Zeker dit jaar 3 dagen bij Hilverhood en een dagje draaien bij swatsers, komt helemaal goed
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
DHardtraxxer
- 447 posts member since 2010
- last seen Sep 2014
-
S
Heel die groep van mij gaat dus op de Swatser
. Behalve ik dan, hoogst waarschijnlijk J-Town
.
waren er dit jaar niet best veel wagens 18+ ofzo??? heb ik gelezen?? of klopt dat niet?? en word er altijd om ID gevraagd als je een wagen op gaat?? (en daarbij naar de leeftijd gekeken) ben met carnaval nog 15
Of moet ik dan gewoon ID van iemand anders lenen en ook met de naam van diegene inschrijven?
-
DHardtraxxer
- last seen Sep 2014
Het broertje van een maat van mij zit in die groep en vroeg of ik dagje mee ging draaien geen probleem dacht ik
Zaterdag en maandag worden er wel vette dingen georganiseerd op die wagen. Heb ook overwogen om dagje op j-town te gaan, ken daar veel mensen maar ga toch maar met de groep mee 
Haha! HARDSTYLE CARNAVAL!stefaneke wrote:Stokbrood wrote:Hardstyle vind ik niet bij carnaval passen![]()
Ode aan Styl0w voor het filmpjeCo-Zone wrote:Dan moet je niet hier in de buurt carnaval gaan vieren, mijn carnaval is vier dagen lang bijna alleen maar hardstyle![]()
View on YouTube
-
S
styl0w wrote:Haha! HARDSTYLE CARNAVAL!
Ik neem dit jaar zeker ook een camera mee!
J-town weet trouwens toch ook nog helemaal niets, die hebben ook allerlei gezeik met de gemeente.
Hoop er toch op zn minst weer een dagje bij te zijn, altijd gezellig!
-
S
Ze zijn er mee bezig, hoorde ik vrijdag nog.styl0w wrote:J-town weet trouwens toch ook nog helemaal niets, die hebben ook allerlei gezeik met de gemeente.
Was dat niet in Udenhout op t Plein?styl0w wrote:Haha! HARDSTYLE CARNAVAL!stefaneke wrote:Stokbrood wrote:Hardstyle vind ik niet bij carnaval passen![]()
Ode aan Styl0w voor het filmpjeCo-Zone wrote:Dan moet je niet hier in de buurt carnaval gaan vieren, mijn carnaval is vier dagen lang bijna alleen maar hardstyle![]()
View on YouTube
Heb daar + in Gessel nog gestaan. Wat n sfeer bij die laatste!
Dat klopt. Het was in Udenhout, Moergestel (Gessel) en Hilvarenbeek.marsiascout wrote:Was dat niet in Udenhout op t Plein?styl0w wrote:Haha! HARDSTYLE CARNAVAL!
Waar woon jij dan?
-
S
Waren topdagen! Was toen zondag van J-Town wagen afgeflikkerd
.
BTW, we krijgen wel heel veel mensen van hier in de buurt op Hardtraxx
BTW, we krijgen wel heel veel mensen van hier in de buurt op Hardtraxx
-
DHardtraxxer
- last seen Sep 2014
Ken mensen die dat regelen bij J-town ze rijden zowiezo alleen moeten nog kijken hoe ze het regelen, die wagen krijgen ze toch wel volstyl0w wrote:J-town weet trouwens toch ook nog helemaal niets, die hebben ook allerlei gezeik met de gemeente.
-
S
Op het circusterrein van ReyrinkCo-Zone wrote:Ken mensen die dat regelen bij J-town ze rijden zowiezo alleen moeten nog kijken hoe ze het regelen, die wagen krijgen ze toch wel volstyl0w wrote:J-town weet trouwens toch ook nog helemaal niets, die hebben ook allerlei gezeik met de gemeente.
Hoop er toch op zn minst weer een dagje bij te zijn, altijd gezellig!Op maandag komt zelfs pleinfeest in haghorst waar iedereen heen gaat
Heb daar trouwens wat familie in die groep zitten. Maar zei weten ook niet hoe het allemaal zit.
Hardstyle Carnaval (maart 2011, Zuid-Nederland)
In Berkel-Enschot. Ben op de fiets zo in Udenhout / Hilvarenbeek en Moergestel.RobertV wrote:Dat klopt. Het was in Udenhout, Moergestel (Gessel) en Hilvarenbeek.marsiascout wrote: Was dat niet in Udenhout op t Plein?
Waar woon jij dan?
Ja ik weet wel waar berkel ligtmarsiascout wrote:In Berkel-Enschot. Ben op de fiets zo in Udenhout / Hilvarenbeek en Moergestel.RobertV wrote:Dat klopt. Het was in Udenhout, Moergestel (Gessel) en Hilvarenbeek.marsiascout wrote: Was dat niet in Udenhout op t Plein?
Waar woon jij dan?
-
S
Veel familie uit die hoek, hoe oud ben je?marsiascout wrote:In Berkel-Enschot. Ben op de fiets zo in Udenhout / Hilvarenbeek en Moergestel.RobertV wrote:Dat klopt. Het was in Udenhout, Moergestel (Gessel) en Hilvarenbeek.marsiascout wrote: Was dat niet in Udenhout op t Plein?
Waar woon jij dan?
-
S
marsiascout wrote:16
Zit op Willem II College, dus erg veel uit Oisterwijk/Berkel-Enschot
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
J-Town is toch wel echt eindbaas: Ja we moeten een groter scherm, ja dan maar boxen op een aanhanger. 
Maar we haken af! Stefan je moet echt gas geven!
Maar we haken af! Stefan je moet echt gas geven!
-
S
Timmer wrote:Maar we haken af! Stefan je moet echt gas geven!
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Ja jou groep moet het doen, maar ik was allang aan het bellen gegaan! Toch vet als je zo'n kans krijgt om dat te doenstefaneke wrote:Timmer wrote:Maar we haken af! Stefan je moet echt gas geven!
Ik zou eerst maar eens even als groep bij elkaar komen en de taken verdelen en de kosten bekijken etc.
-
JHardtraxxer
- 94 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
een kans als dat moetje altijd pakken, het kan alleen maar beter worden dan heTimmer wrote:Ja jou groep moet het doen, maar ik was allang aan het bellen gegaan! Toch vet als je zo'n kans krijgt om dat te doenstefaneke wrote:Timmer wrote:Maar we haken af! Stefan je moet echt gas geven!
-
MHardtraxxer
- 54 posts member since 2010
- last seen May 2012
als je wa meer geregeld hebt wil ik best een prijs maken voor licht/geluid.
laat maar weten;)
laat maar weten;)
-
S
Zal ze es proberen bij elkaar te laten komen.Marijn wrote:als je wa meer geregeld hebt wil ik best een prijs maken voor licht/geluid.
laat maar weten;)