let hier maar niet meer opFrankert wrote:het is een repost van de gear van dp? en achtergrond?? wat bedoel je??
Hahahahahaha_dp_ wrote:leuk jongen, jij hebt echt humor...Frankert wrote:het is een repost van de gear van dp? en achtergrond?? wat bedoel je??
Laffe vent. Kan er niet tegen als iemand kritiek levert op je Wilders gedachte. Nog allemaal lope schreeuwen dat met mij niet te praten is. Sorry Frankert maar met jouw is al helemaal niet te praten.
:') trieste vent
o ok danFrankert wrote: Hahahahahaha![]()
Jouw plaatje was gewoon het beste om te editten hahaha.. Hoor hem dan
Wat kan mij dat nou boeien een politiek meningsverschil..
Geeft niet man. Je kritiek sloeg toch nog kant nog wal. Ik vergeef het je. Om te laten zien dat ik niets tegen je heb, heb ik er ook nog één voor Dennis gemaakt_dp_ wrote:o ok dansorry dan, vatte hem even anders op

ik doe Elektro Techniek op het Dendron College in Horst. Hierna wil ik iets met Podium en Geluidstechniek gaan doen of iets in de motorvoertuigen techniek.Frankert wrote:Small Business en Retailmanagement bij INHOLLAND in Alkmaar, een HBO opleiding.. Jij?

Ik zie geen gear..? Of doe je Virtual DJ??Jesper-HardBeatz wrote:heel bescheiden..![]()
komt toch nog leuk geluid uit

ahahahahaFrankert wrote:Ik zie geen gear..? Of doe je Virtual DJ??Jesper-HardBeatz wrote:heel bescheiden..![]()
komt toch nog leuk geluid uit
En sorry, kon het niet laten:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha, niet zo lullig man..Dennis Aka Mash wrote:Impressive.

Hoe kom jij aan het originele plaatje ? Had ik nog express scherm wit gemaakt kom jij weer met het originele ..Frankert wrote:Hahaha, niet zo lullig man..Dennis Aka Mash wrote:Impressive.![]()