Hardtraxxer
323 posts member since 2010
last seen Aug 2015
Piaaa wrote:
maarten1410 wrote:
The Anim0l wrote:deze mogelijkheden zijn onbeperkt
in principe kan je elk nummer vet op elkaar inmixen als je maar pcies weet wanneer je zoiets moet doen
Maar ik denk dat je wel begrijpt dat sommige platen nét iets mooier uitkomen ;)

Waar ik laatst achterkwam: Lost in Dreams --> In Darkness
Als je het goed doet, krijg je de tekst "Get lost..." "...in darkness"
Je kunt em ook gewoon in de break inmmixen, daar ben jij toch goed in :P?
hahaha frontliner style.. :x
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Ik heb een keer In Darkness naar On the Rise onwijs vet ingemixt... :P.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
The Axe wrote:
Piaaa wrote:
maarten1410 wrote: Waar ik laatst achterkwam: Lost in Dreams --> In Darkness
Als je het goed doet, krijg je de tekst "Get lost..." "...in darkness"
Je kunt em ook gewoon in de break inmmixen, daar ben jij toch goed in :P?
hahaha frontliner style.. :x
of al la the prophet en zany kan er ook wat van met ze traktor
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Zonder tracktor kan zany ook gruwelijk mixen hoor!
S
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
The Axe wrote:
Pithune wrote:
Timothy21 wrote:
Alleen jammer dat er niet veel mensen zijn die Duco - In Your Head hebben...
haha die track was 1 van de eerste vinyls die ik ooit kocht :woot: inmiddels zijn wel al 1000 platen verder in de collectie...
mooi ik heb hem ook.. white-label vinyl.. :thumbup: lang geleden dat ik die kocht..
idd, de whitelabel

Image

3e zelfs :yay:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
zijn dat je enige plate? :P
S
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
The Anim0l wrote:zijn dat je enige plate? :P
neuh, had die foto gemaakt in 2005

deze heb ik in collectie:
http://www.discogs.com/collection?user=Zephy :thumbup:
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
under attack naar i've lost you. Loopt heerlijk over :)
Hardtraxxer
562 posts member since 2008
last seen May 2013
Probeer eens Revolution is here in te mixen in een andere track, maar dan de mixintro skippen en dan beginnen bij de kick, uiteraard wel de low wegdraaien. Dan inmixen!
D
Hardtraxxer
139 posts member since 2010
last seen Jan 2011
das een goeie ja showey!
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
SoundTunerZ wrote:under attack naar i've lost you. Loopt heerlijk over :)
dat is dan wel de enige plaat waarmee je hem kan mixen voor de rest is under attack egt een kut track om te mixen :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 7 hours ago
the sidespinnars wrote:
SoundTunerZ wrote:under attack naar i've lost you. Loopt heerlijk over :)
dat is dan wel de enige plaat waarmee je hem kan mixen voor de rest is under attack egt een kut track om te mixen :thumbdown:
De intro van Under Attack wel, maar de outro is goed uit te mixen hoor.
Hardtraxxer
323 posts member since 2010
last seen Aug 2015
G1LL wrote:Zonder tracktor kan zany ook gruwelijk mixen hoor!
Valt behoorlijk tegen.. nog niet al teveel jaar geleden douwde hij er een cdtje in en deed hij alsof hij aan het mixen was.. toen kon die nog niet eens mixen.. :huh:
gelukkig is dat sinds enkele jaren verleden tijd.. beetje jammer van dat traktor dan weer wel.. :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
The Axe wrote:
Valt behoorlijk tegen.. nog niet al teveel jaar geleden douwde hij er een cdtje in en deed hij alsof hij aan het mixen was.. toen kon die nog niet eens mixen.. :huh:
gelukkig is dat sinds enkele jaren verleden tijd.. beetje jammer van dat traktor dan weer wel.. :thumbdown:
Hahahahahahahahahaha :aww:
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Gangsterdwerg wrote:
The Axe wrote:
Hahahahahahahahahaha :aww:
:/
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
The Axe wrote:
Heb m anders vorig weekend in takens toch echt wel nette dingen horen doen achter de draaitafels. Hij deed dingen die ik de rest van de avond nog niet had gehoord en die ik ook niet heel vaak hoor van andere djs. Hij mixte goed, orgineel en niet altijd standaard en zonder traktor, dus ben het niet met je eens ;)
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
SoundTunerZ wrote:
The Axe wrote:
Heb m anders vorig weekend in takens toch echt wel nette dingen horen doen achter de draaitafels. Hij deed dingen die ik de rest van de avond nog niet had gehoord en die ik ook niet heel vaak hoor van andere djs. Hij mixte goed, orgineel en niet altijd standaard en zonder traktor, dus ben het niet met je eens ;)
Hij draaide Zaterdag gewoon strak, net zoals Titan overigens. :)
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
SoundTunerZ wrote:
The Axe wrote:
lees het is goed
hij heeft t over een enige tijd geleden
en niet over vorig weekend
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Dozer - Church Of The Darkside
The Pitcher - I Just Can't Stop
Scope DJ - My Vision

Dit klinkt ook heerlijk als je het goed doet.
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 12 days ago
van Psyko Punkz - Bass Boom naar Josh & Wesz - let's get dirty :)
maar dan moet je hem niet standaard inmixen, bij de 2de keer dat in de climax de kick erin komt lets get dirty erin gooien en dan gewoon laten lopen, als het goed is komt hij dan precies goed uit op de outro van bass boom :)
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Second Identity - Distorted Device naar Wildstylez - Feedback :thumbup: De mid intro van Feedback mee laten lopen in de climax van Distorted Device, past perfect op mekaar :thumbsup:
W
Hardtraxxer
568 posts member since 2009
last seen Nov 2015
Low-E vs Alter Egosz - WTF --> Ran-D - Feel My Fire. Zit veel energie in die combinatie
Ran-D & Adaro - Struggle For Existence --> B-Front - Neophobia. Op 2e climax inmixen, heerlijk

Amnesys - Refly --> Tha Playah - Why So Serious. Op 2e climax inmixen en Why So Serious open gooien als de outtro begint, zit heerlijke drive in met vervolgens die dikke kick!
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
WIJNUH wrote:Low-E vs Alter Egosz - WTF --> Ran-D - Feel My Fire. Zit veel energie in die combinatie
Ran-D & Adaro - Struggle For Existence --> B-Front - Neophobia. Op 2e climax inmixen, heerlijk

Amnesys - Refly --> Tha Playah - Why So Serious. Op 2e climax inmixen en Why So Serious open gooien als de outtro begint, zit heerlijke drive in met vervolgens die dikke kick!
Alleen is feel my fire nog niet uit he
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Timothy21 wrote:
WIJNUH wrote:Low-E vs Alter Egosz - WTF --> Ran-D - Feel My Fire. Zit veel energie in die combinatie

Alleen is feel my fire nog niet uit he
Kan zijn dat ie het in een mix heeft gehoord?
En sommige hebben Feel My Fire gewoon hoor ;)
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
achja je hoeft ook niet te hebben
ik heb vaak als ik met me hond ga lopen dat er opeens wat te binnen schiet en dan beatmatcht mn hersens het al in me hoofd :P
als ik zelf doe is het af en toe best nog drama maar t word al beter :P
kwas topic btw kwijgeraakt maar hier was ie dus gebleven :P