Mooi! Die opmerking had ik ook op zijn YouTube gepost!DJ D'Railed wrote:Autumn Green -> Psyko Punkz...
Je loopt er een beat naast... klinkt niet zo vet..
Related topics
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (11-11-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (06-10-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (18-03-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (28-01-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: Regain @ This is Regain - Boiler Room Show (29-10-2022)
Active topics in DJ's Corner
Moderators
Ok toevallig ! 
Ja ik vond het zelf niet zo vet klinken eigenlijk
Trekt idd op geen hol!DJ D'Railed wrote:Ok toevallig !
DJ_Xtremer wrote:Heel hard werken + sparen. Als ik m'n baantje als vakkenvuller niet zou hebben dan had ik dit nooit kunnen hebbenKryptica wrote:@ Dj Extremer![]()
Ziek nice dj gear & studio man ! Heb je zeker wel hard voor moeten werken zekerMooie foto's heb je ook gemaakt
![]()
Ik heb hier zo'n 8 jaar voor gespaard, dingen verkocht en gekocht. Zo bouw je iets op dat steeds groter word en dan hou je dit over.
Hou jij nog iets over van je geld? Voor bv een auto, feesten, iets of wat sparen toch? of steekt alles in je gear?
Ik kan die set ook kopen met mijn spaargeld. Maar binnen paar maanden auto rijden, kost ook behoorlijk wat geld.
Ik geef alleen kritiek, daar kan hij nog wat mee! No Offence verder hoor, LSDB bevalt me helemaal niet, mensen gaan hier met een stuk meer respect met elkaar om gelukkigjohnlienden wrote:@Showey: Ga jij weer ff naar lsdb?
Ik respecteer Xtremer ook, maar ik wil hem gewoon wat tips geven. Door deze dingen kun je namelijk jezelf de fout in laten gaan.
Ja zeker! Ik ben niet zo'n persoon die als een kluizenaar een DJ set van €5000,00 koopt en gewoon geen sociaal leven heeft verder hahalorennzkee wrote: Hou jij nog iets over van je geld? Voor bv een auto, feesten, iets of wat sparen toch? of steekt alles in je gear?
Ik kan die set ook kopen met mijn spaargeld. Maar binnen paar maanden auto rijden, kost ook behoorlijk wat geld.
Defqon.1 tickets zijn binnen, Mysteryland tickets zijn binnen, Decibel tickets zijn binnen, dus feesten.. Laat maar komen! 1e jaar naar al die evenementen en heb er echt zin in. Een rijbewijs wil ik op zich ook wel, ik doe al lessen, maar de behoefte is nog niet groot aangezien ik nog een aantal jaar OV heb. Boekingen heb ik ook niet, dus ergens naartoe doe ik lekker met het openbaar vervoer.
Dat waardeer ik, tips zijn altijd welkom! Ik wist dat er een fout in zat, maar de tijd om het te herstellen was er niet. De vriend van mijn zus deed het camera werk en het was inmiddels al 11 uur 's avonds. De afstand tussen waar ik woon en hij is ook vrij groot, dus ik dacht laat maar zitten, iedereen maakt fouten. Ik ben ook van plan minder commercieel te gaan draaien en wat contact te zoeken met de minder bekende DJ's. We zullen zien wat eruit komt in de toekomst, kan altijd nog verder gaan met productiesShowey wrote:Ik respecteer Xtremer ook, maar ik wil hem gewoon wat tips geven. Door deze dingen kun je namelijk jezelf de fout in laten gaan.
Fototje van mijn studio 

U ziet:
2 x HP 19" schermen
1 x JVC HD Monitor
2 x Genelec 8040
1 x Yamaha 01V96
1 x Avid lay-out toetsenbord
1 x simpele muis
1 x telefoon
1 x werkstation met hardtraxx op de monitor
1 x groene marker

U ziet:
2 x HP 19" schermen
1 x JVC HD Monitor
2 x Genelec 8040
1 x Yamaha 01V96
1 x simpele muis
1 x telefoon
1 x groene marker
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Vet! 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Genelec
. Netjes!
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
op je werk denk ik?
De instap Genelec's zijn maar 1 of 2 tientjes duurder dan KRK hoortomb wrote:Genelec. Netjes!
Staat erbij heTakkU wrote:De instap Genelec's zijn maar 1 of 2 tientjes duurder dan KRK hoortomb wrote:Genelec. Netjes!
Weet zo niet welke dit zijn overigens
Ik zal jullie maar uit de waan halen: Hier werk ik 8 uur per dag op inderdaad, stond het maar bij mij thuisdj-rico01 wrote:op je werk denk ik?
Weet je misschien wat voor een meubel dat precies is? Die dingen zijn uber vet en handig!
Inderdaad, en nog helemaal elektrisch verstelbaarDJ_Xtremer wrote:Weet je misschien wat voor een meubel dat precies is? Die dingen zijn uber vet en handig!
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
zal wel een paar knaken kosten xDmaarten1410 wrote:Inderdaad, en nog helemaal elektrisch verstelbaarDJ_Xtremer wrote:Weet je misschien wat voor een meubel dat precies is? Die dingen zijn uber vet en handig!Ik heb alleen werkelijk geen idee van welk merk ze zijn... zal het eens navragen.
Is dit echt van jou? lijkt meer op een monteer set van je stage ofzomaarten1410 wrote:Fototje van mijn studio
U ziet:
2 x HP 19" schermen
1 x JVC HD Monitor
2 x Genelec 8040
1 x Yamaha 01V96
1 x simpele muis
1 x telefoon
1 x groene marker
edit: oh ik lees net dat het idd je werk is
welke opleiding doe je? en waar werk je? ik doe namelijk AV-productie laatste jaar
Ik heb Multimedia Technologie gedaan en werk nu al drie jaar bij SBS 
Weet je al wat je precies wilt gaan doen na je opleiding? Ook editing of iets anders?
Weet je al wat je precies wilt gaan doen na je opleiding? Ook editing of iets anders?
maarten1410 wrote:Ik heb Multimedia Technologie gedaan en werk nu al drie jaar bij SBS
nee geen editing maar kga wss Comminucatie en Multimedia Design doen HBO, ik doe nu mbo...
maar das wel nice, ik heb stage gelopen bij RTV-Arnhem locale omroep van arnhem en bij Neos een productie bedrijfje in Amersfoort
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Update.....Nieuwe Mixer.....

-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
netjes 
Zwaar vet mengpaneel
Werkt die kaosspad beetje?
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Moet het nog allemaal nog een beetje uitproberen natuurlijk maar voor zover werkt et prima_dp_ wrote:Zwaar vet mengpaneelWerkt die kaosspad beetje?
Tja....dat is et nadeel van bij defensie werken, je moet et doen met de ruimte en meubilair wat je van defensie op je kamer krijgt. (en ik heb thuis helemaal geen ruimte dus)ProfaNe wrote:je hebt wel weinig ruimte zeg
Maar ik ga binnenkort wel een of ander meubel neerzetten hoor, ze kennen me wat