+1rodger88 wrote:of koop dateq mixer!!!
Al giet je er een emmer water overheen vind hij het nog fijn HAHA
Related topics
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (11-11-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (06-10-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (18-03-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (28-01-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: Regain @ This is Regain - Boiler Room Show (29-10-2022)
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Ik had m'n gear hier nog niet gepost, dus ik dacht gewoon ff doen
2 Numark Axis 4 CD spelers en een Pioneer DJM-350, en een Stanton DJ Pro 2000 headphone
(En 2x220 Watt speakers
)

2 Numark Axis 4 CD spelers en een Pioneer DJM-350, en een Stanton DJ Pro 2000 headphone
(En 2x220 Watt speakers

ik dacht dat ik grote speakers hadJosh-T wrote:Ik had m'n gear hier nog niet gepost, dus ik dacht gewoon ff doen![]()
(En 2x220 Watt speakers)
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
josty mag ik je wat vragen? haat jij je buren ofzo?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
kan jij jezelf nog wel horen?! zoiets in een kamer zou verboden moeten zijn..
hij staat er ook nog eens tussen, met z'n oren er naartoe gericht 
En dan zeggen ze dat je van rukken doof wordt.
Haha,
Is toch niet gezond als je daar tussen staat?
Is toch niet gezond als je daar tussen staat?
mijn speakers staan niet naar mij toe maar van mij af, als ik ervoor sta is dat ook niet echt lekker, maar erachter is geen probleem 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
alsnog, in een kleine kamer... das gevaarlijkThe Indicator wrote:mijn speakers staan niet naar mij toe maar van mij af, als ik ervoor sta is dat ook niet echt lekker, maar erachter is geen probleem
ik heb geen kleine kamer en ipv 2x 800 watt versterker gebruik ik mijn 100 watt versterkertje, dat is meer als genoeg voor thuis 
ik heb 2x 300 watt en 2x 100 watt is genoeg voor mijn kamerThe Indicator wrote:ik heb geen kleine kamer en ipv 2x 800 watt versterker gebruik ik mijn 100 watt versterkertje, dat is meer als genoeg voor thuis
kheb in mijn kamer 2x100 staan maar wel gwn zacht geen zin in gezeik met buren en probleme met mijn oren:P
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
wat zij je ik kan je niet horenthe_sequence wrote:kheb in mijn kamer 2x100 staan maar wel gwn zacht geen zin in gezeik met buren en probleme met mijn oren:P
2x 800 is beetje te veel van het goede voor thuis, maar ja wat je zegt 100 op halve kracht is al hoorbaar voor de buren, maar mijn buren zijn er tog nooit 
draait dat wel gemakelijk met 2 verschillende cd-spelers?

Het is maar net wat je gewoon bent
. Maar mij lijkt het ook gwn... ja hoe kun je da zeggen...
heb er totaal geen problemen mee. maar daar hoort natuurlijk een 2de cdj-1000 te staan jaHARDSTYLE_XD_tbse wrote:draait dat wel gemakelijk met 2 verschillende cd-spelers?
Over mijn gear, die speakers staan express op m'n oren gericht, als ik ze zegmaar op de muur zou richten zou ik de speakers nog harder moeten zetten, en dan heeft de buurt er meer last van.
En ik heb soms wel ff een piepje in m'n oor als ik 2 uur ofzo gedraaid heb
Maar het zijn erg grote speakers inderdaad. Ik moet zeggen dat sinds ik die speakers heb het draaien op mn kamer een stuk leuker is geworden.
En voor feestjes hebben we ze ook al een aantal keer in de woonkamer gezet, kun je een aardig feestje mee geven
En ik heb soms wel ff een piepje in m'n oor als ik 2 uur ofzo gedraaid heb
Maar het zijn erg grote speakers inderdaad. Ik moet zeggen dat sinds ik die speakers heb het draaien op mn kamer een stuk leuker is geworden.
En voor feestjes hebben we ze ook al een aantal keer in de woonkamer gezet, kun je een aardig feestje mee geven
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
als je oren piepen betekend dat dat je al permanente gehoorschade hebt opgelopenJosh-T wrote:Over mijn gear, die speakers staan express op m'n oren gericht, als ik ze zegmaar op de muur zou richten zou ik de speakers nog harder moeten zetten, en dan heeft de buurt er meer last van.
En ik heb soms wel ff een piepje in m'n oor als ik 2 uur ofzo gedraaid heb![]()
Lees het topic van oordoppen eens door, het piepen betekent dat je oren herstellende zijn ...Skedoedelefloeps wrote:als je oren piepen betekend dat dat je al permanente gehoorschade hebt opgelopenJosh-T wrote:Over mijn gear, die speakers staan express op m'n oren gericht, als ik ze zegmaar op de muur zou richten zou ik de speakers nog harder moeten zetten, en dan heeft de buurt er meer last van.
En ik heb soms wel ff een piepje in m'n oor als ik 2 uur ofzo gedraaid heb![]()
Een blijvende piep betekend wel schade idd
oh is dat zo? Ik heb vaak even een piepje en dan is het weer weg na een tijdje...
Ik zou eigenlijk slim moeten zijn en de volume knop overal wat zachter zetten maar het is moeilijk om van die volume knop af te blijven om hem weer omhoog te gooien...
Ik zou eigenlijk slim moeten zijn en de volume knop overal wat zachter zetten maar het is moeilijk om van die volume knop af te blijven om hem weer omhoog te gooien...
Ikke wel kwartiertje/half uurtje lang ongeveer maar ik heb hem ook niet echt absurd hard staan. En bij een lekker nummer is het toch wel fijn om hem beetje luid af te laten spelen.
Kan het trouwens ook komen door dat je hoge tonen ofzo gebruikt ? Dus de high hoger hebt staan ?
Kan het trouwens ook komen door dat je hoge tonen ofzo gebruikt ? Dus de high hoger hebt staan ?