Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 13:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Woodside schreef:
Daarnaast nog een vraag mbt USB's. Mijn USB's (Goedkope hema rommel) worden niet altijd geaccepteerd door de CDJ's. Daarom vraagje wat voor USB's jullie adviseren voor te draaien?

Ik heb zelf een setje Corsair Survivors liggen! USB 3, dus lekker snel vol te laden vanaf je computer (als je een USB 3 poort hebt uiteraard). Sticks zijn bijzonder stevig en heb er nog geen problemen mee gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
Darklevi schreef:
Hallo,

Als ik met audacity een setje opneem heb ik opeens totaal random op sommige stukken dat het geluid van de rechter speaker wegvalt voor ongeveer 10s, en dan opeens weer terugkomt. Enige kans dat iemand weet waardoor dit komt?

Beschadigde kabel gebruikt om 't op te nemen? Of input, waar de recOut op was aangesloten, is beschadigd?


Heb er alleen soms last van, zou geen idee hebben waar de beschadeging zou zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 20:07 
 
Hardtraxx Addict

Woodside schreef:
Hoi,

Wij zijn op zoek naar een geluidskaart die we kunnen gebruiken voor het opnemen van onze sets als we ergens optreden. Heeft iemand ervaring hiermee? En welke geluidskaart adviseren je ons?

Daarnaast nog een vraag mbt USB's. Mijn USB's (Goedkope hema rommel) worden niet altijd geaccepteerd door de CDJ's. Daarom vraagje wat voor USB's jullie adviseren voor te draaien?

Alvast bedankt :thumbsup:


Voor opnemen heb je ook speciale recorders. Is handiger dan een geluidskaart + laptop vind ik.

USB gebruik is al jaren icidu. Nooit problemen mee gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 20:08 
 
Hardtraxx Addict

Darklevi schreef:
phoenix schreef:
Darklevi schreef:
Hallo,

Als ik met audacity een setje opneem heb ik opeens totaal random op sommige stukken dat het geluid van de rechter speaker wegvalt voor ongeveer 10s, en dan opeens weer terugkomt. Enige kans dat iemand weet waardoor dit komt?

Beschadigde kabel gebruikt om 't op te nemen? Of input, waar de recOut op was aangesloten, is beschadigd?


Heb er alleen soms last van, zou geen idee hebben waar de beschadeging zou zitten.


Kan breukje in kabel zijn dat er soms slecht contact is en het dus wegvalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 18:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat de kabel die van mn monitoren naar mn booth out kapot is, maar dat heeft in principe niks te maken als ik via een andere kabel van mn master out naar mn externe geluidskaart iets opneem toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2014 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pas een filmpje gezien over het schoonmaken van een cdj, daar werd PRF foam cleaner gebruikt. Iemand hier ervaring met dit spul? en kan je er een djm ook goed mee schoonmaken. Of heeft iemand andere tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 19:38 
 
Hardtraxx Newbie

Edit: is gelukt. bvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 01:50 
 
Hardtraxx Newbie

Iemand enig idee hoe je in Traktor het geluid uit de speakers en het geluid in je headphones scheidt? Ik heb een Focusrite 2i2 als interface, maar deze geeft maar twee uitgangskanalen aan in Traktor en niet nog een aparte headphone uitgang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 20:51 
 
Hardtraxx Newbie

Heey ! Ik heb een probleem met men cdj 800 van pioneer .. Als ik men liedje wil laten uitspelen dan stop ineens iets na de helft .. Iemand die weet wat hier het probleem is ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 21:49 
 

Stino1992 schreef:
Heey ! Ik heb een probleem met men cdj 800 van pioneer .. Als ik men liedje wil laten uitspelen dan stop ineens iets na de helft .. Iemand die weet wat hier het probleem is ?


