Hierbij een topic met al je vragen/problemen over Traktor.
heb nu net Traktor Pro en zie hier

waar dient dit voor. op het main volume na dan die snap ik wel

Dat is voor de loop recorder , werkt overigens heel leuk met de S4Draidy wrote:Zal ik maar even aftrappen.
nieuweste versie van traktorNightbreaker wrote:Waar is dat sample deck dan??![]()
Gebruik al behoorlijk lang Traktor, nu bijna een jaar met de Digital Jockey 2 IE maar nog nooit een sample deck tegengekomen
Op die fiets, nja daar heb ik nog geen geld voor dus dan maar ff zonder sample deck_dp_ wrote:nieuweste versie van traktorNightbreaker wrote:Waar is dat sample deck dan??![]()
Gebruik al behoorlijk lang Traktor, nu bijna een jaar met de Digital Jockey 2 IE maar nog nooit een sample deck tegengekomen
Dat kun je wel zelf instellen natuurlijkDraidy wrote:die sample decks kun je sowieso niet zoveel mee met de digital jockey. zitten geen knoppen erop daarvoor
ja klopt maar dan raak ik de originele functis kwijt. maar als ik het toch wil waar doe ik dat?_dp_ wrote:Dat kun je wel zelf instellen natuurlijkDraidy wrote:die sample decks kun je sowieso niet zoveel mee met de digital jockey. zitten geen knoppen erop daarvoor
ja maar dat staat ook al bij de effects zelf links en rechts boven dus ik zou denken dat het voor iets anders is want waarom zou je het een xtra keer erbij zettenmarsiascout wrote:Dry/Wet is gewoon de sterkte van je effect.
Heb je Traktor 2? Want misschien kan je ook over je samples een effect zetten en is het daar voor. Ik heb zelf 1 dus kan het niet zeker zeggen.Draidy wrote:ja klopt maar dan raak ik de originele functis kwijt. maar als ik het toch wil waar doe ik dat?_dp_ wrote:Dat kun je wel zelf instellen natuurlijkDraidy wrote:die sample decks kun je sowieso niet zoveel mee met de digital jockey. zitten geen knoppen erop daarvoor
ja maar dat staat ook al bij de effects zelf links en rechts boven dus ik zou denken dat het voor iets anders is want waarom zou je het een xtra keer erbij zettenmarsiascout wrote:Dry/Wet is gewoon de sterkte van je effect.
Ik ben eruit waar het voor dient.Draidy wrote:Zal ik maar even aftrappen.
Draidy wrote:Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, heb je mischien een screenshot ofso?

DJ ShaG wrote:iemand ervaring met CDJ's en traktor?
ik krijg ze maar niet goed afgestemd..