Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 08:56 

Hardtraxx Veteran

Ok nu snap ik het nog minder ik wou nu gewoon. Tijdens het draaien in traktor mijn volume van de usb monitoren aanpasse in windows en gelijk weer bluescreen. Maar het kan niet dat het alleen aan de usb monitoren ligt want gister had ik ook bluescreen en toen zaten ze nieteens aangesloten
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 01:15 

Hardtraxx Addict

vreemd, heb je de laatste updates enzo? anders zou ik het ook even op het native instruments forum vragen, dan weet je iig dat er mensen zitten die er echt verstand van hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 13:33 

Hardtraxxer

Hoe stel ik t opname volume goed in?komt nu te hard binnen als ik de gain nog niet, of net op een kwart heb opengedraaid.

Ik kan ook niet het volume over de monitoren wat harder zetten want dan wordt te hard opgenomen.
Ik gebruik de line in van soundblaster play usb soundcard op de laptop dmv 3,5 mm jack naar rca die in de rec out van mn rmx 40 gaat.

Maakt niet uit of ik sound forge of audacity gebruik. En de line in staat onder geluid op 0 dus staat al zacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 19:58 

Hardtraxx Addict

Rechtermuisknop op je luidspreker icoontje links onder -> Opname apparaten -> Jouw ingestelde apparaat -> Eigenschappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 21:56 

Hardtraxxer

marsiascout schreef:
Rechtermuisknop op je luidspreker icoontje links onder -> Opname apparaten -> Jouw ingestelde apparaat -> Eigenschappen.

Daar kan ik niks veranderen verder qua volume, dat beschreef ik ook in mn bericht. Stond 1st op 0 maar heb m maar op 75 gezet maar helpt niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 14:51 

Hardtraxxer

Waar kan ik beter mee recorden?

M'n u46xl usb soundcard(rca-rca) of sb play usb(lijningang jack-tulp)?beide voor laptop.

Heb t geluid van de laptop ook via de u46xl met 6.3 mm jack en die moet ik eruit trekken als ik met de dj set aan de slag ga want anders wordt t geluid gedempt vd rca(tulp)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 16:33 

Hardtraxx Addict

Je moet die kabel gewoon in je laptop of pc steken en niet in je audio interfaces.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 22:46 

Hardtraxxer

Timothy21 schreef:
StantonDJ schreef:
Ben ondertussen aan het kijken voor nieuwe gear, toen ik de nieuwe controller van Stanton tegen kwam:

http://www.stantondj.com/stanton-contro ... cs4dj.html

Vroeger had ik veel van Stanton (vandaar mijn naam :P ).

Het idee is geweldig, nooit geen laptop meer nodig, gewoon direct vanaf iedere source inclusief track analyse.

Vindt alleen het aparaat niet echt geweldig, 2 kanaals, weinig extra's en plastic feel...

Das knap, apparaat is nog niet eens in de verkoop.....

Maar ja hij gaat ook maar 500 eurie kosten, dus is het ook niet zo gek dat er weinig extra's op zitten en plastic is.

btw, het meeste is van plastic tegenwoordig, weet niet of je wel is de S4 van NI in je handen hebt gehad, ook cheap plastic en kost bijna 900 euro.

Hohoho effe :nono: geen vuil woord over de S4 he :P ! Dat ding is koning. Wat cheap. Soepel en degelijk bedoel je. In combinatie met mijn MacBook Pro is het een combinatie om van te smullen. Geen gedoe met instellingen, dingen veranderen, zoeken op internet naar de instellingen, kutten. PLUG & PLAY dat is alles. Met al het respect naar ons alle werkende en studerende DJ's onder ons, maar ik heb het goedkope spul ook gebruikt en dat gaat gewoon niet echt lang mee. Ben nu al een paar jaar van mening: spaar wat langer door en koop goed spul waar je jaren lang plezier van heb. Ik heb wat geïnvesteerd en gespaard en het is het geld dubbel en dwars waard. De S4 leent zich voor meerdere stylen. Laat ik het zo zeggen, veel functies gebruik je niet bij Hardstyle of Hardcore maar als je interesses breder worden denk aan Techno of House dan kan je daar ook de speetjes voor gebruiken die je op de S4 heb. Branden ben ik zat, USB's onoverzichtelijk. Alles staat op mijn laptop ( en dat zijn een paar GB's ) en kan zo draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 02:16 

Hardtraxx Addict

Zo werk jij bij Native Instruments ofzo.... ;)

Zeg ook niet dat de S4 slecht is, doelde er meer op dat er tegenwoordig heel veel dingen van plastic zijn, en ondanks een cheap feel gewoon langer mee kunnen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 09:39 

Donateur

Hola,

Ik wil mijn KRK rp5 op mijn PC aansluiten, wat heb ik hiervoor nodig? Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 09:41 

http://www.rjshop.nl/Klotz-M1-Verloopka ... uct/21765/
http://www.rjshop.nl/OEM-Verloop/nl/product/17950/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 09:54 

