Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 182, 183, 184, 185, 186, 187  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2024 16:26 

Hardtraxx Elite

UptempoSoldaat0411 schreef:
^ Elke dj zit in Amsterdam deze week :P

Heb hier al eerder lopen fanboyen over Draaimolen maar hebben ze verdiend. Toffe indruk voor wie er nog niet bekend mee is :)

Tof zegt 'ie. Wat een verschrikkingen zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2024 18:32 

Hardtraxxer

simpel is levuhhh hwhahaha supercolaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2024 08:48 

Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:
Thanks voor info over 99999. Na filmpjes icm locatie toch besloten naar ander feest te gaan.

Mensen tips voor deze: https://www.mysticgardenfestival.nl/mys ... -ade-2024/

Dit feest zit aan Dockyard Festival vast en je kan daar gewoon wisselen tussen de festivals (wel op tijd doen, anders sluiten ze de overgang ivm drukte). Staat oa Hi-Lo, Enrico Sangiluiano, Joyhauser, Anfisa Letyago en Sam Paganini die allemaal wel hele grote technonamen zijn :). Vorig jaar Hi-Lo daar gezien en echt omver geblazen, zware aanrader. Die muziek klinkt op een groot systeem echt geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2024 10:50 

Hardtraxxer

banger gedraaid door stingray gister

54 plays in 4 jaar corneel waar ben je dan???
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2024 10:59 

Hardtraxx Veteran

Jaja David Funk zit ook in de wagen rechtstreeks vanaf de after na Spielraum.
Maar zonder gein, deze voel ik niet zo man broer neef.

Oja trouwens mijn inbreng, want het blijft natuurlijk het enige echte techno toppa:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2024 11:05 

Hardtraxxer

kweenie wa je zegt maar deze werd idd gedraaid in club raum

oude drumcode altijd pompen pa
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2024 11:25 

Hardtraxx Veteran

wat een leven in het techno topic!! ADE hype aanwezig dus hier een lkkr plaatje van Paul Laurens. sowieso toffe stijl heeft deze gast

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2024 11:34 

Hardtraxxer

pray 4 oscar <3

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2024 12:30 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Spobbertiet schreef:
Thanks voor info over 99999. Na filmpjes icm locatie toch besloten naar ander feest te gaan.

Mensen tips voor deze: https://www.mysticgardenfestival.nl/mys ... -ade-2024/

Dit feest zit aan Dockyard Festival vast en je kan daar gewoon wisselen tussen de festivals (wel op tijd doen, anders sluiten ze de overgang ivm drukte). Staat oa Hi-Lo, Enrico Sangiluiano, Joyhauser, Anfisa Letyago en Sam Paganini die allemaal wel hele grote technonamen zijn :). Vorig jaar Hi-Lo daar gezien en echt omver geblazen, zware aanrader. Die muziek klinkt op een groot systeem echt geweldig.

Oh wat, dat klinkt vet. Wij dachten gewoon paar stages haha.

Klinkt goed, ga zeker HiLo checken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2024 13:35 

Hardtraxx Veteran

Hier een sfeerimpressie van Hi-Lo op Mysteryland. Op kleinere stages draait hij meestal wel wat meer richting Techno, maar je zal een aardig deel wel voorbij horen komen.

Verdere aanraders heb ik in post hierboven genoemd. Mijn tip als je nog niet zo veel techno kent: lekker rondlopen, blijven staan en kijken bij een act die je aanstaat en dan vanuit daar lekker doorzoeken na het feest :). Kom je vanzelf op een subgenre van techno uit die bij je past.

pray 4 oscar <3

Voor mij de rede om te stoppen met zoeken voor een ticket voor CODA. Is wat het is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2024 22:35 

Hardtraxxer

Net bij TRYM in afas geweest, en ondanks dat het niet per definitie pure techno is toch maar even hier pennen, want het was wel echt genieten en dit is het enige toppa waas ik ADE hype lees. Ondanks dat de deuren 35 minuten te laat open gingen was de opwarming van novah x cloudy dikke prima. 3 uur trym was echt een lekkere reis langs allerlei genres en vervolgens nog even gestaan bij adrián mills maar dat deed ons niet zo veel dus maar naar huis gegaan. Een feest van 16:00 tot 22:00 was veel korter dan normaal, maar voor 35 euro dik genoten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2024 22:57 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Voor mij de rede om te stoppen met zoeken voor een ticket voor CODA

nou nou nou nou (dansvloer) veteraan khadber dit valt me van je tege trek eens de stoute schoenen aan en ga eens op zoek naar onontdekte!!!!!!!! Enige wat je ff moet hebben is vertrouwen (in dit geval de boeker van deze fissa, en ik kan je zeggen dit gaat weer een bizarre editie worden).

