Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie het topic nu pas :P Kijk hier namelijk nooit, maar we hadden er het toevallig over in de shout.
Echt heel vet idee! Wel beetje een centrale locatie kiezen zodat het voor bijna iedereen te doen is kwa reizen :P. Verder zou ik een paar datums prikken als optie, en uiteindelijk de datum wanneerr de meeste kunnen definitief kiezen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 08:42 
 
Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
Zie het topic nu pas :P Kijk hier namelijk nooit, maar we hadden er het toevallig over in de shout.
Echt heel vet idee! Wel beetje een centrale locatie kiezen zodat het voor bijna iedereen te doen is kwa reizen :P. Verder zou ik een paar datums prikken als optie, en uiteindelijk de datum wanneerr de meeste kunnen definitief kiezen :thumbup:


Komt helemaal goed Sander! Ik ben bezig met een plan, ik hoop met een paar dagen het topic te kunnen plaatsen. Ik wil het in 1x goed doen, vandaar dat het niet met een uurtje klaar is ofzo haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 19:51 
 
Hardtraxx Addict

Bazen idee :D Ik ben sowieso voor! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 16:29 
 
Hardtraxx Addict

Basss27 schreef:
SL8492 schreef:
Zie het topic nu pas :P Kijk hier namelijk nooit, maar we hadden er het toevallig over in de shout.
Echt heel vet idee! Wel beetje een centrale locatie kiezen zodat het voor bijna iedereen te doen is kwa reizen :P. Verder zou ik een paar datums prikken als optie, en uiteindelijk de datum wanneerr de meeste kunnen definitief kiezen :thumbup:


Komt helemaal goed Sander! Ik ben bezig met een plan, ik hoop met een paar dagen het topic te kunnen plaatsen. Ik wil het in 1x goed doen, vandaar dat het niet met een uurtje klaar is ofzo haha. :P



Is er al iets concreets ontwikkeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 21:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
Is er al iets concreets ontwikkeld?

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 15:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inderdaad? Plotseling wat afwezig geweest hier op hardtraxx dus helaas niet doorgepakt. Is er nu al een meeting geweest of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
phoenix schreef:
Is er al iets concreets ontwikkeld?

+1


BBQ was toch een soort van meeting?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maaar zon feest is wel heel leuk! utrecht is het meest logisch en voor mij ook wel te doen!

bas?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 12:42 
 
Hardtraxxer

de bbq was wel ziek wil nog wel zon feestje
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 17:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Doen we een feestje ergens, incl draaitafels, de dj's vn ht draaien samen ofzo en ondertussen een bbq ofzo.
Als er echt veel animo naar is, zou ik een locatie kunnen afhuren hier in twente bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 17:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Volgend jaar augustus is er hier wss wel weer een BBQ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar echt een feest zou wel geniaal zijn toch?! in utrecht oid
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 04:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BMG schreef:
de bbq was wel ziek wil nog wel zon feestje

Had nergens last van, vlees was ook niet over de datum of zo smaakte gewoon goed.
Maar even serieus, heel tof ja om gewoon een Hardtraxx fissa te doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 16:22 
 
Hardtraxx Addict

Zooo zelf topic aangemaakt en al eeuw niet gekeken hier :P
Lijkt me nog steeds heel dik plan om echt en Hardtraxx fissa te houden ja :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 16:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Doe eens regelen dan :$ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 19:10 
 
Hardtraxx Elite

Ik ben voor! Zou ik wel mee willen helpen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 22:50 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb eens gekeken naar de kosten voor een locatie(max.120 man) in de buurt van Utrecht (de bilt) ik kom op het volgende uit

Prijs per dagdeel - 155 *2 (avond en nacht)
Buma/vergunning - 55
uitkoop catering+drank pp 3.00 (min 150.00eu)

als we dan met 50 man zijn betekend het dat het 10.30 EU de man kost. En dan heb je alleen een locatie.
dat betekend dat als je het redelijk binnen de perken wilt houden qua kosten dat je minimaal 50 man moet hebben.

Ik zal morgen eens kijken naar een andere locatie, die is kleiner dus dan is het ook te realiseren met een kleinere groep deelnemers
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tientje heb ik er wel voor over hoor... :thumbsup: hoger dan 30 ga ik niet ivm reiskosten ook nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

Eens met teup :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 18:45 
 
Hardtraxx Addict

teupie schreef:
tientje heb ik er wel voor over hoor... :thumbsup: hoger dan 30 ga ik niet ivm reiskosten ook nog.


Mooi! Voor mij geldt ook het zelfde. Maar, voor +/- 10eu de man is wel minimaal 50 man nodig. Misschien een goed idee om animo te meten dmv een Poll oid, als er minder animo is kan ik ook nog kijken voor een kleinere locatie, is geen enkel probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 20:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

teupie schreef:
tientje heb ik er wel voor over hoor... :thumbsup: hoger dan 30 ga ik niet ivm reiskosten ook nog.

Dit :)

Onder voorbehoud dat ik graag zou draaien natuurlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 01:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt allemaal gezellig. Ik wil ook wel komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
teupie schreef:
tientje heb ik er wel voor over hoor... :thumbsup: hoger dan 30 ga ik niet ivm reiskosten ook nog.


Mooi! Voor mij geldt ook het zelfde. Maar, voor +/- 10eu de man is wel minimaal 50 man nodig. Misschien een goed idee om animo te meten dmv een Poll oid, als er minder animo is kan ik ook nog kijken voor een kleinere locatie, is geen enkel probleem.


nouja kijk, wanneer ik hierheen ga, neem ik wel iig 1 vriend mee. Heb geen zin om alleen te gaan reizen. Denk dat ik niet de enige ben die dit heeft en zo kom je toch sneller aan aantal man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 22:07 
 
Hardtraxx Addict

Ik ben er ook voor in! Vorige keer was geniaal :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
teupie schreef:
tientje heb ik er wel voor over hoor... :thumbsup: hoger dan 30 ga ik niet ivm reiskosten ook nog.


Mooi! Voor mij geldt ook het zelfde. Maar, voor +/- 10eu de man is wel minimaal 50 man nodig. Misschien een goed idee om animo te meten dmv een Poll oid, als er minder animo is kan ik ook nog kijken voor een kleinere locatie, is geen enkel probleem.

Beter topic aanmaken dan in Feesten, daar kijken meer mensen.

Edit: feesten/hardtraxx-fissa-201-locatie-t38958.html#p1262595
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner