Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2009 21:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben in de markt voor een reloop CD set, alleen wil ik natuurlijk als een hollander zo goedkoop mogelijk uitzijn.

http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/d ... tails.html

Het gaat dus om die set, ik heb goede verhalen over het setje gehoord, en het is een mooi prijsje.
Weet alleen iemand waar deze misschien nog goedkoper is? En waar ik op moet letten bij een Reloop set.

Alvast bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2009 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tip: ga dus alle shops af die je kent en kijk daar.
Tip2: ga naar de shop persoonlijk en kijk of je er wat af kan lullen (een shop zonder pakket en dan als pakketprijs vragen ;)).
Tip3: als je effecten wil: voor 100 euro meer heb je een RMX 40 DSP ofzo, die heeft ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2009 21:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Tip: ga dus alle shops af die je kent en kijk daar.
Tip2: ga naar de shop persoonlijk en kijk of je er wat af kan lullen (een shop zonder pakket en dan als pakketprijs vragen ;)).
Tip3: als je effecten wil: voor 100 euro meer heb je een RMX 40 DSP ofzo, die heeft ze.

Ik ga het wel gewoon online kopen, en ik kan de set gewoon bij een vriend testen. Effecten.. mwah vind ik niet zo heel erg boeiend. Is eventjes leuk om mee te spelen, maar echt vaak ga je het denk ik niet gebruiken..

Weet er iemand verder nog goede online DJ shops?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2009 21:26 
 
Donateur

Bax Shop is de allerbeste denk ik ;)
Ik kan er alleen maar positief over zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2009 21:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
Bax Shop is de allerbeste denk ik ;)
Ik kan er alleen maar positief over zijn.

Ik heb er inderdaad wel eens eerder wat besteld (Reloop Koptelefoon)
Ik vroeg me alleen af of er geen andere grote sites zijn, waar mensen goede ervaringen mee hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2009 21:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niet twijfelen, gewoon Bax-Shop... ik heb ook stad en land afgezocht... Bax-Shop heeft gewoon de beste prijzen, goeie kwaliteit en als je naar de shop gaat (waar je zeer goede info krijgt), kun je alles testen EN je kunt iets van de prijs af krijgen!

Gewoon Bax-Shop.nl, ik heb er ook alles gekocht.. :D

ps. de reloop rmx-40 is altijd een goeie keuze, met of zonder effecten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2009 22:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
Niet twijfelen, gewoon Bax-Shop... ik heb ook stad en land afgezocht... Bax-Shop heeft gewoon de beste prijzen, goeie kwaliteit en als je naar de shop gaat (waar je zeer goede info krijgt), kun je alles testen EN je kunt iets van de prijs af krijgen!

Gewoon Bax-Shop.nl, ik heb er ook alles gekocht.. :D

ps. de reloop rmx-40 is altijd een goeie keuze, met of zonder effecten ;)

Nou dan denk ik maar dat ik voor bax-shop ga :) Bedankt voor alle hulp iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2009 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RJ-Shop is ook goed, heb daar goedkoop mijn Xone 3D kunnen halen :) Maar je moet gewoon kijken waar het het goedkoopst is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 00:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Ik ben in de markt voor een reloop CD set, alleen wil ik natuurlijk als een hollander zo goedkoop mogelijk uitzijn.

http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/d ... tails.html

Het gaat dus om die set, ik heb goede verhalen over het setje gehoord, en het is een mooi prijsje.
Weet alleen iemand waar deze misschien nog goedkoper is? En waar ik op moet letten bij een Reloop set.

Alvast bedankt :)


Bij bax-shop was ie het goedkoopst toen ik m kocht, en volgens mij is die dat daar nog steeds. Heb het dan over 2 Reloop RMP-1 Scratch ^^

Zijn goede degelijke dingen, en doet wat het moet doen. Die scratch mode is wel grappig maar gebruik ik eigenlijk nooit goed, alleen om er mee te kloten als ik me verveel :P

Even mijn mening over de RMP-2 er bij: RMP-2 hoef je niet te kopen, tenzij je op slot-in cd drive en effecten geilt. Imo moeten effecten op een mixer zitten, en niet op de CD speler. Dus voor die slot-in cd drive hoef je m ook niet te kopen.

Zou dat setje incl. die mixer gewoon lekker kopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 00:59 
 
Donateur

Ja ik heb de Reloop RMP-1 Scratch ook en ben er best tevreden over , dus ik zou zeggen koop die set maar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 09:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik gewoon voor dit setje ga. En al wil ik later nog effecten kan ik alsnog de RMX-40 DSP kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 21:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kheb de reloop rmp-2's en kzeg het je , en ben niet de enigste, de CUE knop zal snel stukgaan, kweet niet hoe het komt maar op sommige momenten reageert iet niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2009 18:59 
 
Hardtraxxer

mocht er iemand geintresseerd zijn in pioneer apparatuur dan is www.checktronic.nl een topsite, 650 euro voor cdj800's bijvoorbeeld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2009 12:33 
 
Hardtraxxer

RandM schreef:
kheb de reloop rmp-2's en kzeg het je , en ben niet de enigste, de CUE knop zal snel stukgaan, kweet niet hoe het komt maar op sommige momenten reageert iet niet :)


dat komt omdat het materiaal van die knop gewoon zacht is en dus snel slijt.

heb zelf ook een rmp-2 sinds een jaar en bij mij begint het nu ook

bij pioneer heb ik er geen last van want die knoppen zijn hard en als die 'kapot' zou gaan zit er een soort matje onder wat je kan vervangen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 19:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Achja, ik denk dat het ook een stukje voorzichtig omgaan met je apparatuur is.. Ik ga de set in ieder geval kopen. Het is een mooi setje die makkelijk uit te breiden is. Bedankt voor jullie tips, het topic mag wat mij betreft op slot :)
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner