Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 65  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 13:58 

Hardtraxx Veteran

Ah oké , in een oefensetje maar eens uitproberen dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 01:14 

Hardtraxxer

even een vraagje,
misschien een stomme vraag maar ik vraag toch maar ff.

een paar pagina's terug had ik een paar berichten gelezen over corebay.
ik wil die site is gaan uit proberen om hardstyle te downloaden maar ik kan me niet registreren..

weet iemand hoe je hiervoor uitgenodigd kan worden ?

gr bryan
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 07:00 

Hardtraxx Veteran

Jaokeswa schreef:
even een vraagje,

ik wil die site is gaan uit proberen om hardstyle te downloaden maar ik kan me niet registreren..

gr bryan

alleen mensen die op corebay releases posten kunnen mensen inviten, dat wordt dus gewoon releases kopen! :innocent: op hardtraxx ben je met zulk soort vragen trouwens op het verkeerde adres, hier wordt niet gedaan aan downloaden, alleen achter de schermen...

Hardtraxx Veteran

Jaokeswa schreef:
even een vraagje,

gr bryan

alleen mensen die op corebay releases posten kunnen mensen inviten, dat wordt dus gewoon releases kopen! :innocent: op hardtraxx ben je met zulk soort vragen trouwens op het verkeerde adres, hier wordt niet gedaan aan downloaden, alleen achter de schermen...

Hardtraxx Veteran

Jaokeswa schreef:
even een vraagje,

gr bryan

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 09:11 

Hardtraxx Crew

Afbeelding

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 17:29 

Hardtraxxer

achzooo vandaar, nja normaal koop ik idd ook maar ik zag het voorbij komen dus ik ging even kijken thanks voor je antwoord !
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 17:30 

Hardtraxx Veteran

Iemand die Code Black F.E.A.R regelmatig draait? Zo ja, hoe kan ik deze track het beste inmixen want de kicks in de intro zitten behoorlijk onregelmatig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 00:20 

Hardtraxx Elite

Destination schreef:
Iemand die Code Black F.E.A.R regelmatig draait? Zo ja, hoe kan ik deze track het beste inmixen want de kicks in de intro zitten behoorlijk onregelmatig..

Gewoon op de 2de climax/ outro van een andere track?
Toen ik hem nog vaak draaide heb ik hem bijvoorbeeld op de outro van Worship van Zany gelegd en dat klonk best nog wel leuk met die kicks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 17:09 

Hardtraxx Veteran

Vincent_ schreef:
Destination schreef:

Gewoon op de 2de climax/ outro van een andere track?
Toen ik hem nog vaak draaide heb ik hem bijvoorbeeld op de outro van Worship van Zany gelegd en dat klonk best nog wel leuk met die kicks :)

Thanks ik zal het morgen ff uit proberen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 17:12 

Hardtraxx Newbie

Hallo Hallo...
Ik heb van de week mijn hercules mp3 e2 mogen ontvangen en gebruik als software VDJ.
Nu heb ik een kleine mix gemaakt maar ik zou graag wat kritiek en tips willen betreffende mijn overgangen..
verder moet je niet op mijn gekloot tijdens de nummers letten :P
Oh en ik heb een hoop nummers even vooruit gespoeld naar de outro om zo wat sneller meer nummers te kunnen mixen voor het oefenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 20:06 

Hardtraxxer

Dag mede hardtraxxers. Ik heb deze week een mixtrack pro aangeschaft om een beetje te hobby'en. Hiervoor ben ik op zoek gegaan naar een leuk mixprogramma en kwam uiteindelijk uit bij Traktor. Ik moet zeggen het werkt allemaal verbazingwekkend. Zo erg zelfs dat ik me gewoon schuldig voel. Alles is zoooooooooooo simpel en saai, je hebt in principe niet eens een koptelefoon nodig. Dit valt me vies tegen en alles is zo vereenvoudigd, dat terwijl ik noujuist op de ouderwetse manier wil leren draaien. Nu is mijn vraag dus: Is er geen mogelijkheid om al deze trucjes in traktor uit te zetten of is er geen programma waarbij draaien weer enige vaardigheden vereist?

