Ow serieus, ken dat wel ja, Neos, rij er nog wel eens langs. Maar wat heb je er dan gedaan? Poductie? welke kant wil je precies op..ProfaNe wrote:maarten1410 wrote:Ik heb Multimedia Technologie gedaan en werk nu al drie jaar bij SBS
Weet je al wat je precies wilt gaan doen na je opleiding? Ook editing of iets anders?
nee geen editing maar kga wss Comminucatie en Multimedia Design doen HBO, ik doe nu mbo...
maar das wel nice, ik heb stage gelopen bij RTV-Arnhem locale omroep van arnhem en bij Neos een productie bedrijfje in Amersfoort
Related topics
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (11-11-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (06-10-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (18-03-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (28-01-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: Regain @ This is Regain - Boiler Room Show (29-10-2022)
Active topics in DJ's Corner
Moderators
Ik heb bij neos idd mee geholpen met producties ook montere/filmen enz...
meestal waren het bedrijfsfilmpjes
maar ik weet eig nog niet precies wat ik wil gaan doen
ik heb nou 4 jaar dus video gehad en heb mezelf after effects geleerd en photoshop
als ik nou nog leer hoe websites moet bouwen (bij de communicatie en multimedia design dus) dan heb ik wel aardig wat kennis om leuke site's te bouwen + reclame films/bedrijf films enz..
dus daar wil ik wel heen
meestal waren het bedrijfsfilmpjes
maar ik weet eig nog niet precies wat ik wil gaan doen
ik heb nou 4 jaar dus video gehad en heb mezelf after effects geleerd en photoshop
als ik nou nog leer hoe websites moet bouwen (bij de communicatie en multimedia design dus) dan heb ik wel aardig wat kennis om leuke site's te bouwen + reclame films/bedrijf films enz..
dus daar wil ik wel heen
After effects is altijd goed! Als je daar een beetje goed in wordt staat dat sowieso goed op je CV.
jah iddmaarten1410 wrote:After effects is altijd goed! Als je daar een beetje goed in wordt staat dat sowieso goed op je CV.
maar goed we gaan btj off topic
Ik ga volgend jaar trouwens ook met CMD beginnen in Arnhem 
Ook volgend jaar in Arnhem?_dp_ wrote:En ik ga ook CMD doen
Nope, Den BoschAtraxisz wrote:Ook volgend jaar in Arnhem?_dp_ wrote:En ik ga ook CMD doen
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009

-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Is dat doek?
is dat keyboard een m-audio axiom serie?
-
TDonateur
nee het is geprint op een pvc plaat.
en het is idd een m-audio axiom 49
en het is idd een m-audio axiom 49
hoe bevalt hij jou?
ik heb hem namelijk ook bestelt
-
TDonateur
ik ben er nog maar net mee begonnen dus nog niet echt een mening over.Tel wrote:hoe bevalt hij jou?
zitten in iedergeval aardig wat functie op
nou ik ben benieuwd 
Ik krijg hem volgende maand als goed is, kut levertijd
-
TDonateur
zooo, ik had hem gewoon gekocht in de winkelTel wrote:nou ik ben benieuwd
-
TDonateur
Atraxisz wrote:Vette shizzle!dutchhunters wrote:
vet een m audio axiom keyboard
waarvoor gebruik je m of zit ie aangesloten op je pc? Vind je t een fijn ding?
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
ziet dr heelrijk uit man! 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Inderdaad! Je hebt daar mooi gear staandj-rico01 wrote:ziet dr heelrijk uit man!