Co-Zone schreef:
Timmer schreef:
Co-Zone schreef:
Daarnaast hoorde ik dat de stampwagens dit jaar gelukkig toch 18+ zijn, blijft er genoeg doelgroep over denk

De broajers rijden dit jaar toch niet?? Hoorde ik zo in de wandelgangen...

Nee klopt rijden idd niet weet niet precies waarom heb toch plaatsen op de Hilverhood en een keer draaien bij de swatsers. Maarja volgend jaar zal het wel nagenoeg afgelopen zijn ben ik bang, had gehoord dat van de gemeente dit jaar de minimumleeftijd 18 jaar is en dat je niet overal met muziek aan mag rijden dus zal niet lang meer duren denk ik
Dat verwacht ik dus ook! Maar wettelijk gezien is het ook gewoon te gek zo met heel die wagens, er hoeft maar een ding fout te gaan en het is over. Vorig jaar schijnen er richting eindhoven/schijndel en die kanten op een paar van een wagen af te zijn gevallen door constructie fouten, en zo nog meer van die dingen.. Kun je verwachten dat ze er tegen op gaan treden.
Maar ik hoop dat de jeugd hiero gewoon weer opnieuw initiatief neemt, en weer wat nieuws verzint! Want dolle dinsdag vorig jaar, geen enkele stropdas daar op het gemeente huis kan daar niet omheen dat daar geen sfeer hing
Maar zullen we onze Stefan maar weer is voor proberen te helpen!
Stefan wanneer heb je vergadering?