Voor op de slaapkamer is et een prima dingetje.wrote:Logitec fijn? ...... heb zo'n soort setje ook gehad, moet er niet aan denken om daar op terug te gaan
ps:
bassbox op je bureau? zal wel lekker brullennnnnnnnnnnn
En waar moet ik em adners kwijt?
Voor op de slaapkamer is et een prima dingetje.wrote:Logitec fijn? ...... heb zo'n soort setje ook gehad, moet er niet aan denken om daar op terug te gaan
ps:
bassbox op je bureau? zal wel lekker brullennnnnnnnnnnn
Meteen ff gedaan, zo slecht idee was dat helemaal niet.wrote:onder t bureau
nee dat heb ik ook dan klinkt het veel mooier maar ik ben van plan om echte studio monitoren te kopen zo gouw als ik weer wat geld hebwrote:Meteen ff gedaan, zo slecht idee was dat helemaal niet.wrote:onder t bureau
Lekkerrr ! :dwrote:
Mijn gear en ikea expedit
zou er zo een nachtclub van kunnen maken iddwrote:ziet er zwoel uit

Heel hard werken + sparen. Als ik m'n baantje als vakkenvuller niet zou hebben dan had ik dit nooit kunnen hebbenwrote:@ Dj Extremer![]()
Ziek nice dj gear & studio man ! Heb je zeker wel hard voor moeten werken zekerMooie foto's heb je ook gemaakt

Je kamer is wel scheef.. ha ha ha...wrote:Dat lijkt zo, dat bureau is bijna 3 meter
De foto's zijn gemaakt met een Canon EOS 5D MKII. Ik heb ze in een reso van 5616 × 3744wrote:Hij heeft em gewoon hoorHeld. Ziet er echt superrr strak uit allemaal!
Waarmee heb je die foto's gemaakt trouwens en heb je die ook in hoge res (min. 1920x1080)? Kan wel een mooiere achtergrond gebruiken
Ik wil diewrote:
De foto's zijn gemaakt met een Canon EOS 5D MKII. Ik heb ze in een reso van 5616 × 3744
Veeeet, mag ik de openingsfoto dan heel misschien aub in origineel (of iets kleiner) formaat?wrote:De foto's zijn gemaakt met een Canon EOS 5D MKII. Ik heb ze in een reso van 5616 × 3744wrote:Hij heeft em gewoon hoorHeld. Ziet er echt superrr strak uit allemaal!
Waarmee heb je die foto's gemaakt trouwens en heb je die ook in hoge res (min. 1920x1080)? Kan wel een mooiere achtergrond gebruiken
de zwarte pianolak verf die erop zitwrote:Vraagje: wat is er zo goed aan CDJ's? Ze staan overal ik weet het. En dat de DJM 800 met die effecten enzo de beste is snap ik ook wel. maar welke functies heeft zo'n CDJ 1000 dan wat een 'goedkope' niet heeft? Wat maakt 'm zo speciaal?
Ieder zijn mening over de CDJ's en de DJM mixers. De reden dat de spelers en mixers van Pioneer bijna overal te vinden zijn zit hem in de kwaliteit en gebruiksgemak. Daarnaast vind ik de gear van Pioneer gewoon altijd goed werken, het enige nadeel is het hoge prijskaartje.wrote:de zwarte pianolak verf die erop zitwrote:Vraagje: wat is er zo goed aan CDJ's? Ze staan overal ik weet het. En dat de DJM 800 met die effecten enzo de beste is snap ik ook wel. maar welke functies heeft zo'n CDJ 1000 dan wat een 'goedkope' niet heeft? Wat maakt 'm zo speciaal?Voor hetzelfde geld koop je een CD speler die meer functies heeft zoals de Denon dns 3700.