Niet echt een leider in de groep zie ik wel :p is wel essentieel denk ik 
Ik sta een beetje buiten de groepwrote:Niet echt een leider in de groep zie ik wel :p is wel essentieel denk ik
Ik sta een beetje buiten de groepwrote:Niet echt een leider in de groep zie ik wel :p is wel essentieel denk ik

Haha ja dan denk ik dat ik daar vroeger wel keer met carnaval geweest ben :p was met inhalen van ireen wust en de optocht ofzo :pwrote:het is niet zo groot hoor hahaha maar drank is goedkoper!!!! zijn allemaal vrijwilligers daar vandaar
maar wel altijd erg gezellig![]()
en daar gaat het om he!!!
het is wel 16+ dat dan weer wel.....
Go Fast is duurder dan Red Bull hoorwrote:veel te veel traytjes energy drink:ik advieseer: dat spul wat op defqon.1 is gebruikt. je betaalt je kapot voor 1 blikje red bull in de inkoop. bij de verkoopsprijs in de winkel. zonder korting.
haha ja dat denk ik ook wel ja....wrote:denk dat de meeste jongens hier gewoon bier en water drinken en misschien af en toe tussendoor een cola/7up en meiden vooral rose bier en frisdrank.
Je quote t zelf....wrote:ennuh de lady`s dan ? wat moeten die drinken ?wrote:en meiden vooral rose bier en frisdrank.hahaha want die lusten niet allemaal BIER
Jawrote:het is in een café dus de drank is dan toch al geregeld?!