Hoe zijn de feesten verlopen?
Ik ben ook van plan om een feest te gaan organiseren in zuidoost Friesland, maar had nog wel wat vragen.
Is het nodig een bedrijf op te zetten als je een feest wilt opzetten?
Het pand dat ik mogelijk wil huren, 1 van de plaatselijke discotheken, vraagt namelijk om een bedrijf/instelling.
Catering kan worden geregeld door de eigenaar zelf, en licht en geluid zal er vast wel zijn (moet ik nog navragen).
De capaciteit van de zaal zal minstens 200 zijn (schatting) dat ga ik ook nog even navragen.
Ik dacht er aan om 1 redelijk bekende dj te laten komen, en 2 of 3 'onbekende' dj's (afhankelijk of ik zelf ook ga draaien).
De vorige keren dat een bekende hardstyle/hardcore dj kwam was de tent ook bomvol.
Welke redelijk bekende dj (mainstream hardstyle) zouden jullie aanraden?
Eentje die niet teveel kost maar toch veel publiek trekt.
En hoe hebben jullie de reclame geregeld? A3 posters?
En wat zijn de valkuilen die je tegenkomt bij het organiseren van een feest?
Alvast bedankt!
Ik ben ook van plan om een feest te gaan organiseren in zuidoost Friesland, maar had nog wel wat vragen.
Is het nodig een bedrijf op te zetten als je een feest wilt opzetten?
Het pand dat ik mogelijk wil huren, 1 van de plaatselijke discotheken, vraagt namelijk om een bedrijf/instelling.
Catering kan worden geregeld door de eigenaar zelf, en licht en geluid zal er vast wel zijn (moet ik nog navragen).
De capaciteit van de zaal zal minstens 200 zijn (schatting) dat ga ik ook nog even navragen.
Ik dacht er aan om 1 redelijk bekende dj te laten komen, en 2 of 3 'onbekende' dj's (afhankelijk of ik zelf ook ga draaien).
De vorige keren dat een bekende hardstyle/hardcore dj kwam was de tent ook bomvol.
Welke redelijk bekende dj (mainstream hardstyle) zouden jullie aanraden?
Eentje die niet teveel kost maar toch veel publiek trekt.
En hoe hebben jullie de reclame geregeld? A3 posters?
En wat zijn de valkuilen die je tegenkomt bij het organiseren van een feest?
Alvast bedankt!