Oh ja, helemaal waar. Ik ben er niet Jeff!chicken wrote:15 juni kan jij helemaal niet Sander. Dan ben je in Den Haag.
Related topics
Active topics in DJ's Corner
Moderators
15 juni kan ik ook niet kwam ik vandaag achter, of nouja dan is de schuur al in gebruik
28 of 29 Juni?
Edit: sander ik zat ook meer te denken aan draaien met een bbq van pak 'm beet 1500 tot 2300 ofzo, waarna iedereen nog met de trein terug kan.
Edit: sander ik zat ook meer te denken aan draaien met een bbq van pak 'm beet 1500 tot 2300 ofzo, waarna iedereen nog met de trein terug kan.
15 juni ben ik er sowieso niet: https://partyflock.nl/party/245367:Delusion.html 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
haha jaa dit topic lag even stil
even helemaal aan me voorbij gegaan!
15 juni is voor mij eventueel wel optie, 28 of 29 juni gaat hem niet worden ivm vakantie
15 juni is voor mij eventueel wel optie, 28 of 29 juni gaat hem niet worden ivm vakantie
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Even een schopje naar boven. 
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Is er een al een idee wat locatie betreft enzo? Ik loop trouwens met een ander idee rond:
Met een aantal Hardtraxxers midden in het land een discotheek/andere tent afhuren en dan een Hardtraxx avond/nacht organiseren.
Met een aantal Hardtraxxers midden in het land een discotheek/andere tent afhuren en dan een Hardtraxx avond/nacht organiseren.
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Zenda wrote:Ik ben voor
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2021
Opzich zou dat heel vet zijn! We hebben dan het volgende nodig:
- Iemand die een grote schuur ofzo ter beschikking heeft?
- Iemand met een set CDJ's en mixer
- Er is vast nog wel een Hardtraxxer die een set dikke speakers + subs heeft staan, evt. ergens wat huren
- Wat parretjes en lasers aan verlichting erbij
Ik denk dat dat best wel te realiseren is!
Hardtraxxers achter de decks en als publiek.
- Iemand die een grote schuur ofzo ter beschikking heeft?
- Iemand met een set CDJ's en mixer
- Er is vast nog wel een Hardtraxxer die een set dikke speakers + subs heeft staan, evt. ergens wat huren
- Wat parretjes en lasers aan verlichting erbij
Ik denk dat dat best wel te realiseren is!
Hardtraxxers achter de decks en als publiek.
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
ik ben voor! zou heel vet zijn als dat een paar keer per jaar zal plaatsvinden!Basss27 wrote:Is er een al een idee wat locatie betreft enzo? Ik loop trouwens met een ander idee rond:
edit: een vriend van mij heeft een drive in show, wellicht dat we op die manier wat kunnen regelen.
edit 2: kan er misschien een poll worden gedaan in algemeen sectie om het animo te meten>?
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
maar iedereen wil wel draaien hoe word dat dan beslist? 
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2021
Dat zal dan geregeld worden vanuit de organisatie.Forbidden Phobia wrote:maar iedereen wil wel draaien hoe word dat dan beslist?
Ik ben bezig met een plan op te stellen, een deze dagen zien jullie een topic verschijnen hoe en wat.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
oke ik hou het in de gaten 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Als het niet al te ver is wil ik wel aanwezig zijn! 
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
ben benieuwt naar de setup. Ik ben zeker van de partij!
Vet idee ik woon alleen helaas in groningen..
-
UHardtraxxer
- 312 posts member since 2013
- last seen May 2015
het zal niet voor iedereen handig zijn maar dat is altijd zo.. Ik moet ook minimaal een uur met de trein om een festival te bezoeken dus ja dit zal geen probleem worden 
Een uur met de trein is niet veel, echter mensen uit Groningen/Friesland zullen voor veel festivals toch minstens 2,5 uur aan het treinen zijn.UnnaturalSource wrote:het zal niet voor iedereen handig zijn maar dat is altijd zo.. Ik moet ook minimaal een uur met de trein om een festival te bezoeken dus ja dit zal geen probleem worden
-
UHardtraxxer
- 312 posts member since 2013
- last seen May 2015
Ik zeg minimaal. langste waar ik ooit over gedaan heb met de trein is ook 2,5 uur. en naar Raalte met de fiets over 18km 3 uur gefietstFuzzylogic wrote:Een uur met de trein is niet veel, echter mensen uit Groningen/Friesland zullen voor veel festivals toch minstens 2,5 uur aan het treinen zijn.UnnaturalSource wrote:het zal niet voor iedereen handig zijn maar dat is altijd zo.. Ik moet ook minimaal een uur met de trein om een festival te bezoeken dus ja dit zal geen probleem worden
Haha jaa inderdaad lang reizen zit er wel in maar ach
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Goed idee als het voor mij niet te ver weg isBasss27 wrote:Is er een al een idee wat locatie betreft enzo? Ik loop trouwens met een ander idee rond:
Last edited by CyrilHS on 10 Sep 2013 22:29, edited 1 time in total.