lorennzkee schreef:
Hou jij nog iets over van je geld? Voor bv een auto, feesten, iets of wat sparen toch? of steekt alles in je gear?
Ik kan die set ook kopen met mijn spaargeld. Maar binnen paar maanden auto rijden, kost ook behoorlijk wat geld.
Ja zeker! Ik ben niet zo'n persoon die als een kluizenaar een DJ set van €5000,00 koopt en gewoon geen sociaal leven heeft verder haha

. Uitgaan en dingen buiten het draaien doen zijn voor mij vaak belangrijker.
Defqon.1 tickets zijn binnen, Mysteryland tickets zijn binnen, Decibel tickets zijn binnen, dus feesten.. Laat maar komen! 1e jaar naar al die evenementen en heb er echt zin in. Een rijbewijs wil ik op zich ook wel, ik doe al lessen, maar de behoefte is nog niet groot aangezien ik nog een aantal jaar OV heb. Boekingen heb ik ook niet, dus ergens naartoe doe ik lekker met het openbaar vervoer.
Showey schreef:
Ik respecteer Xtremer ook, maar ik wil hem gewoon wat tips geven. Door deze dingen kun je namelijk jezelf de fout in laten gaan.
Dat waardeer ik, tips zijn altijd welkom! Ik wist dat er een fout in zat, maar de tijd om het te herstellen was er niet. De vriend van mijn zus deed het camera werk en het was inmiddels al 11 uur 's avonds. De afstand tussen waar ik woon en hij is ook vrij groot, dus ik dacht laat maar zitten, iedereen maakt fouten. Ik ben ook van plan minder commercieel te gaan draaien en wat contact te zoeken met de minder bekende DJ's. We zullen zien wat eruit komt in de toekomst, kan altijd nog verder gaan met producties