Met welke vst maak jij jou raw lead en met welke efecten
tutorials gezocht, tips en informatie over een raw lead
tutorials gezocht, tips en informatie over een raw lead
bedankt voor je reactieThe Amethist wrote:In principe kun je met elke vst maken wat je wilt, het ligt eraan hoe je ermee omgaat. En denk eraan, voor niets gaat de zon op
dat vind ik niet zo gewoon, maar ik zal het proberenMannonymous wrote:Check gewoon wat drum 'n bass lead tutorials...
Mag ik je hier naar verwijzen: Hoe/Wat Producerenwtr665 wrote:dit is het eindresultaat, gemaakt met sylenth 1
raw lead wtr665.mp3
je hoort wel ik ben erg slecht in melodies maken
nog tips?
met sylenth kan je nog veel betere leads maken als je er een beetje goed mee om kan gaan. ik gebruik het zelf ookwtr665 wrote:dit is het eindresultaat, gemaakt met sylenth 1
raw lead wtr665.mp3
nog tips?
het was me eerste poging gozert,the sidespinnars wrote:met sylenth kan je nog veel betere leads maken als je er een beetje goed mee om kan gaan. ik gebruik het zelf ookwtr665 wrote:dit is het eindresultaat, gemaakt met sylenth 1
raw lead wtr665.mp3
nog tips?
heel goed, nu is het meteen geen raw meer...
moet ik dan de Virus TI Desktop halen ?Showey wrote:Virus TI

TakkU wrote:Koop GEEN Virus omdat iemand zegt dat je daarmee een raw lead kan maken... Leer eerst is de werking van synths. Als met synths als z3ta, Sylenth1 etc meerdere sounds van een init kan maken, dan is het t waard om een Virus te kopen. kan je dat niet, koop dan geen Virus. Virus kost ongeveer 1600 euro, en das nogal veel als je hm alleen maar als preset bak gaat gebruiken
als je een beetje met synths om kan gaan kan je met z3ta net zo'n goeien lead maken als virus!wtr665 wrote:TakkU wrote:Koop GEEN Virus omdat iemand zegt dat je daarmee een raw lead kan maken... Leer eerst is de werking van synths. Als met synths als z3ta, Sylenth1 etc meerdere sounds van een init kan maken, dan is het t waard om een Virus te kopen. kan je dat niet, koop dan geen Virus. Virus kost ongeveer 1600 euro, en das nogal veel als je hm alleen maar als preset bak gaat gebruiken
dat is idd een beetje veel ik dacht eerder aan 400 tot 500.
ik dacht mischien kan ik daar veel van leren en betere synths uit halen
hardware wint het altijd van softwarethe sidespinnars wrote:als je een beetje met synths om kan gaan kan je met z3ta net zo'n goeien lead maken als virus!wtr665 wrote:TakkU wrote:Koop GEEN Virus omdat iemand zegt dat je daarmee een raw lead kan maken... Leer eerst is de werking van synths. Als met synths als z3ta, Sylenth1 etc meerdere sounds van een init kan maken, dan is het t waard om een Virus te kopen. kan je dat niet, koop dan geen Virus. Virus kost ongeveer 1600 euro, en das nogal veel als je hm alleen maar als preset bak gaat gebruiken
dat is idd een beetje veel ik dacht eerder aan 400 tot 500.
ik dacht mischien kan ik daar veel van leren en betere synths uit halen
ja maar je moet ook software hebben anders heb je niks aan de hardwarethe sidespinnars wrote:hardware wint het altijd van software
maar tuurlijk kun je met software ook ver komen
is dat een mening of een feitMannonymous wrote:Virus TI is zonde van je geld.. je kunt veel beter een Virus C halen
Ligt er aan wat voor sound je wilt, maar analoge blijft altijd beter klinken.wtr665 wrote:is dat een mening of een feitMannonymous wrote:Virus TI is zonde van je geld.. je kunt veel beter een Virus C halen