MP3 of MK2? Fijn ding?
DJ Control MP3wrote:MP3 of MK2? Fijn ding?
Nog geen problemen mee gehad, maar ik gebruik het ook niet zo vaak. Alles wat je moet hebben staat erop dus zeker niet slecht
DJ Control MP3wrote:MP3 of MK2? Fijn ding?
Oh, dat had ik niet gezien, die knoppen, en die oude virtual DJ zuigt inderdaad redelijk hard, maarja we doen het er maar mee!wrote:Dat van jou ziet er ook netjes uit ! Alleen jou Hercules paneel is iets duurder en heeft die knoppen vooraan. Alleen jammer dat je bij die Hercules dingen altijd dat verouderde Virtual DJ programma bijkrijgt hewrote:heb ik ook!!wrote:Check mijn dj gear !!!!![]()
klopt het ook dat je bij die nieuwere versie`s van vdj, die hercules panelen niet meer kunt gebruiken??
Ik heb ook een nieuwere versie van VDJ en ik kan men Hercules paneel er niet op laten werken. Maar ik had ergens gelezen dat het wel ging dus moet je eens even uitzoeken danwrote: klopt het ook dat je bij die nieuwere versie`s van vdj, die hercules panelen niet meer kunt gebruiken??
Zou best wel eens kunnen, maarja dat Hercules ding van mij kostte niet zo overdreven veel dus maakt het mij niet veel uit dat het een verouderde versie van VDJ heeft. Als ik een Hercules paneel 500 kostte zou ik het wel uitzoekenwrote:Hercules is gewoon midi dus zou in principe met elk programma moeten kennen werken
Haha jij lijkt wel Frankertwrote:haha nou mag ik
Sorry bro!wrote: heb ik ook!!

Ja komt goed, hou me op de hoogte van nieuwe postswrote:Hahaha frankIk vind dat je het toch bij elk plaatje moet doen nu in dit topic. Als dat al niet gebeurt was