Autumn Green -> Psyko Punkz...
Je loopt er een beat naast... klinkt niet zo vet..
Je loopt er een beat naast... klinkt niet zo vet..
Mix is 10 minuten ...DJ_Xtremer wrote:Ik had m door ja. T is jammer, maar kon het niet meer opnieuw opnemen helaas![]()
Had die camera maar 1 dag namelijk.
Tja ik kan het niet helpen dat YouTube een limiet heeft van 10 minuten. Heb je uberhaubt wel eens van een 10 Min mix gehoord? Puur voor promotie en dat mensen kunnen zien wat je kunt?Showey wrote:Mix is 10 minuten ...DJ_Xtremer wrote:Ik had m door ja. T is jammer, maar kon het niet meer opnieuw opnemen helaas![]()
ik vind dat je wel lekker gemixd hebt, jezus iedereen maakt toch wel eens foutjes:P geweldig setje heb je daar liggen trouwes (graag even adres etc. doorgeven dan haal ik em vanavond nog op!DJ_Xtremer wrote:Ik had m door ja. T is jammer, maar kon het niet meer opnieuw opnemen helaas![]()
Lyst wrote:
Was ff de panorama functie aan t testen van me telefoon, andere helft van de panorama is mislukt dus heb m maar afgesneden
Edit:
U ziet:
Vinyls vlnr: The Great Zany Show, The Machine - Place of Terror, Slim Shore - Scars, Activator - Authentic Style, Donkey Rollers - Innocent, AVIO EP Vol 3. Onder: Zatox - Vintage EP, Alphatwins - Unleashed.
En wat vinyls voor een vriend
M-Audio Oxygen49
Philips draadloze koptelefoon
Logitech Z4 (moeten nog monitoren voor in de plaats komen)
Acer AL1951
LG W2442PA
Focusrite Saffire LE
BCF2000
BCR2000
Dell Latitude d830
Lexmark Printer
en wat judo prijsjes
ziet er goed uitLyst wrote:
Was ff de panorama functie aan t testen van me telefoon, andere helft van de panorama is mislukt dus heb m maar afgesneden
Edit:
U ziet:
Vinyls vlnr: The Great Zany Show, The Machine - Place of Terror, Slim Shore - Scars, Activator - Authentic Style, Donkey Rollers - Innocent, AVIO EP Vol 3. Onder: Zatox - Vintage EP, Alphatwins - Unleashed.
En wat vinyls voor een vriend
M-Audio Oxygen49
Philips draadloze koptelefoon
Logitech Z4 (moeten nog monitoren voor in de plaats komen)
Acer AL1951
LG W2442PA
Focusrite Saffire LE
BCF2000
BCR2000
Dell Latitude d830
Lexmark Printer
en wat judo prijsjes
Zijn volgens mij gewone haakjes van de gamma/karwei/dingEdwinn wrote:Ziet er vet uit Lyst, waar koop je die dingetjes om vinyls op te hangen die zou ik ook wel willen.

Lyst wrote:Waaghals, ze staan niet op de website, je moet ze er een mail over sturen
uuh uit een magnetron zo te zienVert0z wrote:En waar kan je zo ding dan halen/bestellen?Er is nu wel verteld waar je het niet kan halen
maar ik zou graag willen weten waar ik het dan wel zou kunnen halen
welke website?Lyst wrote:Lyst wrote:Waaghals, ze staan niet op de website, je moet ze er een mail over sturen
Lyst wrote:http://www.waaghals.com/ ...
ps. + vinyls e.d.Dennis Aka Mash wrote:Het kost maar €3. Ga anders is werken in de mei vakantie.
Owjoh, het leken op je foto gewoon 4 losse haakjes. Wel mooi zo'n framepie.Lyst wrote:Volgens mij kun je dat niet bij de gamma etc. halen.
Die zwarte uiteinden is kabel isolatie wat ik er zelf overeen heb gedaan, zodat het nog minder beschadigt, maar was volgens mij onnodig. Zo'n frame kost je 3 euro ofzo.