D
Hardtraxxer
447 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Niet echt een leider in de groep zie ik wel :p is wel essentieel denk ik ;)
S
Co-Zone wrote:Niet echt een leider in de groep zie ik wel :p is wel essentieel denk ik ;)
Ik sta een beetje buiten de groep :P. Ga niet meer zo veel met die gasten om.
J
Hardtraxxer
94 posts member since 2011
last seen Aug 2012
men carnavals fisje is al van de grond!!!
dus als ge zin hed ;)

Image
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
skonne flyer :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 8 hours ago
RobertV wrote:skonne flyer :thumbsup:
Inderdaad
J
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
ja als je veel mensen kent kun je hier en daar wel wat regelen he :P haha
S
Haha vet! ;)
J
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
dus als jullie nog hulp nodig hebben voor 5 maart...

dan hoor ik het wel ;)
D
Hardtraxxer
last seen Sep 2014
Voorproefje voor carnaval dan, het is week voor carnaval :P Wel dik Zenzic live en Hyperactivo :drool:
Is dat grootte tent 't kelderke? Ben er lang geleden keer geweest maar kan me niet herinneren dat het nou zo groot was fzo...
Hardtraxx Elite
last seen Feb 2018
ziet er wel goed uit idd.. alleen gool tja ik weet het niet.. moet ik weer helemaal vervoer gaan regelen enzo :P weinig zin in. is zeker 16+? of is er gin controle?
J
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
het is niet zo groot hoor hahaha maar drank is goedkoper!!!! zijn allemaal vrijwilligers daar vandaar ;)
maar wel altijd erg gezellig ;) :cool: en daar gaat het om he!!!

het is wel 16+ dat dan weer wel.....
D
Hardtraxxer
last seen Sep 2014
Johnny Z wrote:het is niet zo groot hoor hahaha maar drank is goedkoper!!!! zijn allemaal vrijwilligers daar vandaar ;)
maar wel altijd erg gezellig ;) :cool: en daar gaat het om he!!!

het is wel 16+ dat dan weer wel.....
Haha ja dan denk ik dat ik daar vroeger wel keer met carnaval geweest ben :p was met inhalen van ireen wust en de optocht ofzo :p
J
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
zou best wel eens kunnen dan ;)
E
Dj gear: 3x Pioneer CDJ1000 mk3 en Pioneer DJM800
Licht: 1x t4 bar met 2x2 kleurenfilters donkere kleuren, 8 scans, 2 green lasers 30mW class 3, 4x sunstrip active, 4x Moving Head
Geluid: 2x 3 sub RX series van EV de type: QRx 218S
2x 2 tops RX Series van EV type: QRx 115, 2x monitor van
met versterker: EV DC-ONE processorunit, de Q3300 en de Q2200 en mocht geen enkele versterker t trekken dan doen we de Q4000

als je een verhuurbedrijf lief aan kijkt krijg je zoiets met lichtman voor 6 uurtje in totaal 2000 euro. hierbij zit verzekering en aansluiten en testen.(zo Hard dat frikandellen uit het vet kunnen springen.

voor meer info schroom niet en stuur een berichtje;)
E
Drank: regel iets met Bavaria. gwoon gemeentepilskorting. genoeg sterke drank om shotjes te maken met een paar goeie flessen boswandeling, genoeg flessen water, veel te veel traytjes energy drink:ik advieseer: dat spul wat op defqon.1 is gebruikt. je betaalt je kapot voor 1 blikje red bull in de inkoop. bij de verkoopsprijs in de winkel. zonder korting.
veel cola en light. 7up gaat meestal goed door en fanta hoef je maar 1 krat op de hele avond. jus d orange ook maar 2 kratten of pakken van de lidl. koop weinig oud bruin ofzo ma koop liever bavaria in een pet-fles. wieckse rose bier doet zn zaken ook goed koop dr 2 vaten van in. voor de rest ist uitzoeken wat de uitgaanjongeren op een vrijdag/zaterdagavond drinken.
Hardtraxx Elite
last seen Feb 2018
denk dat de meeste jongens hier gewoon bier en water drinken en misschien af en toe tussendoor een cola/7up en meiden vooral rose bier en frisdrank.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 8 hours ago
biscuit wrote:veel te veel traytjes energy drink:ik advieseer: dat spul wat op defqon.1 is gebruikt. je betaalt je kapot voor 1 blikje red bull in de inkoop. bij de verkoopsprijs in de winkel. zonder korting.
Go Fast is duurder dan Red Bull hoor :P

Maar denk je echt trouwens dat er zoveel variatie nodig is? Aangezien het maar voor één avond is, zou ik ook zeker niet teveel dingen kopen waarvan er kans is dat het niet verkocht gaat worden.

Sterke drank/jus'd orange zou ik bijvoorbeeld niet doen, als ze mixdrankjes willen moet je ze dan wel teleurstellen, maar dan drinken ze maar rosé bier of wijn.
S
Drank hoeven we niet te regelen :P.
J
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
RobertV wrote:denk dat de meeste jongens hier gewoon bier en water drinken en misschien af en toe tussendoor een cola/7up en meiden vooral rose bier en frisdrank.
haha ja dat denk ik ook wel ja....

ennuh de lady`s dan ? wat moeten die drinken ? :P hahaha want die lusten niet allemaal BIER :P
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Johnny Z wrote:
RobertV wrote:en meiden vooral rose bier en frisdrank.
ennuh de lady`s dan ? wat moeten die drinken ? :P hahaha want die lusten niet allemaal BIER :P
Je quote t zelf....
J
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
haha ja sorry lette ff niet goed op :$
Hardtraxxer
283 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Je zou kunnen proberen om wat te regelen met een plaatselijke supermarkt. Wat niet opraakt mag terug. Loop je ook geen risico's.
Hardtraxxer
581 posts member since 2009
last seen Aug 2012
het is in een café dus de drank is dan toch al geregeld?!
S
DJ ShaG wrote:het is in een café dus de drank is dan toch al geregeld?!
Ja
Hardtraxx Elite
last seen Feb 2018
Ja dat is al best wat berichten terug ook door stefan gezegd maar blijkbaar zijn er toch mensen die daar overheen hebben gelezen. :aww: Maar eigenlijk hoef je dus alleen een geluid, licht, dj's en wat aankleding te regelen? en reclame maken natuurlijk :P