Wss is het nummer niet goed. Opnieuw branden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yo iedereen! Ik ben normaal alleen actief in de producer topics, maar ik wil een DJ Controller gaan aanschaffen. Nu heb ik (denk ik) een goede gevonden. Het gaat over deze: http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-cont ... uctreviews Deze prijs vind ik ook precies goed, en ik wil ook niet meer betalen voor een kleine DJ Controller. Het is om te beginnen en niet gelijk te gaan draaien ofzo, gewoon oefenen op mijn kamer en eventueel als ik ooit een klein buurtfeest heb ofzo. Als iemand met deze controller ervaring heeft of mij er meer over kan vertellen (qua kwaliteit), zou dat heel fijn zijn. Ik zie hem vaak hoge ratings krijgen, dus ik dacht die is wel goed. Als hij btw echt stront is laat het me gerust weten en link me een nieuwe rond deze prijs of goedkoper (als je er een weet).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

Is het mogelijk om een Waveform te laden op CDJ2000's zonder dat de tracks eerst door Rekordbox geanalyseerd zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 13:58 
 
Hardtraxxer

Zover ik weet niet. Je zult je tracks (helaas) gewoon via rekordbox op je USB gaan zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 14:24 
 
Hardtraxxer

Ik heb een vraagje, wil van een midi speler overstappen op echt draaien met cd's of usb. Wat raden jullie aan, zat zelf te denken aan de XDJ-r1 of 2 cd spelers met een mixer (CDJ800/CDJ1000)

Alvast bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Brmn schreef:
Ik heb een vraagje, wil van een midi speler overstappen op echt draaien met cd's of usb. Wat raden jullie aan, zat zelf te denken aan de XDJ-r1 of 2 cd spelers met een mixer (CDJ800/CDJ1000)

Alvast bedankt


Wat is je budget ongeveer?

Ik ben van een DDJ-SB overgegaan naar cdj-850 & DJM-800 wilde niet meer digitaal draaien omdat ik met cd's veel leuker vind. en met de 850 kan je ook nog usb dus kan altijd kiezen. Was wel rond de €1500 kwijt maar geld meer dan waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 20:14 
 
Hardtraxxer

Ik wil tussen de 1000-1200 eraan uitgeven. Zijn er grote nadelen als je het 2ehands koopt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 20:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ligt eraan waar je het koopt. De meeste mensen gaan er wel aardig mee om, maar daar kun je een inschatting van maken als je gaat testen (altijd doen!). Zo heb ik mijn setje CDJ-800's met een reloop rmx-40 tweedehands gekocht. Werken nog steeds perfect (en staan nog te koop ook trouwens :P ).

Nieuw weet je zeker dat het goed is, maar je betaalt wel meteen een hoop meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 20:28 
 
Hardtraxxer

Ja het prijsverschil tussen 2e hands en nieuw is schrikbarend...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aanbod/2-x-pioneer-cdj-1000-mk3-t47124.html :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor €1200 kan je wel een leuk 2e hands setje kopen, djm 700 met cdj 800
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 12:18 
 
Hardtraxxer

Bedankt voor de antwoorden, Unknown het word hem nog niet. Ga eerst mijn racefiets verkopen en dat kan nog wel fftjes duren!

in ieder geval bedankt voor de antwoorden
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 17:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top dat iedereen me hier negeert echt blij mee enzo! Laat ook maar altijd dat gezeik
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 20:36 
 
Hardtraxx Addict

Antergy schreef:
Top dat iedereen me hier negeert echt blij mee enzo! Laat ook maar altijd dat gezeik

Lees het topic eens goed door, dergelijke vragen zijn al tig keer beantwoord. Maar ik heb zelf een tijdje met zijn voorganger gewerkt, en die is mij prima bevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 18:08 
 
Hardtraxx Newbie

Antergy schreef:
Yo iedereen! Ik ben normaal alleen actief in de producer topics, maar ik wil een DJ Controller gaan aanschaffen. Nu heb ik (denk ik) een goede gevonden. Het gaat over deze: http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-cont ... uctreviews Deze prijs vind ik ook precies goed, en ik wil ook niet meer betalen voor een kleine DJ Controller. Het is om te beginnen en niet gelijk te gaan draaien ofzo, gewoon oefenen op mijn kamer en eventueel als ik ooit een klein buurtfeest heb ofzo. Als iemand met deze controller ervaring heeft of mij er meer over kan vertellen (qua kwaliteit), zou dat heel fijn zijn. Ik zie hem vaak hoge ratings krijgen, dus ik dacht die is wel goed. Als hij btw echt stront is laat het me gerust weten en link me een nieuwe rond deze prijs of goedkoper (als je er een weet).


Geen ervaring met die controller maar ik wil je wel vertellen dat ik nu 2 weken een DDJ-SB heb (220 euro nieuw) en die bevalt mij zeer goed!

Zou als ik jou was even googlen naar voor en na-delen van beide controllers :)!

Veel plezier alvast met je aankoop!!
Vorige  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner