Te regelen ja, we hoeven het niet eens te betalenRobertV wrote:Ja dat is al best wat berichten terug ook door stefan gezegd maar blijkbaar zijn er toch mensen die daar overheen hebben gelezen.Maar eigenlijk hoef je dus alleen een geluid, licht, dj's en wat aankleding te regelen? en reclame maken natuurlijk
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
S
heel gauw gaan regelen dan! verrekte luie donder. minder setjes maken jij.stefaneke wrote:Te regelen ja, we hoeven het niet eens te betalenRobertV wrote:Ja dat is al best wat berichten terug ook door stefan gezegd maar blijkbaar zijn er toch mensen die daar overheen hebben gelezen.Maar eigenlijk hoef je dus alleen een geluid, licht, dj's en wat aankleding te regelen? en reclame maken natuurlijk
.
-
S
Hey, ligt allemaal niet aan mij hé 
ook niet aan mij andersstefaneke wrote:Hey, ligt allemaal niet aan mij hé
Ga dingen plannen je moet er nu wel serieus mee bezig gaan anders kom je in tijd nood en gaat het over,zou toch jammer zijn dit is wel een kans.
Ohja als je iets plant hou je er dan ook aan,Succes
-
JHardtraxxer
- 94 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
daar heeft hij wel gelijk inMystyle wrote:Ga dingen plannen je moet er nu wel serieus mee bezig gaan anders kom je in tijd nood en gaat het over,zou toch jammer zijn dit is wel een kans.
+1Johnny Z wrote:daar heeft hij wel gelijk inMystyle wrote:Ga dingen plannen je moet er nu wel serieus mee bezig gaan anders kom je in tijd nood en gaat het over,zou toch jammer zijn dit is wel een kans.
-
E
een feest organiseer je samen. niet op je eigen houtje!
ja maar iemand zal toch het iniatief moeten nemen en zich opstellen als leider van de groep.biscuit wrote:een feest organiseer je samen. niet op je eigen houtje!
-
S
Er komt zo iemand hier heen, gaan we ff wat bespreken.RobertV wrote:ja maar iemand zal toch het iniatief moeten nemen en zich opstellen als leider van de groep.biscuit wrote:een feest organiseer je samen. niet op je eigen houtje!
-
E
meestal van de drie gekken diegenen die minder slim is die wel tussen de domme en de hooggeleerde staat.....RobertV wrote:ja maar iemand zal toch het iniatief moeten nemen en zich opstellen als leider van de groep.biscuit wrote:een feest organiseer je samen. niet op je eigen houtje!
-
S
Laat ik nou net de slimste zijnbiscuit wrote:meestal van de drie gekken diegenen die minder slim is die wel tussen de domme en de hooggeleerde staat.....RobertV wrote:ja maar iemand zal toch het iniatief moeten nemen en zich opstellen als leider van de groep.biscuit wrote:een feest organiseer je samen. niet op je eigen houtje!
-
DHardtraxxer
- 447 posts member since 2010
- last seen Sep 2014
haha wordt tijd dat je iets gaat bespreken, tijd voor promotie wordt zo wel minimaal
-
JHardtraxxer
- last seen Aug 2012
ja als ze wat mensen binnen willen halen wel ja....
anders wordt het gewoon een flop!!!!

anders wordt het gewoon een flop!!!!
-
JHardtraxxer
- last seen Aug 2012
zijn ze nou zo druk bezig met alles te regelen??? omdat het zo stil is ineens
haha
volgens mij wel, stefan was vanavond aan het vergaderen... 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
krijg net een sms dat het ong rond is...DJ ShaG wrote:volgens mij wel, stefan was vanavond aan het vergaderen...
-
S
Klopt, alleen nog het verzorgen dan het geluid, lichten overige apperatuur, reclame en nog wat kleine dingen.
-
JHardtraxxer
- last seen Aug 2012
goed bezig!!!
-
MHardtraxxer
- 54 posts member since 2010
- last seen May 2012
vet, wa ga je met t geluid doen?
ik wil ook wel een offerte maken..
laat maar weten.
laat maar weten.
-
S
Licht + Geluid + DJ Apperatuur, maak maar 'n offerte.Marijn wrote:vet, wa ga je met t geluid doen?
laat maar weten.
-
MHardtraxxer
- 54 posts member since 2010
- last seen May 2012
oke, hoeveel man denk je dat er komen?
en wil je een cdj1000mk3 en djm 800?
geef anders ff je msn dan buurten we ff verder;)
en wil je een cdj1000mk3 en djm 800?
geef anders ff je msn dan buurten we ff verder;)
-
JHardtraxxer
- last seen Aug 2012
ben wel benieuwdt na die LIJN OMHOOG van jullie!!!