Donateur

biscuit schreef:
http://www.rjshop.nl/Klotz-M1-Verloopkabel-PRO/nl/product/21765/
http://www.rjshop.nl/OEM-Verloop/nl/product/17950/

Daar heb ik er dus 2 van nodig? Is het niet slimmer om een externe audio interface te hebben? Als dat zo heet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 09:57 

Artiest

Je kunt ook werken met RCA.
Dan heb je 1 kabel nodig, RCA naar Jack.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 19:53 

Hardtraxxer

Timothy21 schreef:
Zo werk jij bij Native Instruments ofzo.... ;)

Zeg ook niet dat de S4 slecht is, doelde er meer op dat er tegenwoordig heel veel dingen van plastic zijn, en ondanks een cheap feel gewoon langer mee kunnen gaan.

Haha nee dat niet, maar het is echt een super product. Ik ben er echt zo blij mee en het werkt fantastisch! Kijk ik begrijp wat je bedoeld over andere spullen maar vaak ik het ook een persoonlijk ding, wat ik mooi vind vind de andere het misschien niet. Ik kijk ook naar performance en dat zit wel meer dan goed op de S4.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 20:08 

Hardtraxxer

Je hebt ook kabels die 2xlr -> 3,5mm jack zijn. Zo heb ik mijn monitors ook aangesloten en totaal geen problemen mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 21:09 

Hardtraxxer

iemand die de reloop rmp-3 heeft.. of er wat over kan zeggen?
ben van plan om die in te gaan halen, of is er iets beters in die prijsklasse?

thx! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 17:07 

Hardtraxx Newbie

Op dit forum kan vast wel iemand me helpen..

Ik wil graag deze nieuwe box kopen: http://www.bax-shop.nl/actieve-fullrang ... tails.html

1. Iemand ervaring ermee?
2. Kan je hem met deze kabel aansluiten op een DJM-600? http://www.bax-shop.nl/microfoon/signaa ... tails.html
3. Of heb je speakon kabels nodig?

De reden dat ik deze vraag stel is, dat ik vorige keer toen ik speakers ging bestellen, ik het verkeerde had besteld en dus alles weer moest terugsturen!

Bedankt voor je tijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 20:43 

Hardtraxx Addict

1. Nee
2. Ja
3. Nee

Maar als ik naar je eerste zin kijk lijkt het alsof je er 1tje wil kopen, zo ja, waarom 1?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 20:47 

Hardtraxx Veteran

waar ga je hem voor gebruiken? voor thuis kan ik hem afraden

en voor zover ik weet kan je deze kabel gebruiken http://www.bax-shop.nl/jack-rca/procab- ... tails.html
(als je DJM iig zon rode en witte uitgang heeft)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 21:58 

Hardtraxx Newbie

Timothy21 schreef:
1. Nee
2. Ja
3. Nee

Maar als ik naar je eerste zin kijk lijkt het alsof je er 1tje wil kopen, zo ja, waarom 1?

Nog niet echt over nagedacht eigenlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 21:58 

Hardtraxx Newbie

Draidy schreef:
waar ga je hem voor gebruiken? voor thuis kan ik hem afraden

en voor zover ik weet kan je deze kabel gebruiken http://www.bax-shop.nl/jack-rca/procab- ... tails.html
(als je DJM iig zon rode en witte uitgang heeft)

Waarom is hij voor thuis af te raden?

Hij is voor thuis en voor feestjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 22:04 

Hardtraxx Addict

@ draidy: hij kan gewoon de XLR kabel gebruiken die hij zelf had gevonden hoor.

En tja voor thuis, als je iets wil hebben wat gewoon lekker hard kan, is het prima.

Voor het thuis draaien gebruik ikzelf het liefst monitoren, maar daar heb je op een feestje niet zoveel aan. Maar dan moet je dingen dubbel gaan kopen natuurlijk, en daar zit je denk ik niet op te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 22:06 

Hardtraxx Newbie

Timothy21 schreef:
@ draidy: hij kan gewoon de XLR kabel gebruiken die hij zelf had gevonden hoor.

En tja voor thuis, als je iets wil hebben wat gewoon lekker hard kan, is het prima.

Voor het thuis draaien gebruik ikzelf het liefst monitoren, maar daar heb je op een feestje niet zoveel aan. Maar dan moet je dingen dubbel gaan kopen natuurlijk, en daar zit je denk ik niet op te wachten.

Thanks man! Hier heb ik wat aan;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 22:53 

Hardtraxx Veteran

Ja voor thuis kan het natuurlijk wel, zeker als het ook voor feesen is, maar voor thuis gebruik ik liever monitoren want die klinken mooier en kunnen meestal voor gewoon thuis echt wel hard genoeg, maar dat is mijn mening. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 19:50 

Hardtraxxer

Hee ik heb ff een vraagje,

Ik zit te twijfelen tussen de pioneer cdj 800 MK2 en de reloop rmp2
welke zoude jullie mij aanraden en warom?
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner