Waar zijn er eigenlijk altijd contests of wat dan ook ?Johnny Z wrote:mee doen aan contests zeker doen & als je wat mensen kent die alwat verder zijn probeer iets via hun te regelen....
Related topics
- View the latest post: The Machine & Tartaros - Clubs Pubs & Parties (LOUD006)
- View the latest post: Hardforze - King Of Clubs (Kuruption Mix) (HARDFORZEFILES005)
- View the latest post: Hardforze - King Of Clubs (SHOCK:FORCE Mix) (HARDFORZEFILES001)
- View the latest post: Welke Hardstyle of Hardcore DJ kan volgens jou het beste mixen/draaien?
- View the latest post: techCRO & TimmyWho gingen dansmuziek draaien
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
op partyflock staan er een hoop, ik vind ze ook altyd op partyflockYoeloe wrote:Waar zijn er eigenlijk altijd contests of wat dan ook ?Johnny Z wrote:mee doen aan contests zeker doen & als je wat mensen kent die alwat verder zijn probeer iets via hun te regelen....
-
JHardtraxxer
- 94 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
indd, op partyflock 
weet niet of je wat vrienden hebt die ook draaien ?
probeer anders via hun ergens binnen te komen
weet niet of je wat vrienden hebt die ook draaien ?
probeer anders via hun ergens binnen te komen
Ik snap niet veel van PF maar gijs. als je een keer eentje vind moet je t maar even via Hyves ofzo zeggen als je wilt oke ?RAW-vizion wrote:op partyflock staan er een hoop, ik vind ze ook altyd op partyflockYoeloe wrote:Waar zijn er eigenlijk altijd contests of wat dan ook ?Johnny Z wrote:mee doen aan contests zeker doen & als je wat mensen kent die alwat verder zijn probeer iets via hun te regelen....
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
doneYoeloe wrote:Ik snap niet veel van PF maar gijs. als je een keer eentje vind moet je t maar even via Hyves ofzo zeggen als je wilt oke ?