Timothy21 schreef:
StantonDJ schreef:
Ben ondertussen aan het kijken voor nieuwe gear, toen ik de nieuwe controller van Stanton tegen kwam:
http://www.stantondj.com/stanton-contro ... cs4dj.htmlVroeger had ik veel van Stanton (vandaar mijn naam

).
Het idee is geweldig, nooit geen laptop meer nodig, gewoon direct vanaf iedere source inclusief track analyse.
Vindt alleen het aparaat niet echt geweldig, 2 kanaals, weinig extra's en
plastic feel...Das knap, apparaat is nog niet eens in de verkoop.....
Maar ja hij gaat ook maar 500 eurie kosten, dus is het ook niet zo gek dat er weinig extra's op zitten en plastic is.
btw, het meeste is van plastic tegenwoordig, weet niet of je wel is de S4 van NI in je handen hebt gehad, ook cheap plastic en kost bijna 900 euro.
Hohoho effe

geen vuil woord over de S4 he

! Dat ding is koning. Wat cheap. Soepel en degelijk bedoel je. In combinatie met mijn MacBook Pro is het een combinatie om van te smullen. Geen gedoe met instellingen, dingen veranderen, zoeken op internet naar de instellingen, kutten. PLUG & PLAY dat is alles. Met al het respect naar ons alle werkende en studerende DJ's onder ons, maar ik heb het goedkope spul ook gebruikt en dat gaat gewoon niet echt lang mee. Ben nu al een paar jaar van mening: spaar wat langer door en koop goed spul waar je jaren lang plezier van heb. Ik heb wat geïnvesteerd en gespaard en het is het geld dubbel en dwars waard. De S4 leent zich voor meerdere stylen. Laat ik het zo zeggen, veel functies gebruik je niet bij Hardstyle of Hardcore maar als je interesses breder worden denk aan Techno of House dan kan je daar ook de speetjes voor gebruiken die je op de S4 heb. Branden ben ik zat, USB's onoverzichtelijk. Alles staat op mijn laptop ( en dat zijn een paar GB's ) en kan zo draaien.