oke laten we beginnen met tellen, tellen is het belangrijkste alle beats gaan in 1,2,3,4, als je een track in wilt mixen dan moet je altyd beginnen op 1 (in hardstyle is dat makkelijk ga maar is goed luisteren dan hoor je als je goed op de beat meetelt dat elke keer als je weer bij 1 ben dat er dan iets gebeurd in de track) als je dit na wat oefenen onder de knie krijgt dan word je mix een stuk strakker

om te beginnen zou ik zeggen ga inmixen op de eerste beat/tel van de outro, als dit goed lukt kan je verder gaan experimenteren met mixen in climax etc.. je kan beter ook niet 2 kicks over elkaar laten lopen dat klinkt vaak rommelig/vals! als er in de intro van de track die je wilt inmixen bijv.. een punch zit met veel bass erop zou ik van die track wat bass weghalen met EQ, anders heb je kans dat de 2 bass'en met elkaar gaan vechten en dat komt niet ten goede van je mix! als je deze dingen onder de knie krijgt dan kan ik meer uitleggen

jammer dat je geen cdj's heb dan kan ik meer uitleggen over het pitchbenden (2 tracks rechtleggen) maargoed ik denk dat je wel effe aan de slag kan
als je meer uitleg wil of je snapt iets niet, PM me dan effe je msn