gevaarlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 18:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik heb geen kleine kamer en ipv 2x 800 watt versterker gebruik ik mijn 100 watt versterkertje, dat is meer als genoeg voor thuis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
ik heb geen kleine kamer en ipv 2x 800 watt versterker gebruik ik mijn 100 watt versterkertje, dat is meer als genoeg voor thuis :P

ik heb 2x 300 watt en 2x 100 watt is genoeg voor mijn kamer
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 19:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kheb in mijn kamer 2x100 staan maar wel gwn zacht geen zin in gezeik met buren en probleme met mijn oren:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 20:33 
 
Hardtraxx Veteran

the_sequence schreef:
kheb in mijn kamer 2x100 staan maar wel gwn zacht geen zin in gezeik met buren en probleme met mijn oren:P

wat zij je ik kan je niet horen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 22:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2x 800 is beetje te veel van het goede voor thuis, maar ja wat je zegt 100 op halve kracht is al hoorbaar voor de buren, maar mijn buren zijn er tog nooit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 23:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier een foto van mijn speelhoek:

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 23:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

draait dat wel gemakelijk met 2 verschillende cd-spelers?
xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 12:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is maar net wat je gewoon bent :P. Maar mij lijkt het ook gwn... ja hoe kun je da zeggen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 07:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HARDSTYLE_XD_tbse schreef:
draait dat wel gemakelijk met 2 verschillende cd-spelers?
xd


heb er totaal geen problemen mee. maar daar hoort natuurlijk een 2de cdj-1000 te staan ja ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over mijn gear, die speakers staan express op m'n oren gericht, als ik ze zegmaar op de muur zou richten zou ik de speakers nog harder moeten zetten, en dan heeft de buurt er meer last van.

En ik heb soms wel ff een piepje in m'n oor als ik 2 uur ofzo gedraaid heb xd
Maar het zijn erg grote speakers inderdaad. Ik moet zeggen dat sinds ik die speakers heb het draaien op mn kamer een stuk leuker is geworden.
En voor feestjes hebben we ze ook al een aantal keer in de woonkamer gezet, kun je een aardig feestje mee geven :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 15:46 
 
Artiest

Josh-T schreef:
Over mijn gear, die speakers staan express op m'n oren gericht, als ik ze zegmaar op de muur zou richten zou ik de speakers nog harder moeten zetten, en dan heeft de buurt er meer last van.

En ik heb soms wel ff een piepje in m'n oor als ik 2 uur ofzo gedraaid heb xd
Maar het zijn erg grote speakers inderdaad. Ik moet zeggen dat sinds ik die speakers heb het draaien op mn kamer een stuk leuker is geworden.
En voor feestjes hebben we ze ook al een aantal keer in de woonkamer gezet, kun je een aardig feestje mee geven :cool:


als je oren piepen betekend dat dat je al permanente gehoorschade hebt opgelopen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Josh-T schreef:
Over mijn gear, die speakers staan express op m'n oren gericht, als ik ze zegmaar op de muur zou richten zou ik de speakers nog harder moeten zetten, en dan heeft de buurt er meer last van.

En ik heb soms wel ff een piepje in m'n oor als ik 2 uur ofzo gedraaid heb xd
Maar het zijn erg grote speakers inderdaad. Ik moet zeggen dat sinds ik die speakers heb het draaien op mn kamer een stuk leuker is geworden.
En voor feestjes hebben we ze ook al een aantal keer in de woonkamer gezet, kun je een aardig feestje mee geven :cool:


als je oren piepen betekend dat dat je al permanente gehoorschade hebt opgelopen :whistle:

Lees het topic van oordoppen eens door, het piepen betekent dat je oren herstellende zijn ...
Een blijvende piep betekend wel schade idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 17:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

oh is dat zo? Ik heb vaak even een piepje en dan is het weer weg na een tijdje...
Ik zou eigenlijk slim moeten zijn en de volume knop overal wat zachter zetten maar het is moeilijk om van die volume knop af te blijven om hem weer omhoog te gooien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heb eigelijk nooit last van een piep :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ikke wel kwartiertje/half uurtje lang ongeveer maar ik heb hem ook niet echt absurd hard staan. En bij een lekker nummer is het toch wel fijn om hem beetje luid af te laten spelen.
Kan het trouwens ook komen door dat je hoge tonen ofzo gebruikt ? Dus de high hoger hebt staan ?
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner