Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 144  Volgende
Bericht Geplaatst op 31 mei 2009 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet om echt mee te mixen, gebruik hem voor paar specifieke platen om met de hand te samplen/scratchen. 98 to Piano, Showtek-FTS en nog 1 of andere antieke house classics sample plaat. Die 3de Technics is eigenlijk van een maat van me maar hij draait alleen cd's en dus is dat ding gewoon bij mij gestald sinds vorig jaar.
Bericht Geplaatst op 28 jun 2009 19:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oke...jongens.. na lang wachten, vele uren werken, goeie examens maken.. en lang op internet zoeken..

ITS HERE :yay:

Afbeelding

Afbeelding

Speakers: M-Audio AV40
Koptelefoons: Stanton 2000 PRO / Vivanco nog wat..
CD-Spelers: Reloop RMP1
Mixer: Reloop RMX-30 Blackfire
Bericht Geplaatst op 28 jun 2009 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vette gear man!
Bericht Geplaatst op 28 jun 2009 20:22 
 
Hardtraxx Veteran

echt mooie set, zoiets wil ik ook maar tussen de dj booth en de speakers moet toch nog een versterker, met aansluiten enz ben ik allemaal niet zo goed :aww:
Bericht Geplaatst op 28 jun 2009 20:29 
 
Donateur

Dikke set man ! Eindelijk de foto's :P Die CD-spelers wil ik ook kopen, ben je er tevreden over tot nu toe ?
Bericht Geplaatst op 28 jun 2009 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou Yannick ook weer blij

Ziet er mooi uit hoor. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 28 jun 2009 21:00 
 
Donateur

Net stond die "Nou Yannick ook weer blij" toch groter ? :cool:
Jaja ik zie alles >.<
Bericht Geplaatst op 28 jun 2009 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yannicksuper schreef:
Dikke set man ! Eindelijk de foto's :P Die CD-spelers wil ik ook kopen, ben je er tevreden over tot nu toe ?


Ja, eigenlijk maakten ik alleen de foto's voor jou..
want anders kon je weer niet slapen vannacht van de spanning :x ...

xd !

Nee reloop RMP1's werken perfect! bpm scheelt af en toe een 10'e maar een beetje DJ
moet dat op gehoor kunnen ;)
Cue is trouwens erg snel! veeeel sneller dan ik had gehoopt! :woot:
Bericht Geplaatst op 28 jun 2009 21:06 
 
Donateur

Jesper-HardBeatz schreef:
Yannicksuper schreef:
Dikke set man ! Eindelijk de foto's :P Die CD-spelers wil ik ook kopen, ben je er tevreden over tot nu toe ?


Ja, eigenlijk maakten ik alleen de foto's voor jou..
want anders kon je weer niet slapen vannacht van de spanning :x ...

xd !

Nee reloop RMP1's werken perfect! bpm scheelt af en toe een 10'e maar een beetje DJ
moet dat op gehoor kunnen ;)
Cue is trouwens erg snel! veeeel sneller dan ik had gehoopt! :woot:

Ja inderdaad ik slaap al niet goed sinds je hebt gezegd dat je je dj gear had, eindelijk weer wat slaap dan. :lol:
Goed dat die CD spelers goed zijn, moet ik er al geen andere zoeken. :P
Bericht Geplaatst op 28 jun 2009 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jesper-HardBeatz schreef:
Yannicksuper schreef:
Dikke set man ! Eindelijk de foto's :P Die CD-spelers wil ik ook kopen, ben je er tevreden over tot nu toe ?


Ja, eigenlijk maakten ik alleen de foto's voor jou..
want anders kon je weer niet slapen vannacht van de spanning :x ...

xd !

Nee reloop RMP1's werken perfect! bpm scheelt af en toe een 10'e maar een beetje DJ
moet dat op gehoor kunnen ;)
Cue is trouwens erg snel! veeeel sneller dan ik had gehoopt! :woot:


Ik wil zelf ook kijken naar RMP1's, vooral vanwege mijn budget.. Ik heb gewoon geen geld om allerlei dure dingen te kopen..
Bericht Geplaatst op 28 jun 2009 22:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jesper-HardBeatz schreef:
Oke...jongens.. na lang wachten, vele uren werken, goeie examens maken.. en lang op internet zoeken..

ITS HERE :yay:

Afbeelding

Afbeelding

Speakers: M-Audio AV40
Koptelefoons: Stanton 2000 PRO / Vivanco nog wat..
CD-Spelers: Reloop RMP1
Mixer: Reloop RMX-30 Blackfire


Die set heb ik ook... bevalt me prima (Behalve dat bpm steeds verspringt dat nemen we maar voor lief :P is denk ik toch niks tegen te doen?)
Bericht Geplaatst op 28 jun 2009 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bpm counters op analoge mixers werken nooit...
BPM counters zijn alleen handig bij digitaal mixen. Je kunt namenlijk bij traktor en ableton van te vore beatgrids maken. Je geeft dan zelf aan waar de beats zijn in het programma ;)
Bericht Geplaatst op 28 jun 2009 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'Een echte DJ gebruikt geen BPM meters. Zelfs niet voor een 'indicatie'.

Bij deze ook nog even een update van mijn kant. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 29 jun 2009 00:00 
 
Hardtraxx Veteran

Ziet er top uit Dennis en Jesper :thumbsup:, ik ben jaloers :$
Bericht Geplaatst op 29 jun 2009 14:18 
 
Donateur

Dennis, heb je nu een andere mixer ? Je had eerst toch een DJM-800 ?
Bericht Geplaatst op 29 jun 2009 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik had inderdaad eerst een DJM 800. Maar die is dus nu ingeruild voor een Ecler Nuo 4.0. Zo kon ik namelijk een 2e cd speler kopen en dan hield ik nog wat over om wat ander spul te kopen.
Bericht Geplaatst op 29 jun 2009 14:35 
 
Donateur

Dennis Aka Mash schreef:
ik had inderdaad eerst een DJM 800. Maar die is dus nu ingeruild voor een Ecler Nuo 4.0. Zo kon ik namelijk een 2e cd speler kopen en dan hield ik nog wat over om wat ander spul te kopen.

Ok, blijft nog steeds een mooie set :thumbup:
Bericht Geplaatst op 29 jun 2009 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks
Bericht Geplaatst op 29 jun 2009 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

dennis echt een mooie set,, :thumbup: je bent vaak in die kamer te vinden of niet?? :slow:
Bericht Geplaatst op 29 jun 2009 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna altijd zelfs. ;) Haha
Bericht Geplaatst op 29 jun 2009 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

Dennis Aka Mash schreef:
Bijna altijd zelfs. ;) Haha


koop je nog veel vinyl of niet??
Bericht Geplaatst op 29 jun 2009 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jep, elke maand toch nog wel 1 a 2 bestellingen
Bericht Geplaatst op 29 jun 2009 16:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Jep, elke maand toch nog wel 1 a 2 bestellingen


Kheb er nog een paar over, interesse? :p

off-topic/13-hardstyle-platen-1-hardcore-plaat-t1171.html
Bericht Geplaatst op 29 jun 2009 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heb ik al :P
Bericht Geplaatst op 02 jul 2009 12:17 
 
Hardtraxx Veteran

heeft niemand meer iets te showen >.<
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner