Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Ah oké , in een oefensetje maar eens uitproberen dan :D
Hardtraxxer
318 posts member since 2012
last seen Apr 2015
even een vraagje,
misschien een stomme vraag maar ik vraag toch maar ff.

een paar pagina's terug had ik een paar berichten gelezen over corebay.
ik wil die site is gaan uit proberen om hardstyle te downloaden maar ik kan me niet registreren..

weet iemand hoe je hiervoor uitgenodigd kan worden ?

gr bryan
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 8 days ago
Jaokeswa wrote:even een vraagje,

ik wil die site is gaan uit proberen om hardstyle te downloaden maar ik kan me niet registreren..

gr bryan
alleen mensen die op corebay releases posten kunnen mensen inviten, dat wordt dus gewoon releases kopen! :innocent: op hardtraxx ben je met zulk soort vragen trouwens op het verkeerde adres, hier wordt niet gedaan aan downloaden, alleen achter de schermen...
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago

gr bryan
alleen mensen die op corebay releases posten kunnen mensen inviten, dat wordt dus gewoon releases kopen! :innocent: op hardtraxx ben je met zulk soort vragen trouwens op het verkeerde adres, hier wordt niet gedaan aan downloaden, alleen achter de schermen...
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago

gr bryan
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Image

:whistle:
Hardtraxxer
318 posts member since 2012
last seen Apr 2015
achzooo vandaar, nja normaal koop ik idd ook maar ik zag het voorbij komen dus ik ging even kijken thanks voor je antwoord !
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Iemand die Code Black F.E.A.R regelmatig draait? Zo ja, hoe kan ik deze track het beste inmixen want de kicks in de intro zitten behoorlijk onregelmatig..
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Destination wrote:Iemand die Code Black F.E.A.R regelmatig draait? Zo ja, hoe kan ik deze track het beste inmixen want de kicks in de intro zitten behoorlijk onregelmatig..
Gewoon op de 2de climax/ outro van een andere track?
Toen ik hem nog vaak draaide heb ik hem bijvoorbeeld op de outro van Worship van Zany gelegd en dat klonk best nog wel leuk met die kicks :)
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Vincent_ wrote:
Destination wrote:Iemand die Code Black F.E.A.R regelmatig draait? Zo ja, hoe kan ik deze track het beste inmixen want de kicks in de intro zitten behoorlijk onregelmatig..
Gewoon op de 2de climax/ outro van een andere track?
Toen ik hem nog vaak draaide heb ik hem bijvoorbeeld op de outro van Worship van Zany gelegd en dat klonk best nog wel leuk met die kicks :)
Thanks ik zal het morgen ff uit proberen :D
T
Hardtraxx Newbie
10 posts member since 2010
last seen Nov 2014
Hallo Hallo...
Ik heb van de week mijn hercules mp3 e2 mogen ontvangen en gebruik als software VDJ.
Nu heb ik een kleine mix gemaakt maar ik zou graag wat kritiek en tips willen betreffende mijn overgangen..
verder moet je niet op mijn gekloot tijdens de nummers letten :P
Oh en ik heb een hoop nummers even vooruit gespoeld naar de outro om zo wat sneller meer nummers te kunnen mixen voor het oefenen.
Last edited by tunux on 30 Jan 2013 12:22, edited 1 time in total.
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Dag mede hardtraxxers. Ik heb deze week een mixtrack pro aangeschaft om een beetje te hobby'en. Hiervoor ben ik op zoek gegaan naar een leuk mixprogramma en kwam uiteindelijk uit bij Traktor. Ik moet zeggen het werkt allemaal verbazingwekkend. Zo erg zelfs dat ik me gewoon schuldig voel. Alles is zoooooooooooo simpel en saai, je hebt in principe niet eens een koptelefoon nodig. Dit valt me vies tegen en alles is zo vereenvoudigd, dat terwijl ik noujuist op de ouderwetse manier wil leren draaien. Nu is mijn vraag dus: Is er geen mogelijkheid om al deze trucjes in traktor uit te zetten of is er geen programma waarbij draaien weer enige vaardigheden vereist?

mvg
Stinkie Jay
K
Hardtraxxer
96 posts member since 2012
last seen Mar 2014
Stinkjanus wrote:Dag mede hardtraxxers. Ik heb deze week een mixtrack pro aangeschaft om een beetje te hobby'en. Hiervoor ben ik op zoek gegaan naar een leuk mixprogramma en kwam uiteindelijk uit bij Traktor. Ik moet zeggen het werkt allemaal verbazingwekkend. Zo erg zelfs dat ik me gewoon schuldig voel. Alles is zoooooooooooo simpel en saai, je hebt in principe niet eens een koptelefoon nodig. Dit valt me vies tegen en alles is zo vereenvoudigd, dat terwijl ik noujuist op de ouderwetse manier wil leren draaien. Nu is mijn vraag dus: Is er geen mogelijkheid om al deze trucjes in traktor uit te zetten of is er geen programma waarbij draaien weer enige vaardigheden vereist?

