Hardtraxx Beheerder

Het is te lang stil geweest op hardtraxx. Er zijn eerdere pogingen geweest om daar verandering in te brengen en die zijn niet altijd waargemaakt. Dat had beter gemoeten.

Des te meer waardering voor iedereen die het forum in die stille jaren overeind heeft gehouden. The Venator, Bouke, Magnetron, Zenda en wootum, die als moderators en beheerders alles in goede banen bleven leiden. En de leden die gewoon zijn blijven posten, met een speciale vermelding voor de actiefsten van het afgelopen jaar:

Zaagkick, Helicaze, Jambekkieee, MYTZE, Chaze, Silvio Aquila, Deuntje, HC4LMichaelRoza, Charon_NL, > laytne <, TrixX, Sjorz, wootum, corneelwr, The Vision, Wearemood, Delt-A, Broken Balance, Divinez, Nuracore, Mystic, Geck-o, Prato, Jurheinen en DeKlassiekFabriek.

Dat het forum er nog staat, is aan jullie te danken.

Dit keer beginnen we niet met beloftes, maar met resultaat: het forum heeft een nieuw design, werkt volledig op mobiel en laadt een stuk sneller. Er volgen meer upgrades, al plakken we daar bewust nog geen datum op.

Vanaf hier bouwen we verder en daar hebben we jou bij nodig. Laat het weten:

• Wat ontbreekt er volgens jou? Onderwerpen, subfora, functionaliteit, content.
  • Wat zou het forum voor jou weer de moeite waard maken?
  • Werkt iets niet goed in het nieuwe design? Meld het hier (graag met apparaat en browser).

Meebouwen?
Een forum draaiende houden is te veel voor één persoon, daar is het in het verleden ook op stukgelopen. De techniek neem ik voor mijn rekening, maar de content en de sfeer moeten van de community komen. Daarom geef ik graag verantwoordelijkheid uit handen: neem een forum onder je hoede dat bij je past en houd het compleet en actueel, met alle vrijheid om het naar eigen inzicht in te richten. En liever iets kleiners? Een topic bijhouden, nieuws posten of gewoon weer meediscussiëren is net zo welkom.

Interesse? Reageer stuur een PM en vertel er gerust bij wat jij nodig hebt om zo'n rol leuk te houden.

Alle reacties worden gelezen. Hoe concreter, hoe beter.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle