nou je het zegtMystyle wrote:Dat is volgensmij de RMX 40 DSP Blackfire.
Related topics
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (11-11-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (06-10-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (18-03-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (28-01-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: Regain @ This is Regain - Boiler Room Show (29-10-2022)
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Traytje energy drink heb ik ook op mn kamer voor tijdens het draaienRefuze wrote:http://bit.ly/9fx6Xq
vind hem anders meer op mijn Behringer DJX-750 lijkenthe sidespinnars wrote:nou je het zegtMystyle wrote:Dat is volgensmij de RMX 40 DSP Blackfire.
Dat is het ookthe_sequence wrote:vind hem anders meer op mijn Behringer DJX-750 lijkenthe sidespinnars wrote:nou je het zegtMystyle wrote:Dat is volgensmij de RMX 40 DSP Blackfire.
haha k wist het alleen begrijp niet dat dat lekker mixen is met faders eraf:P of hoe je die dinge ook noemt:P 
Hoor vaker van die dingen jah over die mixerthe_sequence wrote:haha k wist het alleen begrijp niet dat dat lekker mixen is met faders eraf:P of hoe je die dinge ook noemt:P
ik heb geen probleme ermee
zal overigens mijn setje ook ff plaatsen:) heb sinds vandaag 2 denon dn-s700 had er eerst 1:P
zal overigens mijn setje ook ff plaatsen:) heb sinds vandaag 2 denon dn-s700 had er eerst 1:P
Haha zie het nu pas, apart hahahathe_sequence wrote:haha k wist het alleen begrijp niet dat dat lekker mixen is met faders eraf:P of hoe je die dinge ook noemt:P
Valt me nou ook pas op ja, nu je het zegt, maar wat ik al zei bij die mixer lijkt het vaker voor te komen(kan wel meer mixers noemen by the way maja )
Je kunt bijna bij elke mixer de faders eraf halen. De vraag is juist: Waarom zitten ze er niet meer op?
-
RHardtraxx Veteran
oke moet ik wel effe langskomen hehthe_sequence wrote:ik heb geen probleme ermee

had moeite met me hand stilhouden volges mij
-
RHardtraxx Veteran
ziet er zo veel strakker uit manthe_sequence wrote:
had moeite met me hand stilhouden volges mij
vind je die softbuttons fijn bij de denon? oftewel reageren ze goed?
Jup, reageren prima!DJ ShaG wrote:vind je die softbuttons fijn bij de denon? oftewel reageren ze goed?
-
RHardtraxx Veteran
hij vind van niet!Piaaa wrote:Jup, reageren prima!DJ ShaG wrote:vind je die softbuttons fijn bij de denon? oftewel reageren ze goed?
Wie is hij ?the sidespinnars wrote:hij vind van niet!Piaaa wrote:Jup, reageren prima!DJ ShaG wrote:vind je die softbuttons fijn bij de denon? oftewel reageren ze goed?
ze reageren prima 
t'is alleen ff wennen zodra je met die dinge gaat cue als je vlakdaarvoor op pioneers staat te cuen
t'is alleen ff wennen zodra je met die dinge gaat cue als je vlakdaarvoor op pioneers staat te cuen
-
RHardtraxx Veteran
idd maar dat zal bij veel spelers zo zijn denk ikthe_sequence wrote:ze reageren prima
Heb ik ook hoor, Cdj 350 en een Numark Axis 4 haha, dat is pas een verschil als ik op die 2 tegelijk sta te draaien 
nou ik ga nooit van me leven proberen tegelijk met mijn denons naast de cdj's van the_sidespinnars
te draaie 
-
RHardtraxx Veteran
ik denk dat je idd gek zou worden van 2 verschillende spelers tegelijkthe_sequence wrote:nou ik ga nooit van me leven proberen tegelijk met mijn denons naast de cdj's van the_sidespinnarste draaie
-
R
- 7 posts member since 2010
- last seen Nov 2010
haha ja ik heb een tijdje geleden een lakage gekregen boven mn mixer, 1 kanaal kapot maja.
die moest ik toen openmaken had ze hier nog niet terug gezet.
vandaar
Toch vind ik het een lekker mixertje, vooral voor de prijs.
Gr.
die moest ik toen openmaken had ze hier nog niet terug gezet.
vandaar
Toch vind ik het een lekker mixertje, vooral voor de prijs.
Gr.
Lig er dan een handdoek overheen of koop een flightcase, sws komt er veel stof in als je hem niet bedekt en het houd ook dingen als een lekage tegen :')