Op negers zo te zienremkovzki wrote: Hmm, dus nu weten we waar jij op fapt?
Related topics
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (11-11-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (06-10-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (18-03-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (28-01-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: Regain @ This is Regain - Boiler Room Show (29-10-2022)
Active topics in DJ's Corner
Moderators
ah nee, dap :')remkovzki wrote: Ja die zijn niet voor het mixen hoordaar heb ik deze voor..
dat is echt fucked up, niks waard die dingen..
Kwaliteit van het geluid is niks, maar voor op je slaapkamer is het zeker wel lachenstynch wrote:ah nee, dap :')remkovzki wrote: Ja die zijn niet voor het mixen hoordaar heb ik deze voor..
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ik zou ook speakers willen kopen eens ik geld heb, ik weet al welk mengpaneel en welke cd-spelers ik ga kopen maar nog niet welke speakers. Ik heb eens een uur liggen rondkijken op internet (zoals Bax shop.nl enz..) en daar zie je toch dat goede actieve speakers duur zijn 
Lijkt me idd wel nice om op je kamer te hebben haha, ik heb nu zulke:remkovzki wrote:Kwaliteit van het geluid is niks, maar voor op je slaapkamer is het zeker wel lachenstynch wrote:ah nee, dap :')remkovzki wrote: Ja die zijn niet voor het mixen hoordaar heb ik deze voor..

Maarja, komt op zich goed geluid uit voor op me kamer enkel
Frankert wrote:Hahahah NO FOCKING WAY!!
Hier neukt Frankert mee.

Dennis Aka Mash wrote:Frankert wrote:Hahahah NO FOCKING WAY!!
Hier neukt Frankert mee.Hij staat er trouwens ook langs.. voor de gene die niet weten hoe Frank er uit ziet.
Dan maar zwijgen over jouw meisje...

beter een lelijk wijf dan een gele vogelFrankert wrote:Dennis Aka Mash wrote:Frankert wrote:Hahahah NO FOCKING WAY!!
Hier neukt Frankert mee.Hij staat er trouwens ook langs.. voor de gene die niet weten hoe Frank er uit ziet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan maar zwijgen over jouw meisje...
Maandag trekt m'n vriendin bij me in....
Dat wil ook zeggen dat ze haar digitale camere meeneemt... dus volgende week komen de foto's van mijn gear
Dat wil ook zeggen dat ze haar digitale camere meeneemt... dus volgende week komen de foto's van mijn gear
Als je die zin achter de puntjes weghaald zou je iets heel anders denkenSan Miquel wrote:Maandag trekt m'n vriendin bij me in....
En wat zijn jullie van planMaandag trekt m'n vriendin bij me in....
Dat wil ook zeggen dat ze haar digitale camere meeneemt...
Nee geintje ben benieuwd waar al die heerlijke setjes vandaan komen
Makxz wrote: En wat zijn jullie van plan![]()
![]()
boterhammen smeren ? :')
Ik kan niet wachtenSan Miquel wrote:dus volgende week komen de foto's van mijn gear
haha, die ouwe technics van mij vullen geen volle zalen meer hoor..Frankert wrote:Ik kan niet wachtenSan Miquel wrote:dus volgende week komen de foto's van mijn gear
U ziet:

- Technics SL1210MK2
- Pioneer DJM-700 (sinds vandaag
) - Technics SL1200MK2
- Technics SL1200MK2
- Technics DH1200
- Balou

Mooie apparatuur heb je daar staand man 
Vooral de DJM-700
Vooral de DJM-700
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Ja inderdaad mooi gear dat je hebt, Kaap. Staat dat in je badkamer ofzo ? Ik zie daar toch een wasbak hangen 
Ik heb ook gewoon een wasbak in me slaapkamer thuis hoorYannicksuper wrote:Ja inderdaad mooi gear dat je hebt, Kaap. Staat dat in je badkamer ofzo ? Ik zie daar toch een wasbak hangen
Huis uit 60'er jaren, elke slaapkamer heeft wastafel en spiegel hier. Heeft in DJ kamer ook een doel...in de zomer liggen er blikjes bier in het waterYannicksuper wrote:Ja inderdaad mooi gear dat je hebt, Kaap. Staat dat in je badkamer ofzo ? Ik zie daar toch een wasbak hangen
Geregistreerd op GoT ja maar verre van TweakertGreenX wrote:tweakert in da house
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Kaap wrote:in de zomer liggen er blikjes bier in het water
-
DHardtraxxer
- 593 posts member since 2009
- last seen Nov 2023
zeker vette dj set kaap