hahaha frontliner style..Piaaa wrote:Je kunt em ook gewoon in de break inmmixen, daar ben jij toch goed inmaarten1410 wrote:Maar ik denk dat je wel begrijpt dat sommige platen nét iets mooier uitkomenThe Anim0l wrote:deze mogelijkheden zijn onbeperkt
in principe kan je elk nummer vet op elkaar inmixen als je maar pcies weet wanneer je zoiets moet doen
Waar ik laatst achterkwam: Lost in Dreams --> In Darkness
Als je het goed doet, krijg je de tekst "Get lost..." "...in darkness"?
Related topics
Active topics in DJ's Corner
Moderators
Ik heb een keer In Darkness naar On the Rise onwijs vet ingemixt...
.
of al la the prophet en zany kan er ook wat van met ze traktorThe Axe wrote:hahaha frontliner style..Piaaa wrote:Je kunt em ook gewoon in de break inmmixen, daar ben jij toch goed inmaarten1410 wrote: Waar ik laatst achterkwam: Lost in Dreams --> In Darkness
Als je het goed doet, krijg je de tekst "Get lost..." "...in darkness"?
Zonder tracktor kan zany ook gruwelijk mixen hoor!
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
idd, de whitelabelThe Axe wrote:mooi ik heb hem ook.. white-label vinyl..Pithune wrote:haha die track was 1 van de eerste vinyls die ik ooit kochtTimothy21 wrote:
Alleen jammer dat er niet veel mensen zijn die Duco - In Your Head hebben...inmiddels zijn wel al 1000 platen verder in de collectie...
lang geleden dat ik die kocht..

3e zelfs
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
neuh, had die foto gemaakt in 2005The Anim0l wrote:zijn dat je enige plate?
deze heb ik in collectie:
http://www.discogs.com/collection?user=Zephy
under attack naar i've lost you. Loopt heerlijk over 
Probeer eens Revolution is here in te mixen in een andere track, maar dan de mixintro skippen en dan beginnen bij de kick, uiteraard wel de low wegdraaien. Dan inmixen!
-
DHardtraxxer
- 139 posts member since 2010
- last seen Jan 2011
das een goeie ja showey!
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
dat is dan wel de enige plaat waarmee je hem kan mixen voor de rest is under attack egt een kut track om te mixenSoundTunerZ wrote:under attack naar i've lost you. Loopt heerlijk over
De intro van Under Attack wel, maar de outro is goed uit te mixen hoor.the sidespinnars wrote:dat is dan wel de enige plaat waarmee je hem kan mixen voor de rest is under attack egt een kut track om te mixenSoundTunerZ wrote:under attack naar i've lost you. Loopt heerlijk over
Valt behoorlijk tegen.. nog niet al teveel jaar geleden douwde hij er een cdtje in en deed hij alsof hij aan het mixen was.. toen kon die nog niet eens mixen..G1LL wrote:Zonder tracktor kan zany ook gruwelijk mixen hoor!
gelukkig is dat sinds enkele jaren verleden tijd.. beetje jammer van dat traktor dan weer wel..
HahahahahahahahahahaThe Axe wrote:Valt behoorlijk tegen.. nog niet al teveel jaar geleden douwde hij er een cdtje in en deed hij alsof hij aan het mixen was.. toen kon die nog niet eens mixen..G1LL wrote:Zonder tracktor kan zany ook gruwelijk mixen hoor!
gelukkig is dat sinds enkele jaren verleden tijd.. beetje jammer van dat traktor dan weer wel..
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Gangsterdwerg wrote:HahahahahahahahahahaThe Axe wrote:Valt behoorlijk tegen.. nog niet al teveel jaar geleden douwde hij er een cdtje in en deed hij alsof hij aan het mixen was.. toen kon die nog niet eens mixen..G1LL wrote:Zonder tracktor kan zany ook gruwelijk mixen hoor!
Heb m anders vorig weekend in takens toch echt wel nette dingen horen doen achter de draaitafels. Hij deed dingen die ik de rest van de avond nog niet had gehoord en die ik ook niet heel vaak hoor van andere djs. Hij mixte goed, orgineel en niet altijd standaard en zonder traktor, dus ben het niet met je eensThe Axe wrote:Valt behoorlijk tegen.. nog niet al teveel jaar geleden douwde hij er een cdtje in en deed hij alsof hij aan het mixen was.. toen kon die nog niet eens mixen..G1LL wrote:Zonder tracktor kan zany ook gruwelijk mixen hoor!
Hij draaide Zaterdag gewoon strak, net zoals Titan overigens.SoundTunerZ wrote:Heb m anders vorig weekend in takens toch echt wel nette dingen horen doen achter de draaitafels. Hij deed dingen die ik de rest van de avond nog niet had gehoord en die ik ook niet heel vaak hoor van andere djs. Hij mixte goed, orgineel en niet altijd standaard en zonder traktor, dus ben het niet met je eensThe Axe wrote:Valt behoorlijk tegen.. nog niet al teveel jaar geleden douwde hij er een cdtje in en deed hij alsof hij aan het mixen was.. toen kon die nog niet eens mixen..G1LL wrote:Zonder tracktor kan zany ook gruwelijk mixen hoor!
lees het is goedSoundTunerZ wrote:Heb m anders vorig weekend in takens toch echt wel nette dingen horen doen achter de draaitafels. Hij deed dingen die ik de rest van de avond nog niet had gehoord en die ik ook niet heel vaak hoor van andere djs. Hij mixte goed, orgineel en niet altijd standaard en zonder traktor, dus ben het niet met je eensThe Axe wrote:Valt behoorlijk tegen.. nog niet al teveel jaar geleden douwde hij er een cdtje in en deed hij alsof hij aan het mixen was.. toen kon die nog niet eens mixen..G1LL wrote:Zonder tracktor kan zany ook gruwelijk mixen hoor!
hij heeft t over een enige tijd geleden
en niet over vorig weekend
Dozer - Church Of The Darkside
The Pitcher - I Just Can't Stop
Scope DJ - My Vision
Dit klinkt ook heerlijk als je het goed doet.
The Pitcher - I Just Can't Stop
Scope DJ - My Vision
Dit klinkt ook heerlijk als je het goed doet.
van Psyko Punkz - Bass Boom naar Josh & Wesz - let's get dirty 
maar dan moet je hem niet standaard inmixen, bij de 2de keer dat in de climax de kick erin komt lets get dirty erin gooien en dan gewoon laten lopen, als het goed is komt hij dan precies goed uit op de outro van bass boom
maar dan moet je hem niet standaard inmixen, bij de 2de keer dat in de climax de kick erin komt lets get dirty erin gooien en dan gewoon laten lopen, als het goed is komt hij dan precies goed uit op de outro van bass boom
Second Identity - Distorted Device naar Wildstylez - Feedback
De mid intro van Feedback mee laten lopen in de climax van Distorted Device, past perfect op mekaar 
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Low-E vs Alter Egosz - WTF --> Ran-D - Feel My Fire. Zit veel energie in die combinatie
Ran-D & Adaro - Struggle For Existence --> B-Front - Neophobia. Op 2e climax inmixen, heerlijk
Amnesys - Refly --> Tha Playah - Why So Serious. Op 2e climax inmixen en Why So Serious open gooien als de outtro begint, zit heerlijke drive in met vervolgens die dikke kick!
Ran-D & Adaro - Struggle For Existence --> B-Front - Neophobia. Op 2e climax inmixen, heerlijk
Amnesys - Refly --> Tha Playah - Why So Serious. Op 2e climax inmixen en Why So Serious open gooien als de outtro begint, zit heerlijke drive in met vervolgens die dikke kick!
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Alleen is feel my fire nog niet uit heWIJNUH wrote:Low-E vs Alter Egosz - WTF --> Ran-D - Feel My Fire. Zit veel energie in die combinatie
Kan zijn dat ie het in een mix heeft gehoord?Timothy21 wrote:Alleen is feel my fire nog niet uit heWIJNUH wrote:Low-E vs Alter Egosz - WTF --> Ran-D - Feel My Fire. Zit veel energie in die combinatie
En sommige hebben Feel My Fire gewoon hoor
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
achja je hoeft ook niet te hebben
ik heb vaak als ik met me hond ga lopen dat er opeens wat te binnen schiet en dan beatmatcht mn hersens het al in me hoofd
als ik zelf doe is het af en toe best nog drama maar t word al beter
kwas topic btw kwijgeraakt maar hier was ie dus gebleven
ik heb vaak als ik met me hond ga lopen dat er opeens wat te binnen schiet en dan beatmatcht mn hersens het al in me hoofd
als ik zelf doe is het af en toe best nog drama maar t word al beter
kwas topic btw kwijgeraakt maar hier was ie dus gebleven