Hardtraxxer
563 posts member since 2011
last seen Feb 2023
Kijk, al 2 wat Almelo wel bereikbaar zou vinden :) leuk om eens een middag te doen mt een paar!
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Hardtraxxer
last seen Feb 2023
Begrijp ik hahaha,
Mischien kunnen we t ook in groepen ofzo doen, wat een beetje qua locatie gaat, en dan met verschillende hardtraxxers verschillende setjes maken dus.
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Dat zou idd ook kunnen! :) Mochten er mensen zijn vanuit nijmegen of omstreken die interesse hebben om keer richting almelo bijvoorbeeld te gaan, dan kunnen ze altijd met mij meerijden met auto!
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Tegenwoordig moet ik, om in Enschede te komen, via Almelo reizen. Dus als ik een keer na school vrij heb wil ik ook wel kijken of ik hieraan mee kan doen :)
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
ik kom uit bathmen (Deventer) dus almelo is geen moeite voor mij.. alleen dan vanaf het station geen idee waar ik heen zal moeten want ken almelo niet :P
A
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
Ik ben in ieder geval in! iemand interesse om in de meivakantie dit te gaan doen? :D
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
ja ik vind het goed! :)
Hardtraxxer
298 posts member since 2011
last seen May 2015
Analoxx wrote:Dat zou idd ook kunnen! :) Mochten er mensen zijn vanuit nijmegen of omstreken die interesse hebben om keer richting almelo bijvoorbeeld te gaan, dan kunnen ze altijd met mij meerijden met auto!
Kijk eens aan! Kom vanuit Groesbeek. Draai samen met maat van mij. Dus als je twee plekjes over hebt zou het ideaal zijn ;)
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Vet dat dit nog gaat werken ook :)

Kan helaas niet naar Almelo komen :(
A
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
Piep wrote:
Analoxx wrote:Dat zou idd ook kunnen! :) Mochten er mensen zijn vanuit nijmegen of omstreken die interesse hebben om keer richting almelo bijvoorbeeld te gaan, dan kunnen ze altijd met mij meerijden met auto!
Kijk eens aan! Kom vanuit Groesbeek. Draai samen met maat van mij. Dus als je twee plekjes over hebt zou het ideaal zijn ;)
Haha ik heb 3 plekken in de auto dus dat gaat goed komen :D Groesbeek is mooi in de buurt idd! Kom zelf vanuit Grave :P
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 10 days ago
hmm opzich is almelo nog best te bereiken voor mij, alleen dan moet ik wel opgepikt worden van 't station :P
Hardtraxxer
last seen Feb 2023
Nou, wanneer waar en wie? :P
A
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
haha ik stem voor in de vakantie ofzo :D als meerdere daar voor in zijn dan kunnen we datum prikken :P locatie kon bij jou eventueel SiweZ?
Hardtraxxer
last seen Feb 2023
Analoxx wrote:haha ik stem voor in de vakantie ofzo :D als meerdere daar voor in zijn dan kunnen we datum prikken :P locatie kon bij jou eventueel SiweZ?
Prima, ik zorg voor bier :P
Nee maar kan hier prima, geluid gaat hard hier en mooi wat ruimte (zolder) om met meerdere te zijn dus niet zo opgepropt.
Ja, word dan wss een zaterdagmiddagje ofzo. Moet wel even duidelijk zijn hoeveel man en wie allemaal komen, dan weet ik ongeveer wat ik kan verwachten haha
A
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
Ah dat is wel echt ideaal man! Denk dat we sowieso niet meer dan 5 man moeten hebben anders wordt het wel heel vol :P 27 april misschien? hebben we ook nog even de tijd om wat mensen te regelen etc!
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Analoxx wrote:Ah dat is wel echt ideaal man! Denk dat we sowieso niet meer dan 5 man moeten hebben anders wordt het wel heel vol :P 27 april misschien? hebben we ook nog even de tijd om wat mensen te regelen etc!
Die dag ga ik filmen op Hardshock, dus moet afhaken in dat geval :)
T
Hardtraxxer
258 posts member since 2010
last seen Nov 2018
Ik kan wel 27 april eventueel:)
Hardtraxxer
299 posts member since 2013
last seen Feb 2018
Val ik als een brute zak binnen als ik zeg dat dit mij ook wel aanspreekt :P
Hardtraxxer
298 posts member since 2011
last seen May 2015
Analoxx wrote:Ah dat is wel echt ideaal man! Denk dat we sowieso niet meer dan 5 man moeten hebben anders wordt het wel heel vol :P 27 april misschien? hebben we ook nog even de tijd om wat mensen te regelen etc!
Gaat voor mij heel lastig worden vanwege het voetbalseizoen.. aantal weken daarna is voor mij een optie
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
ik kan wel 27 april :)
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
oke die meeting was waar? :P nee, ik zal een datum afspreken waar iedereen mag komen, zaterdag 15 juni een bbq + draaien bij mij? klinkt dat goed, ja dat klinkt goed, gewoon vrije gift als ik maar de kosten eruit werk, maar daar komen we op dat moment wel uit!
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
En waar woon jij? :P
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Gramsbergen geloof ik. Moet ff kijken of ik kan komen, vrees dat ik dan een slaapplek moet regelen of op tijd weer weg moet :P
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
15 juni kan jij helemaal niet Sander. Dan ben je in Den Haag. :list: