Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 14:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Sodekleres. :love:


Wil iedereen even stoppen met het quoten van grote berichten met grote foto's? Zo irritant!

PS: Hele vette set-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 22:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thanks allemaal :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie gear Nitroxx, werkt dat eigenlijk een beetje fatsoenlijk als die CD-spelers op een verhoging staan?

Ik had zelf namelijk eerder die turntables op een verhoging gezet, maar dat ligt er denk ik vooral aan of je vooral vinyl of CD draait
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 16:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Mooie gear Nitroxx, werkt dat eigenlijk een beetje fatsoenlijk als die CD-spelers op een verhoging staan?

Ik had zelf namelijk eerder die turntables op een verhoging gezet, maar dat ligt er denk ik vooral aan of je vooral vinyl of CD draait


Turntables kun je niet op zo'n schuine verhoging zetten, want dan draait de plaat toch niet goed rond meer ofwa?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 21:02 
 
Hardtraxx Veteran

Atraxisz schreef:
Josh-T schreef:
Mooie gear Nitroxx, werkt dat eigenlijk een beetje fatsoenlijk als die CD-spelers op een verhoging staan?

Ik had zelf namelijk eerder die turntables op een verhoging gezet, maar dat ligt er denk ik vooral aan of je vooral vinyl of CD draait


Turntables kun je niet op zo'n schuine verhoging zetten, want dan draait de plaat toch niet goed rond meer ofwa?

ja idd dat gaat niet helemaal goed nee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 15:31 
 
Hardtraxx Addict

Nieuwe Decks.... :thumbup:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:
Josh-T schreef:
Mooie gear Nitroxx, werkt dat eigenlijk een beetje fatsoenlijk als die CD-spelers op een verhoging staan?

Ik had zelf namelijk eerder die turntables op een verhoging gezet, maar dat ligt er denk ik vooral aan of je vooral vinyl of CD draait


Turntables kun je niet op zo'n schuine verhoging zetten, want dan draait de plaat toch niet goed rond meer ofwa?


Ik bedoel ook niet op een schuine verhoging, maar gewoon een verhoging, lijkt me onhandig draaien.


@Timothy21, wat een rare opstelling :P En, draai je alleen vinyl?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timothy welk mengpaneel is dat ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 20:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Korg KM-402
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 20:55 
 
Hardtraxx Addict

Josh-T schreef:
Atraxisz schreef:
Josh-T schreef:
Mooie gear Nitroxx, werkt dat eigenlijk een beetje fatsoenlijk als die CD-spelers op een verhoging staan?

Ik had zelf namelijk eerder die turntables op een verhoging gezet, maar dat ligt er denk ik vooral aan of je vooral vinyl of CD draait


Turntables kun je niet op zo'n schuine verhoging zetten, want dan draait de plaat toch niet goed rond meer ofwa?


Ik bedoel ook niet op een schuine verhoging, maar gewoon een verhoging, lijkt me onhandig draaien.


@Timothy21, wat een rare opstelling :P En, draai je alleen vinyl?


Ja is ook niet mijn ideale opstelling, maar dit staat allemaal op mijn kamer op de vliegbasis Eindhoven en ander meubilair op de kamer is niet toegestaan dus ik moet het hiermee doen. Ik heb al is een verzoek ingediend om een eigen meubel neer te zetten maar dat mocht niet. :evil:

En ik draai alleen met vinyl ja, wil ook nog wel cdj's maar die kan ik nu zoiezo niet kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 20:56 
 
Hardtraxx Addict

Piaaa schreef:
Timothy welk mengpaneel is dat ?

Lyst schreef:
Korg KM-402


Dat dus....
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 23:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Donderdag ook even een mooie foto van mijn ruimte op zolder maken.
Dan zijn mijn 5 speakers + subwoofer van 75 watt binnen :woot:

Die dingen mooi ophangen aan de muur op oorhoogte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 16:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Ja is ook niet mijn ideale opstelling, maar dit staat allemaal op mijn kamer op de vliegbasis Eindhoven en ander meubilair op de kamer is niet toegestaan dus ik moet het hiermee doen. Ik heb al is een verzoek ingediend om een eigen meubel neer te zetten maar dat mocht niet. :evil:

En ik draai alleen met vinyl ja, wil ook nog wel cdj's maar die kan ik nu zoiezo niet kwijt.