mvg
Stinkie Jay
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 20:10 

Hardtraxxer

Stinkjanus schreef:
Dag mede hardtraxxers. Ik heb deze week een mixtrack pro aangeschaft om een beetje te hobby'en. Hiervoor ben ik op zoek gegaan naar een leuk mixprogramma en kwam uiteindelijk uit bij Traktor. Ik moet zeggen het werkt allemaal verbazingwekkend. Zo erg zelfs dat ik me gewoon schuldig voel. Alles is zoooooooooooo simpel en saai, je hebt in principe niet eens een koptelefoon nodig. Dit valt me vies tegen en alles is zo vereenvoudigd, dat terwijl ik noujuist op de ouderwetse manier wil leren draaien. Nu is mijn vraag dus: Is er geen mogelijkheid om al deze trucjes in traktor uit te zetten of is er geen programma waarbij draaien weer enige vaardigheden vereist?

mvg
Stinkie Jay

Virtual dj is de beste optie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 16:11 

Hardtraxxer

Nee ik bedoel dat je virtual dj makkelijker alles uit kan zetten en daardoor heb je dus meer vaardigheden nodig zeg maar :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 13:59 

Hardtraxxer

Tank voor de info! Daar ga ik me bezig houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 11:58 

Hardtraxx Newbie

Fuzzylogic schreef:
Wat zijn leuke manieren om een set af te sluiten? Als ik mn laatste nummer laat stoppen doe ik eigenlijk altijd gewoon een brake effect inzetten maar dat is ook zo saai altijd hetzelfde...

Wat ik ook wel eens doe is aan het einde van het laatste nummer of van de set de pitch op 100% zorgen dat je liedje gewoon normaal verloopt nog niet te snel en dan gewoon langzaam naar de 100 toe dat je er niks meer van kan maken en dan naar de 0 toe zo heb je ook een soort brake effect en heb je toch netjes afgesloten :thumbsup: al vind ik het zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 13:31 

Hardtraxx Veteran

Doe zelf altijd van de pitch van 0 naar -100 draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 12:16 

Hardtraxx Veteran

Stinkjanus schreef:

mvg
Stinkie Jay

BPM counter uizetten. Waveform uitzetten. Niet op het scherm letten behalve bij nummers uitkiezen en gewoon alles op gehoor doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 20:20 

Hardtraxx Newbie

Citaat:
BPM counter uizetten. Waveform uitzetten. Niet op het scherm letten behalve bij nummers uitkiezen en gewoon alles op gehoor doen.

en neem je set een keer op. luister wat je fout gedaan hebt en probeer dit de volgende keer wel goed te doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 13:24 

Hardtraxx Newbie

Goedendag!!
Na 2 weekjes aankloten en veel gelezen te hebben hier op het forum heb ik een testmix gemaakt.
zouden jullie hem astu willen beoordelen?
en dan vooral op de overgangen.
ik heb zelf al wel een aantal fouten ontdekt, maar het zou fijn zijn om te horen wat de pro's hiervan zeggen en als opbouwende kritiek voor mij hebben.
hou wel in de gaten dat ik tot u in totaal nog maar ong 6 uur in totaal heb doorgebracht met mijn hercules mp3 e2
alvast bedankt =D :thumbsup:

PS: ik doe dit alles met mijn hercules Dj control mp3 e2 en VDJ.
in VDJ heb ik mijn bpm counters afgeplakt met tape op het scherm xd.
pitchen vind ik nog best wel lastig

[zippy]http://www54.zippyshare.com/v/21688523/file.html[/zippy]
playlist
1. Be Aware
2. The bassline
3. Synthgeweld
4. Violence
5. Inner creativity
6. Personality
7. The grey sky
8. Eternal night
9. Tuatara
10. Get hit
11. The Black Demon

Ik zie net dat hiervoor een apart sub-forum is aangemaakt. mijn excuus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 13:32 

Donateur

PierrePruuk schreef:
Doe zelf altijd van de pitch van 0 naar -100 draaien.

Echt een teringhekel aan als DJs dat, óf naar +100 pitchen, doen. Of zo'n eindeloze loop die ze steeds verkorten. Vreselijk vind ik, laat dan gewoon een outro afspelen en eindig hem abrupt als er toch een MC staat om je te bedanken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 23:40 

Hardtraxx Veteran

Überhaupt lekker belangrijk hoe de ending is, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:03 

Donateur

Vind het echt naar als een vette track zo wordt geeindigd. Dan liever lekker intro door laten knallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 13:42 

Artiest

Firetrap schreef:
Überhaupt lekker belangrijk hoe de ending is, toch?

Helemaal mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 18:13 

Hardtraxx Veteran

gewoon lekker midden in de climax backspinnen en klaar is kees... nee grapje, maar je hebt genoeg platen die een leuke outro hebben, dus gewoon door laten lopen.
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 65  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner