Kijk, al 2 wat Almelo wel bereikbaar zou vinden
leuk om eens een middag te doen mt een paar!
Helaas, ik haak af.
Kijk eens aan! Kom vanuit Groesbeek. Draai samen met maat van mij. Dus als je twee plekjes over hebt zou het ideaal zijnAnaloxx wrote:Dat zou idd ook kunnen!Mochten er mensen zijn vanuit nijmegen of omstreken die interesse hebben om keer richting almelo bijvoorbeeld te gaan, dan kunnen ze altijd met mij meerijden met auto!
Haha ik heb 3 plekken in de auto dus dat gaat goed komenPiep wrote:Kijk eens aan! Kom vanuit Groesbeek. Draai samen met maat van mij. Dus als je twee plekjes over hebt zou het ideaal zijnAnaloxx wrote:Dat zou idd ook kunnen!Mochten er mensen zijn vanuit nijmegen of omstreken die interesse hebben om keer richting almelo bijvoorbeeld te gaan, dan kunnen ze altijd met mij meerijden met auto!
Prima, ik zorg voor bierAnaloxx wrote:haha ik stem voor in de vakantie ofzoals meerdere daar voor in zijn dan kunnen we datum prikken
locatie kon bij jou eventueel SiweZ?
Die dag ga ik filmen op Hardshock, dus moet afhaken in dat gevalAnaloxx wrote:Ah dat is wel echt ideaal man! Denk dat we sowieso niet meer dan 5 man moeten hebben anders wordt het wel heel vol27 april misschien? hebben we ook nog even de tijd om wat mensen te regelen etc!
Gaat voor mij heel lastig worden vanwege het voetbalseizoen.. aantal weken daarna is voor mij een optieAnaloxx wrote:Ah dat is wel echt ideaal man! Denk dat we sowieso niet meer dan 5 man moeten hebben anders wordt het wel heel vol27 april misschien? hebben we ook nog even de tijd om wat mensen te regelen etc!