Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:10 
 
Hardtraxxer

Euhm, heeft iemand tips als je zo'n 40 tot 50 tracks op een cd hebt staan? Heb er nog maar een paar maar iemand tips om deze te ordenen, want zou toch wel makkelijk zijn :)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 15:00 
 

xypes schreef:
Euhm, heeft iemand tips als je zo'n 40 tot 50 tracks op een cd hebt staan? Heb er nog maar een paar maar iemand tips om deze te ordenen, want zou toch wel makkelijk zijn :)?

40 tot 50 tracks :x ? Hou het bij max. 10 lijkt mij het makkelijkst :D
Ik draai momenteel thuis enkel met usb. Maar als ik binnekort reclame ga maken voor mezelf als dj ga ik toch een cd map aanleggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

tracks van vroeger enz heb ik per 8 op een cd gebrand, van hetzelfde label dan... Alles wat daarna is uitgekomen heb ik op 1 cd 2 releases gebrand, ben er aardig tevreden mee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ben ik nu ook aan het doen. Ik deed eerst 1 release per cd maar dat is mij toch iets te duur & teveel werk. Dus nu doe ik er 2 op 1 cd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 17:12 
 
Hardtraxxer

Timmer schreef:
tracks van vroeger enz heb ik per 8 op een cd gebrand, van hetzelfde label dan... Alles wat daarna is uitgekomen heb ik op 1 cd 2 releases gebrand, ben er aardig tevreden mee ^^


Ja zal ik ook nog gaan doen, maar draai pas en ik dacht ik brand gewoon ff alle mp3's op een cd zodat ik er niet teveel cd's heb :) Maar is ook vervelend want bepaalde nummers staan op dezelfde cd enzo dusja...

Maar zal er voortaan wat minder opzetten ja :) ty
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 13:25 
 
Hardtraxxer

LAat maar! foutje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 00:18 
 
Hardtraxxer

Hallo, ik heb een vraagje:
Ik ben van plan om in Nero Coverdesigner een sjabloon maken, met daarop mijn logo en een kleureffect'je als achtergrond, en dan bovenin de titel, en verder nog een tracklist.
Nu heb ik mijn handige maatjes al die achtergrond laten photoshoppen, die is rond, met een gat i het midden, zoals de cd. Ook heb ik deze al als achtergrond ingesteld, en tot dusverre is het dus prima.
Verder heb ik er ook nog de titel en tracklistvelden ingezet, ook nog allemaal goed.
Maar, nu komt het, als ik een cd brand, en klik vervolgens op covers designen (ofzoiets) dan lukt het me niet om de tracklist en titel erin te krijgen. Ook staat mijn gemaakte sjabloon niet bij de sjablonen die ik kan kiezen..
Iemand die hier een oplossing voor weet? Ik gokte dat ik hier de meeste kans op een antwoord zou hebben.

Alvast bedankt,
Groeten Arno
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat je hier eerder een antwoord zult krijgen, in off-topic kijken meer mensen ;)

/stel-je-vraag-off-topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk heb je de grootste kans op antwoord als je het gewoon in elk topic plaatst :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 17:45 
 
Hardtraxx Newbie

Ik draai zowiezo op midi en alst kan op usb stick(helaas weinig ervaring met CD's)
verder sorteer ik op jaartal en bpm, werkt prima voor mij, het enige is wel dat t wel een heel erg uitzoek/sorteer klusje is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 21:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo dus, Slappa CD mapje
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 04:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Redeemers schreef:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo dus, Slappa CD mapje



jep ik order ze ook op deze manier :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 12:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb al mijn cd's van voor 2011 eruit gehaald en ga nu de komende weken deze even her organiseren. Op veel cd's staan nummers die ik nooit draai. somige cd's staan 10 tracks waarvan ik hooguit 1 af en toe draai. Ik ga al deze nummers opnieuw op een cd zetten zodat mijn cd map gelijk een hoop hoesjes minder word want met 3 mappen vol is dit niet meer zo overzichtelijk :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 20:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hoe groot zijn jouw mappen als ik vragen mag? Want mijn eerste begint nu redelijk vol te lopen , heb daarin ruimte voor 208 CD's :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 21:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb snel ff geteld. 30 x 4 cd's naast elkaar. 120 cd's per map dus, met ervoor telkens een hoesje. Eig een cd map van 240... Begint al aardig op te lopen, maar misschien maar eens denken aan idd een grotere map wat met een boeking is dit best kut als je 3 mappen mee moet nemen. Meestal die ik uit mijn ouden doosch map een paar cd's met de leukste tracks. Maar daar zitten dus ook tracks die ik nooit meer draai. Ben nu klaar met het selecteren van de nummers :P. Behoorlijke stapel gaat de prullenbak in xd. Zonde want die nummers zal ik nooit meer horen wss. Achja zit ook een hoop zooi tussen dus het moest gewoon ff gebeuren met pijn in het hart


EDIT: ben net eens aan het kijken voor cd mappen :P. Je kan zo tot 360 cd's gaan :D. Dat zou een fantastische oplossing zijn voor mijn overkill aan zooi xd. Maar eens al cadeatje vragen denk ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook mapje waar er 400 in passen. Duurt nog wel ff totdat hij vol zit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 12:58 
 
Hardtraxx Veteran

Ben ik de enige die per artiest/(klein)label een RW-cdtje gebruikt? Heb hooguit 30 cd's en kan er prima mee uit de voeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 20:27 
 
Hardtraxxer

@Firetrap, heb pas alles een sopnieuw gebrand en doe het ook zo.
Per artiest of klein label.
En dan heb ik nog wat cd's met early hs of
cd's die redelijk onbekend zijn maar waarvan ik denk 'oh leuk'!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 22:32 
 
Hardtraxx Addict

is iemand hier bekend met cd etiketten? Ik heb thuis van die vinyl look-a-like cds maar geen printer die ze kan bedrukken. Ik vroeg me af of iemand weet of transparante cd etiketten een degelijke optie is? en zo ja, waar je die voor een fatsoenlijke prijs kan halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 20:22 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wordt knettergek van het bijhouden van TL bij het branden en ik kan nergens in Nero 12 de optie vinden om de TL uit te printen of op te slaan. Iemand een idee? Hoe doen jullie dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 13:06 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wordt, knettergek word je inderdaad :P. Maargoed ik doe dus RW-cdtjes per artiest, dus heb geen TL nodig, dat lees ik wel op het display af. Ik snap echt niet dat iedereen een miljoen CD-R's gebruikt en daar dan een paar tracks per CD op gooit, en daarbijkomend dus nog die TL's de hele tijd. Maargoed, dat zal wel aan mij liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Ik wordt knettergek van het bijhouden van TL bij het branden en ik kan nergens in Nero 12 de optie vinden om de TL uit te printen of op te slaan. Iemand een idee? Hoe doen jullie dit?

Ik heb geen Nero 12, maar 10 of zo. In Nero Express doe je de tracks die je wilt branden. Voordat je dan op volgende klikt (dus voordat je wilt branden en snelheid instelt) klik je links op dat pijltje waardoor er een schermpje uitklapt. De onderste optie is Covers en labels aanmaken. Die moet je hebben. Nu hopen dat het in Nero 12 ook zo werkt, anders weet ik het niet hoor :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Ik wordt, knettergek word je inderdaad :P.

Hehe, uit frustratie typen he, dan krijg je dat. :P @ Tomac, die optie had ik idd ook gezien op youtube, bij Nero 6 ofzo, maar bij de versie die ik heb staat die optie er niet tussen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit ook nog in Nero 10 en het heet Nero Coverdesign maar het lijkt wel alsof ze dat bij 12 eruit hebben gegooid?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 20:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn bijdrage nu dat ik eindelijk een CD map heb. Hogere Resolutie

Afbeelding
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner