Ik ga je ook nog even een paar tips geven.
Neem bijv, deze plaat. (het is een cd rip, maar daar hoor je het duidelijk)
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-EEHPDXNUI3ND.mp3En ga gewoon de hele plaat proberen mee te tellen op de beat ook wanneer er geen beat is probeer het ritme vast te houden door gewoon te blijven tellen
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 over het algemeen is dit 1 maat.
Een hardstyle plaat is over het algemeen opgebouwd uit stukken van 2 maten achter elkaar.
Meestal hoor je aan het eind van de 2e maat een verandering. Bijv. dat de laatste 2 beats zijn vervangen door een vocal.
in die link staat rock ya attitude. daar hoor je op 11-12 sec. die sound van precies 4 tellen. Daarna begint weer een nieuwe maat.
Probeer eerst echt te snappen hoe muziek is opgebouwd. dan zal het beatmatchen je ook veel beter af gaan.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Ik draaide zelf namelijk al in kroegen enz. zonder dat ik eigenlijk snapte hoe muziek in elkaar zit. toen werd mij dit verteld door een DJ en begreep ik eigenlijk pas echt wat het vak van een DJ was
als je meer vragen hebt stel ze gerust, het mag via PM, maar liever gewoon in het forum dan kunnen nog meer mensen er van leren daar is het nou eenmaal voor geopend