Wil iedereen even stoppen met het quoten van grote berichten met grote foto's? Zo irritant!Edwinn wrote:Sodekleres.
PS: Hele vette set-up
Wil iedereen even stoppen met het quoten van grote berichten met grote foto's? Zo irritant!Edwinn wrote:Sodekleres.
Turntables kun je niet op zo'n schuine verhoging zetten, want dan draait de plaat toch niet goed rond meer ofwa?Josh-T wrote:Mooie gear Nitroxx, werkt dat eigenlijk een beetje fatsoenlijk als die CD-spelers op een verhoging staan?
Ik had zelf namelijk eerder die turntables op een verhoging gezet, maar dat ligt er denk ik vooral aan of je vooral vinyl of CD draait
ja idd dat gaat niet helemaal goed neeAtraxisz wrote:Turntables kun je niet op zo'n schuine verhoging zetten, want dan draait de plaat toch niet goed rond meer ofwa?Josh-T wrote:Mooie gear Nitroxx, werkt dat eigenlijk een beetje fatsoenlijk als die CD-spelers op een verhoging staan?
Ik had zelf namelijk eerder die turntables op een verhoging gezet, maar dat ligt er denk ik vooral aan of je vooral vinyl of CD draait

Ik bedoel ook niet op een schuine verhoging, maar gewoon een verhoging, lijkt me onhandig draaien.Atraxisz wrote:Turntables kun je niet op zo'n schuine verhoging zetten, want dan draait de plaat toch niet goed rond meer ofwa?Josh-T wrote:Mooie gear Nitroxx, werkt dat eigenlijk een beetje fatsoenlijk als die CD-spelers op een verhoging staan?
Ja is ook niet mijn ideale opstelling, maar dit staat allemaal op mijn kamer op de vliegbasis Eindhoven en ander meubilair op de kamer is niet toegestaan dus ik moet het hiermee doen. Ik heb al is een verzoek ingediend om een eigen meubel neer te zetten maar dat mocht niet.Josh-T wrote:Ik bedoel ook niet op een schuine verhoging, maar gewoon een verhoging, lijkt me onhandig draaien.Atraxisz wrote:Turntables kun je niet op zo'n schuine verhoging zetten, want dan draait de plaat toch niet goed rond meer ofwa?Josh-T wrote:Mooie gear Nitroxx, werkt dat eigenlijk een beetje fatsoenlijk als die CD-spelers op een verhoging staan?
@Timothy21, wat een rare opstellingEn, draai je alleen vinyl?
Piaaa wrote:Timothy welk mengpaneel is dat ?
Dat dus....Lyst wrote:Korg KM-402
Ik snap hem niet ?Ja is ook niet mijn ideale opstelling, maar dit staat allemaal op mijn kamer op de vliegbasis Eindhoven en ander meubilair op de kamer is niet toegestaan dus ik moet het hiermee doen. Ik heb al is een verzoek ingediend om een eigen meubel neer te zetten maar dat mocht niet.![]()
En ik draai alleen met vinyl ja, wil ook nog wel cdj's maar die kan ik nu zoiezo niet kwijt.
ik denk dat hij op de vliegbasis werkt ofzo hehHardstyle_Ambassador wrote:Ik snap hem niet ?Ja is ook niet mijn ideale opstelling, maar dit staat allemaal op mijn kamer op de vliegbasis Eindhoven en ander meubilair op de kamer is niet toegestaan dus ik moet het hiermee doen. Ik heb al is een verzoek ingediend om een eigen meubel neer te zetten maar dat mocht niet.![]()
En ik draai alleen met vinyl ja, wil ook nog wel cdj's maar die kan ik nu zoiezo niet kwijt.
misschien is hij militairHardstyle_Ambassador wrote:Ik snap hem niet ?Ja is ook niet mijn ideale opstelling, maar dit staat allemaal op mijn kamer op de vliegbasis Eindhoven en ander meubilair op de kamer is niet toegestaan dus ik moet het hiermee doen. Ik heb al is een verzoek ingediend om een eigen meubel neer te zetten maar dat mocht niet.![]()
the sidespinnars wrote:ik denk dat hij op de vliegbasis werkt ofzo hehHardstyle_Ambassador wrote:Ik snap hem niet ?Ja is ook niet mijn ideale opstelling, maar dit staat allemaal op mijn kamer op de vliegbasis Eindhoven en ander meubilair op de kamer is niet toegestaan dus ik moet het hiermee doen. Ik heb al is een verzoek ingediend om een eigen meubel neer te zetten maar dat mocht niet.![]()
Ja en Ja....Timmer wrote:misschien is hij militairHardstyle_Ambassador wrote:Ik snap hem niet ?Ja is ook niet mijn ideale opstelling, maar dit staat allemaal op mijn kamer op de vliegbasis Eindhoven en ander meubilair op de kamer is niet toegestaan dus ik moet het hiermee doen. Ik heb al is een verzoek ingediend om een eigen meubel neer te zetten maar dat mocht niet.![]()
niceTimothy21 wrote:]Ja en Ja....

Nou geloof het of niet, maar het werkt verbazingwekkend goed! Ik bedoel, als je nauwkeurige dingen moet doen (met b.v. Photoshop ofzo) blijft de muis beter, maar dat ding is heerlijk voor het browsen en dergelijke. Ik had hem zelf niet gekocht denk ik vanwege de prijs, maar heb hem voor mijn verjaardag gekregen en ben er toch heel blij mee.DJ_Xtremer wrote:@ Lextc: Hoe bevalt het magische trekpet? Werkt een muis niet veel lekkerder?