Ik snap hem niet ? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 16:43 
 
Hardtraxx Veteran

Hardstyle_Ambassador schreef:
Citaat:
Ja is ook niet mijn ideale opstelling, maar dit staat allemaal op mijn kamer op de vliegbasis Eindhoven en ander meubilair op de kamer is niet toegestaan dus ik moet het hiermee doen. Ik heb al is een verzoek ingediend om een eigen meubel neer te zetten maar dat mocht niet. :evil:

En ik draai alleen met vinyl ja, wil ook nog wel cdj's maar die kan ik nu zoiezo niet kwijt.

Ik snap hem niet ? :huh:

ik denk dat hij op de vliegbasis werkt ofzo heh ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 19:04 
 
Hardtraxx Veteran

Hardstyle_Ambassador schreef:
Citaat:
Ja is ook niet mijn ideale opstelling, maar dit staat allemaal op mijn kamer op de vliegbasis Eindhoven en ander meubilair op de kamer is niet toegestaan dus ik moet het hiermee doen. Ik heb al is een verzoek ingediend om een eigen meubel neer te zetten maar dat mocht niet. :evil:

En ik draai alleen met vinyl ja, wil ook nog wel cdj's maar die kan ik nu zoiezo niet kwijt.

Ik snap hem niet ? :huh:


misschien is hij militair ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 19:13 
 
Hardtraxx Addict

the sidespinnars schreef:
Hardstyle_Ambassador schreef:
Citaat:
Ja is ook niet mijn ideale opstelling, maar dit staat allemaal op mijn kamer op de vliegbasis Eindhoven en ander meubilair op de kamer is niet toegestaan dus ik moet het hiermee doen. Ik heb al is een verzoek ingediend om een eigen meubel neer te zetten maar dat mocht niet. :evil:

En ik draai alleen met vinyl ja, wil ook nog wel cdj's maar die kan ik nu zoiezo niet kwijt.

Ik snap hem niet ? :huh:

ik denk dat hij op de vliegbasis werkt ofzo heh ;)

Timmer schreef:
Hardstyle_Ambassador schreef:
Citaat:
Ja is ook niet mijn ideale opstelling, maar dit staat allemaal op mijn kamer op de vliegbasis Eindhoven en ander meubilair op de kamer is niet toegestaan dus ik moet het hiermee doen. Ik heb al is een verzoek ingediend om een eigen meubel neer te zetten maar dat mocht niet. :evil:

En ik draai alleen met vinyl ja, wil ook nog wel cdj's maar die kan ik nu zoiezo niet kwijt.

Ik snap hem niet ? :huh:


misschien is hij militair ;)


Ja en Ja.... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 19:17 
 
Hardtraxx Veteran

Timothy21 schreef:
]Ja en Ja.... ;)

nice :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 20:39 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
My playground xD

(Ohjah,... Logic Pro fothermuckers!) :P
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 21:48 
 
Hardtraxx Newbie

Foto met KRK's erbij :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekker knutsel-hoekie hoor!! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 11:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ Lextc: Hoe bevalt het magische trekpet? Werkt een muis niet veel lekkerder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb nog geen DJ gear maar ik ben op het moment aan het sparen voor de Gemini CDMP 6000 http://www.thomann.de/nl/gemini_cdmp_6000.htm
wat vinden jullie van die keuze? ik zou graag wat tips willen want voor mij is zelfs die 500 euro nog best wel veel (ik ben nog maar 13 dus......)

Ik beschik ook nog over een Juno-D synthesizer http://www.roland.com/products/en/JUNO-D/ maar ik weet zo snel niet of ik de CDMP 6000 en Juno-D met elkaar kan verbinden, weet iemand dat mischien?

alvast bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oh sorry ik denk dat ik een bericht heb gepost in de verkeerde topic, mijn excuses, ik heb al een nieuw berich in het goede topic gezet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 13:20 
 
Hardtraxxer

DJ_Xtremer schreef:
@ Lextc: Hoe bevalt het magische trekpet? Werkt een muis niet veel lekkerder?


Nou geloof het of niet, maar het werkt verbazingwekkend goed! Ik bedoel, als je nauwkeurige dingen moet doen (met b.v. Photoshop ofzo) blijft de muis beter, maar dat ding is heerlijk voor het browsen en dergelijke. Ik had hem zelf niet gekocht denk ik vanwege de prijs, maar heb hem voor mijn verjaardag gekregen en ben er toch heel blij mee.
Werkt lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 19:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Update: (plank voor de boksen)

Afbeelding

Hier ene close up van mn Reloops. Ben er nog steeds zo blij mee :D
Afbeelding
Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner