Het einde van "Tat & Zat - Proud To Be Loud" en het begin van "Ivan Carsten - Bumpin Hard".
Kun je een soort van kleine mash up van maken.
Kun je een soort van kleine mash up van maken.
Je kunt hem er natuurlijk ook 8 tellen eerder ingooien.Josh-T wrote:Ik heb gisteren een edit gemaakt van Feedback, nu is ie veel beter in te mixen.
Na de 25 sec. intro zit er een pauze van 8 beats zeg maar, die heb ik er dus uitgeknipt, ook bij de outro.
Dus nu is hij veel "DJ-vriendelijker" zeg maar, nu hoef ik dus niet per sé al na 25 seconden het andere kanaal dicht te gooien.
8 beats later cue-en bedoel je?Steven wrote:Je kunt hem er natuurlijk ook 8 tellen eerder ingooien.Josh-T wrote:Ik heb gisteren een edit gemaakt van Feedback, nu is ie veel beter in te mixen.
Na de 25 sec. intro zit er een pauze van 8 beats zeg maar, die heb ik er dus uitgeknipt, ook bij de outro.
Dus nu is hij veel "DJ-vriendelijker" zeg maar, nu hoef ik dus niet per sé al na 25 seconden het andere kanaal dicht te gooien.
idd, dan krijg je een leukere overgang dan dat je dingen gaat knippenSteven wrote:Je kunt hem er natuurlijk ook 8 tellen later ingooien.Josh-T wrote:Ik heb gisteren een edit gemaakt van Feedback, nu is ie veel beter in te mixen.
Nee, als het geknipt is krijg je een betere overgang, kun je de eerste 25 sec. ook "teaseren"Dj Skitzo wrote:idd, dan krijg je een leukere overgang dan dat je dingen gaat knippenSteven wrote:Je kunt hem er natuurlijk ook 8 tellen later ingooien.Josh-T wrote:Ik heb gisteren een edit gemaakt van Feedback, nu is ie veel beter in te mixen.
als dj moet je dat kunnen, dit heb je namelijk ook met Zatox & Vamper - The Crew