mvg
Stinkie Jay
Virtual dj is de beste optie ;)
K
Hardtraxxer
96 posts member since 2012
last seen Mar 2014
Nee ik bedoel dat je virtual dj makkelijker alles uit kan zetten en daardoor heb je dus meer vaardigheden nodig zeg maar :$
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Tank voor de info! Daar ga ik me bezig houden
R
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2012
last seen Mar 2013
Fuzzylogic wrote:Wat zijn leuke manieren om een set af te sluiten? Als ik mn laatste nummer laat stoppen doe ik eigenlijk altijd gewoon een brake effect inzetten maar dat is ook zo saai altijd hetzelfde...
Wat ik ook wel eens doe is aan het einde van het laatste nummer of van de set de pitch op 100% zorgen dat je liedje gewoon normaal verloopt nog niet te snel en dan gewoon langzaam naar de 100 toe dat je er niks meer van kan maken en dan naar de 0 toe zo heb je ook een soort brake effect en heb je toch netjes afgesloten :thumbsup: al vind ik het zelf.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Doe zelf altijd van de pitch van 0 naar -100 draaien.
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Stinkjanus wrote:Dag mede hardtraxxers. Ik heb deze week een mixtrack pro aangeschaft om een beetje te hobby'en. Hiervoor ben ik op zoek gegaan naar een leuk mixprogramma en kwam uiteindelijk uit bij Traktor. Ik moet zeggen het werkt allemaal verbazingwekkend. Zo erg zelfs dat ik me gewoon schuldig voel. Alles is zoooooooooooo simpel en saai, je hebt in principe niet eens een koptelefoon nodig. Dit valt me vies tegen en alles is zo vereenvoudigd, dat terwijl ik noujuist op de ouderwetse manier wil leren draaien. Nu is mijn vraag dus: Is er geen mogelijkheid om al deze trucjes in traktor uit te zetten of is er geen programma waarbij draaien weer enige vaardigheden vereist?

mvg
Stinkie Jay
BPM counter uizetten. Waveform uitzetten. Niet op het scherm letten behalve bij nummers uitkiezen en gewoon alles op gehoor doen.
D
5 posts member since 2011
last seen Mar 2016
BPM counter uizetten. Waveform uitzetten. Niet op het scherm letten behalve bij nummers uitkiezen en gewoon alles op gehoor doen.
en neem je set een keer op. luister wat je fout gedaan hebt en probeer dit de volgende keer wel goed te doen!
T
Hardtraxx Newbie
10 posts member since 2010
last seen Nov 2014
Goedendag!!
Na 2 weekjes aankloten en veel gelezen te hebben hier op het forum heb ik een testmix gemaakt.
zouden jullie hem astu willen beoordelen?
en dan vooral op de overgangen.
ik heb zelf al wel een aantal fouten ontdekt, maar het zou fijn zijn om te horen wat de pro's hiervan zeggen en als opbouwende kritiek voor mij hebben.
hou wel in de gaten dat ik tot u in totaal nog maar ong 6 uur in totaal heb doorgebracht met mijn hercules mp3 e2
alvast bedankt =D :thumbsup:

PS: ik doe dit alles met mijn hercules Dj control mp3 e2 en VDJ.
in VDJ heb ik mijn bpm counters afgeplakt met tape op het scherm xd.
pitchen vind ik nog best wel lastig

http://www54.zippyshare.com/v/21688523/file.html
playlist
1. Be Aware
2. The bassline
3. Synthgeweld
4. Violence
5. Inner creativity
6. Personality
7. The grey sky
8. Eternal night
9. Tuatara
10. Get hit
11. The Black Demon

Ik zie net dat hiervoor een apart sub-forum is aangemaakt. mijn excuus...
Last edited by tunux on 30 Jan 2013 12:51, edited 3 times in total.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
PierrePruuk wrote:Doe zelf altijd van de pitch van 0 naar -100 draaien.
Echt een teringhekel aan als DJs dat, óf naar +100 pitchen, doen. Of zo'n eindeloze loop die ze steeds verkorten. Vreselijk vind ik, laat dan gewoon een outro afspelen en eindig hem abrupt als er toch een MC staat om je te bedanken.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 7 days ago
Überhaupt lekker belangrijk hoe de ending is, toch?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Vind het echt naar als een vette track zo wordt geeindigd. Dan liever lekker intro door laten knallen.
D
Artiest
584 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Firetrap wrote:Überhaupt lekker belangrijk hoe de ending is, toch?
Helemaal mee eens.
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
gewoon lekker midden in de climax backspinnen en klaar is kees... nee grapje, maar je hebt genoeg platen die een leuke outro hebben, dus gewoon door laten lopen.