Active topics in DJ's Corner

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 33 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Edwinn wrote:Sodekleres. :love:
Wil iedereen even stoppen met het quoten van grote berichten met grote foto's? Zo irritant!

PS: Hele vette set-up
Hardtraxxer
103 posts member since 2010
last seen Aug 2017
Thanks allemaal :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
online now
Mooie gear Nitroxx, werkt dat eigenlijk een beetje fatsoenlijk als die CD-spelers op een verhoging staan?

Ik had zelf namelijk eerder die turntables op een verhoging gezet, maar dat ligt er denk ik vooral aan of je vooral vinyl of CD draait
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Josh-T wrote:Mooie gear Nitroxx, werkt dat eigenlijk een beetje fatsoenlijk als die CD-spelers op een verhoging staan?

Ik had zelf namelijk eerder die turntables op een verhoging gezet, maar dat ligt er denk ik vooral aan of je vooral vinyl of CD draait
Turntables kun je niet op zo'n schuine verhoging zetten, want dan draait de plaat toch niet goed rond meer ofwa?
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Atraxisz wrote:
Josh-T wrote:Mooie gear Nitroxx, werkt dat eigenlijk een beetje fatsoenlijk als die CD-spelers op een verhoging staan?

Turntables kun je niet op zo'n schuine verhoging zetten, want dan draait de plaat toch niet goed rond meer ofwa?
ja idd dat gaat niet helemaal goed nee :P
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Nieuwe Decks.... :thumbup:

Image
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
online now
Atraxisz wrote:

Ik bedoel ook niet op een schuine verhoging, maar gewoon een verhoging, lijkt me onhandig draaien.

@Timothy21, wat een rare opstelling :P En, draai je alleen vinyl?
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Timothy welk mengpaneel is dat ?
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Korg KM-402
T
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2025
Josh-T wrote:
Atraxisz wrote:

Ik bedoel ook niet op een schuine verhoging, maar gewoon een verhoging, lijkt me onhandig draaien.

@Timothy21, wat een rare opstelling :P En, draai je alleen vinyl?
Ja is ook niet mijn ideale opstelling, maar dit staat allemaal op mijn kamer op de vliegbasis Eindhoven en ander meubilair op de kamer is niet toegestaan dus ik moet het hiermee doen. Ik heb al is een verzoek ingediend om een eigen meubel neer te zetten maar dat mocht niet. :evil:

En ik draai alleen met vinyl ja, wil ook nog wel cdj's maar die kan ik nu zoiezo niet kwijt.
T
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2025
Piaaa wrote:Timothy welk mengpaneel is dat ?
Lyst wrote:Korg KM-402
Dat dus....
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Donderdag ook even een mooie foto van mijn ruimte op zolder maken.
Dan zijn mijn 5 speakers + subwoofer van 75 watt binnen :woot:

Die dingen mooi ophangen aan de muur op oorhoogte.
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2010
last seen Mar 2012
Ja is ook niet mijn ideale opstelling, maar dit staat allemaal op mijn kamer op de vliegbasis Eindhoven en ander meubilair op de kamer is niet toegestaan dus ik moet het hiermee doen. Ik heb al is een verzoek ingediend om een eigen meubel neer te zetten maar dat mocht niet. :evil:

En ik draai alleen met vinyl ja, wil ook nog wel cdj's maar die kan ik nu zoiezo niet kwijt.
Ik snap hem niet ? :huh:
R
Hardtraxx Veteran
Hardstyle_Ambassador wrote:

ik denk dat hij op de vliegbasis werkt ofzo heh ;)
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021

misschien is hij militair ;)
T
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2025
the sidespinnars wrote:

ik denk dat hij op de vliegbasis werkt ofzo heh ;)
Timmer wrote:

misschien is hij militair ;)
Ja en Ja.... ;)
R
Hardtraxx Veteran
Timothy21 wrote:]Ja en Ja.... ;)
nice :thumbup:
L
Hardtraxxer
107 posts member since 2009
last seen Dec 2012
Image
My playground xD

(Ohjah,... Logic Pro fothermuckers!) :P
Image
J
Hardtraxx Newbie
21 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Foto met KRK's erbij :D

Image
Hardtraxxer
581 posts member since 2009
last seen Aug 2012
lekker knutsel-hoekie hoor!! ;)
Hardtraxxer
119 posts member since 2009
last seen May 2026
@ Lextc: Hoe bevalt het magische trekpet? Werkt een muis niet veel lekkerder?
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
ik heb nog geen DJ gear maar ik ben op het moment aan het sparen voor de Gemini CDMP 6000 http://www.thomann.de/nl/gemini_cdmp_6000.htm
wat vinden jullie van die keuze? ik zou graag wat tips willen want voor mij is zelfs die 500 euro nog best wel veel (ik ben nog maar 13 dus......)

Ik beschik ook nog over een Juno-D synthesizer http://www.roland.com/products/en/JUNO-D/ maar ik weet zo snel niet of ik de CDMP 6000 en Juno-D met elkaar kan verbinden, weet iemand dat mischien?

alvast bedankt!
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
oh sorry ik denk dat ik een bericht heb gepost in de verkeerde topic, mijn excuses, ik heb al een nieuw berich in het goede topic gezet ^^
L
Hardtraxxer
107 posts member since 2009
last seen Dec 2012
DJ_Xtremer wrote:@ Lextc: Hoe bevalt het magische trekpet? Werkt een muis niet veel lekkerder?
Nou geloof het of niet, maar het werkt verbazingwekkend goed! Ik bedoel, als je nauwkeurige dingen moet doen (met b.v. Photoshop ofzo) blijft de muis beter, maar dat ding is heerlijk voor het browsen en dergelijke. Ik had hem zelf niet gekocht denk ik vanwege de prijs, maar heb hem voor mijn verjaardag gekregen en ben er toch heel blij mee.
Werkt lekker :D
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Update: (plank voor de boksen)

Image

Hier ene close up van mn Reloops. Ben er nog steeds zo blij mee :D
Image
Last edited by Refuze on 28 Nov 2010 21:08, edited 1 time in total.