Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 02:24 

Hardtraxx Veteran

DJ ShaG schreef:
niemand?

Even een plaatselijke audiozaak bellen en vragen? Ik heb geen idee maar het lijkt me een beetje zonde om een mengpaneel te kopen dat al mankementen heeft. Ik zou doorzoeken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 14:43 

Donateur

Ik zit zelf ook met een probleempje.

Ik heb een tijd terug 1 van mijn Reloop RMP1 CD spelers weg gebracht om te laten maken (Hij pakte geen CD's meer)
Volgens de makers lag het aan het loopwerk, die was kapot. Dus heb ik die door Reloop laten vervangen, koste me 80 Euro.

Maar nu heb ik bij dezelfde cd speler weer een mankement. Hij buffert namelijk niet goed. Soms is de buffer zo laag dat de CD speler 20 seconden overslaat.
Weet iemand waar dit aan kan liggen? Dit was ookal voordat het oude loopwerk erinzat.

Marnier vna branden brengt geenv erschil, heb al van alles geprobeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 16:50 

Artiest

Refuze schreef:

Ik heb een tijd terug 1 van mijn Reloop RMP1 CD spelers weg gebracht om te laten maken (Hij pakte geen CD's meer)
Volgens de makers lag het aan het loopwerk, die was kapot. Dus heb ik die door Reloop laten vervangen, koste me 80 Euro.

Maar nu heb ik bij dezelfde cd speler weer een mankement. Hij buffert namelijk niet goed. Soms is de buffer zo laag dat de CD speler 20 seconden overslaat.
Weet iemand waar dit aan kan liggen? Dit was ookal voordat het oude loopwerk erinzat.

geen idee maar ik zou terug gaan naar de winkel en gewoon eisen dat ze het gratis maken :D

2 keer zelfde speler kapot ken niet natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 17:06 

Donateur

Skedoedelefloeps schreef:
Refuze schreef:

geen idee maar ik zou terug gaan naar de winkel en gewoon eisen dat ze het gratis maken :D

2 keer zelfde speler kapot ken niet natuurlijk

Ja ik heb wel gewoon garantie dus dat lijkt me idd de beste oplossing. Is dit een bekend probleem bij Reloop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 17:10 

Artiest

ik heb zelf reloop, ik ken alleen de bekende CUE knop problemen, die van mij kent verder geen problemen met CD's. Maar ik draai dan ook met MP3 cd's en niet met audio cd's, kan het aan liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 17:23 

Donateur

ik heb zelf reloop, ik ken alleen de bekende CUE knop problemen, die van mij kent verder geen problemen met CD's. Maar ik draai dan ook met MP3 cd's en niet met audio cd's, kan het aan liggen.

Waar brand jij mee dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 17:27 

Artiest

Refuze schreef:

Waar brand jij mee dan?

Nero
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 17:31 

Donateur

Refuze schreef:

Waar brand jij mee dan?

Nero

Ik gebruik daar altijd Audio CD.
Jij dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 18:27 

Artiest

Refuze schreef:

Ik gebruik daar altijd Audio CD.
Jij dan?

Jukebox, zo maak je MP3 cd's aangezien de reloop rmp-1 MP3 ondersteund en je op mp3 cd's veel meer muziek kunt zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 18:36 

Donateur

Maar welke optie kies je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 19:53 

Artiest

CD branden als jukebox cd ofzo staat er...
iig iets met jukebox :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 14:01 

Hardtraxx Veteran

Een mp3 bestand is niks anders dan een ordinair bestand.
Dus als je voor de optie data bestanden branden kiest moet dat wel lukken. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 16:21 

Donateur

Fout:
Afbeelding

Goed:
Afbeelding

Ik ga het dus proberen. Hopelijk werkt het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 16:45 

Hardtraxx Elite

ALs je MP3 brandt kan je gewoon een DATA CD maken hoor... Je brandt namelijk geen muziek, maar Data ;) MP3's zijn gewoon bestandjes, niks meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 16:53 

Artiest

jukebox is precies dezelfde optie, is mp3 branden, dus dat maakt niks uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 21:16 

Hardtraxxer

ik heb een probleempje met mijn Mc CRYPT CMT 900C :P
niet het beste spul maar mag er wel van uit gaan dat het normaal werkt wat het de laatste tijd niet echt meer doet.
als ik er een sony cd indoet dan stopt het nummer soms ineens en begint ie weer bij het begin.
en als ik doorspoel hapert die even en begint het nummer ook weer aan het begin.
ik brand ze op normale snelheid en heb ze ook al by set van me maat geprobeerd en daar heb ik nergens last van.
doe ik er van die ouwe kruidvat cd's in werkt ie gewoon goed ook met doorspoelen enz.
ligt het probleem nu aan de cd's?
dat zou zonde zijn want ik heb een hele map vol met van sony cd's
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 00:02 

Donateur

Maar dan kunnen er echt super veel nummers op 1 Cd. Dat kan toch ook niet de bedoeling zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 00:04 

Artiest

Refuze schreef:
Maar dan kunnen er echt super veel nummers op 1 Cd. Dat kan toch ook niet de bedoeling zijn?

dat maakt niks uit, heb je midner cd's nodig xd
kan alleen wat onoverzichtelijk worden natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 00:20 

Donateur

Refuze schreef:

Ja ik ben een nogal overzichtelijk mens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 17:04 

Hardtraxxer

Refuze schreef:
Refuze schreef:

Ja ik ben een nogal overzichtelijk mens :P

ik gebruik ook mp3 cd's maar je ziet mij er echt niet meer als 12 opzetten heel af en toe is er uitzondering maar meer dan 15 word het echt niet:P en als je het goed bijhoud is het gewoon overzichtelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 00:22 

Donateur

Ik heb nu dat mn volumeknop van mijn koptelefoon op mn mixer neit goed meer werkt. Gewoon zo opeens.
Mijn koptelefoon doet het maar aan 1 kant (getest, ligt niet aan de koptelefoon) maar als ik de volumeknop aandruk doet hij het wel aan 2 kanten.

Dit wijst dus op een los kontactje (of hoe je dat spelt :P) Weet iemand of dit makkelijk zelf te repareren is? Of dat door een proffesional gedaan moet worden en of het dan veel geld kost?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 14:38 

Hardtraxx Elite

Ligt eraan of je handig bent met een soldeerbout! Als je zelf kan solderen, kan je zo'n contactje heel makkelijk zelf fixen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 15:13 

Donateur

TakkU schreef:
Ligt eraan of je handig bent met een soldeerbout! Als je zelf kan solderen, kan je zo'n contactje heel makkelijk zelf fixen ;)

Ik heb geneens een soldeerbout xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 18:50 

Hardtraxxer

vervelend.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 21:21 

Hardtraxx Elite

Refuze schreef:
TakkU schreef:

Ik heb geneens een soldeerbout xd

Dan zou ik zeggen laat het lekker ergens doen :P
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner