Active topics in DJ's Corner

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 34 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 21 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
O
Hardtraxxer
967 posts member since 2009
last seen Jan 2013
rodger88 wrote:of koop dateq mixer!!!

Al giet je er een emmer water overheen vind hij het nog fijn HAHA
+1 :thumbsup: dateq xtc _0_ voor de lompe mensen :)
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
Ik had m'n gear hier nog niet gepost, dus ik dacht gewoon ff doen :)

2 Numark Axis 4 CD spelers en een Pioneer DJM-350, en een Stanton DJ Pro 2000 headphone

(En 2x220 Watt speakers :$ )

Image

Image

Image

Image
Hardtraxxer
731 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Josh-T wrote:Ik had m'n gear hier nog niet gepost, dus ik dacht gewoon ff doen :)

2 Numark Axis 4 CD spelers en een Pioneer DJM-350, en een Stanton DJ Pro 2000 headphone

(En 2x220 Watt speakers :$ )

Image

Image

Image

Image
ik dacht dat ik grote speakers had :oh: xd
Donateur
1973 posts member since 2008
Super Nintendo :worship:
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
josty mag ik je wat vragen? haat jij je buren ofzo?
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
kan jij jezelf nog wel horen?! zoiets in een kamer zou verboden moeten zijn..
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
hij staat er ook nog eens tussen, met z'n oren er naartoe gericht :P
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 day ago
En dan zeggen ze dat je van rukken doof wordt. :P Haha,
Is toch niet gezond als je daar tussen staat? :P
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
mijn speakers staan niet naar mij toe maar van mij af, als ik ervoor sta is dat ook niet echt lekker, maar erachter is geen probleem ;)
D
Artiest
last seen Apr 2019
The Indicator wrote:mijn speakers staan niet naar mij toe maar van mij af, als ik ervoor sta is dat ook niet echt lekker, maar erachter is geen probleem ;)
alsnog, in een kleine kamer... das gevaarlijk
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
ik heb geen kleine kamer en ipv 2x 800 watt versterker gebruik ik mijn 100 watt versterkertje, dat is meer als genoeg voor thuis :P
Hardtraxxer
last seen Mar 2017
The Indicator wrote:ik heb geen kleine kamer en ipv 2x 800 watt versterker gebruik ik mijn 100 watt versterkertje, dat is meer als genoeg voor thuis :P
ik heb 2x 300 watt en 2x 100 watt is genoeg voor mijn kamer
Hardtraxxer
327 posts member since 2010
last seen Jan 2017
kheb in mijn kamer 2x100 staan maar wel gwn zacht geen zin in gezeik met buren en probleme met mijn oren:P
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
the_sequence wrote:kheb in mijn kamer 2x100 staan maar wel gwn zacht geen zin in gezeik met buren en probleme met mijn oren:P
wat zij je ik kan je niet horen :x
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
2x 800 is beetje te veel van het goede voor thuis, maar ja wat je zegt 100 op halve kracht is al hoorbaar voor de buren, maar mijn buren zijn er tog nooit :P
Hardtraxxer
406 posts member since 2009
last seen Mar 2020
Hier een foto van mijn speelhoek:

Image

Uploaded with ImageShack.us
Hardtraxxer
last seen Mar 2017
draait dat wel gemakelijk met 2 verschillende cd-spelers?
xd
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Het is maar net wat je gewoon bent :P. Maar mij lijkt het ook gwn... ja hoe kun je da zeggen...
Hardtraxxer
406 posts member since 2009
last seen Mar 2020
HARDSTYLE_XD_tbse wrote:draait dat wel gemakelijk met 2 verschillende cd-spelers?
xd
heb er totaal geen problemen mee. maar daar hoort natuurlijk een 2de cdj-1000 te staan ja ^^
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
Over mijn gear, die speakers staan express op m'n oren gericht, als ik ze zegmaar op de muur zou richten zou ik de speakers nog harder moeten zetten, en dan heeft de buurt er meer last van.

En ik heb soms wel ff een piepje in m'n oor als ik 2 uur ofzo gedraaid heb xd
Maar het zijn erg grote speakers inderdaad. Ik moet zeggen dat sinds ik die speakers heb het draaien op mn kamer een stuk leuker is geworden.
En voor feestjes hebben we ze ook al een aantal keer in de woonkamer gezet, kun je een aardig feestje mee geven :cool:
D
Artiest
last seen Apr 2019
Josh-T wrote:Over mijn gear, die speakers staan express op m'n oren gericht, als ik ze zegmaar op de muur zou richten zou ik de speakers nog harder moeten zetten, en dan heeft de buurt er meer last van.

Maar het zijn erg grote speakers inderdaad. Ik moet zeggen dat sinds ik die speakers heb het draaien op mn kamer een stuk leuker is geworden.
En voor feestjes hebben we ze ook al een aantal keer in de woonkamer gezet, kun je een aardig feestje mee geven :cool:
als je oren piepen betekend dat dat je al permanente gehoorschade hebt opgelopen :whistle:
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Skedoedelefloeps wrote:
Josh-T wrote:Over mijn gear, die speakers staan express op m'n oren gericht, als ik ze zegmaar op de muur zou richten zou ik de speakers nog harder moeten zetten, en dan heeft de buurt er meer last van.

als je oren piepen betekend dat dat je al permanente gehoorschade hebt opgelopen :whistle:
Lees het topic van oordoppen eens door, het piepen betekent dat je oren herstellende zijn ...
Een blijvende piep betekend wel schade idd
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
oh is dat zo? Ik heb vaak even een piepje en dan is het weer weg na een tijdje...
Ik zou eigenlijk slim moeten zijn en de volume knop overal wat zachter zetten maar het is moeilijk om van die volume knop af te blijven om hem weer omhoog te gooien...
Hardtraxxer
327 posts member since 2010
last seen Jan 2017
heb eigelijk nooit last van een piep :)
Hardtraxxer
283 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Ikke wel kwartiertje/half uurtje lang ongeveer maar ik heb hem ook niet echt absurd hard staan. En bij een lekker nummer is het toch wel fijn om hem beetje luid af te laten spelen.
Kan het trouwens ook komen door dat je hoge tonen ofzo gebruikt ? Dus de high hoger hebt staan ?