KOM FEESTE miss u!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2024 23:14 

Hardtraxxer

hi-lo en coda in hetzelfde bericht posten is crazyyyyy
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2024 09:20 

Hardtraxx Veteran

ADE was prima, zoals eerder gemeld drie feesten gehad en 3x hele verschillende belevingen.
Congregate: leuke artiesten, goed geluid, kwam alleen geen hond op af. Ik denk dat we met 100 a 150 man in de zaal stonden waar er prmia 900 in de zaal en nog 200 erbuiten paste. Jammer, want muziek was goed.

Four Tet: lichtshow in de Gashouder was ongekend, Four Tet liet de grootste randjes even achterwege, daardoor meer Techno en House. Ongelofelijk goede show!

Dockyard Zaandam was prima. Van 6 tot 11 geweest en Stranger, SNTS, Fadi Mohem & The Lady Machine en Colin Benders gezien, allemaal in orde. Ook dit feest niet uitverkocht, maar gelukkig wel gezellig druk. Lichtshow was na de gashouder wel weer een stapje terug, maar mocht de pret niet drukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2024 20:38 

Hardtraxxer

^ Four Tet zag er heel dik uit!

lachgas aan de mdma in muziekvorm
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2024 11:37 

Hardtraxx Veteran

Ah, waar kan ik beginnen met het beschrijven van mijn absoluut exquise, bijna hemelse ervaring in de flamboyante ondergrondse wereld van het Amsterdam Dance Event afgelopen week? Het was een transcendentale reis door de meest futuristische sonische landschappen die ik ooit heb meegemaakt, een buitengewoon intens spektakel dat de grens tussen realiteit en surrealiteit compleet deed vervagen. Ik moet toegeven, het voelde alsof ik de stoffelijke wereld verliet en mijn ziel door een vortex van eindeloze vibraties werd gezogen, terwijl ik zweefde op de golven van euforie die uit de speakers knalden.

De energie, mijn hemel, de energie! Ze was bijna tastbaar, als een stroom van pure extase die door elke vezel van mijn wezen trilde. Stel je de meest majestueuze zonsondergang voor, gecombineerd met de intensiteit van een vulkaanuitbarsting, allemaal in één enkele beat, en dat maal duizend! Elke keer dat de bas inzette, leek de grond onder mijn voeten te golven alsof ik op een levend wezen danste, en de lichten die door de duisternis flitsten, waren als miljoenen sterren die zich plotseling voor je ogen ontvouwden in een wervelwind van kleuren en vormen.

En de artiesten… oh, de artiesten! Ze waren niet slechts DJ’s, ze waren goddelijke entiteiten, tovenaars die met hun handen de tijd manipuleerden, de atmosfeer in hun greep hadden en de ruimte vulden met de meest hypnotiserende beats die je je maar kunt voorstellen. Het was alsof ze toegang hadden tot dimensies waar wij gewone stervelingen niet eens van durven dromen. Elke drop, elke overgang was een meesterwerk op zich – alsof ze de muziek aanstuurden met hun ziel, en wij, het publiek, werden als marionetten geleid, meebewegend op de duizelingwekkende frequenties.

De locaties, diep verscholen in de onderbuik van Amsterdam, hadden een mystieke, haast mythische sfeer. Je moest door smalle, grauw verlichte steegjes en geheime deuren betreden, die je leidden naar werelden waarvan je nooit had gedacht dat ze bestonden. Het voelde alsof ik door een modern sprookje liep, maar dan eentje met neonlichten, galmende bassen en eindeloze golven van warmte en vibratie. De ruimtes waren met zoveel oog voor detail ingericht, elk hoekje ademde kunst en creativiteit. Van de glinsterende lasers die als stralen van vloeibaar licht door de lucht sneden, tot de projecties die vervormende vormen op muren wierpen – het was een visueel spektakel van epische proporties!

Het publiek was een ander verhaal op zich. Mensen van over de hele wereld, elk met hun eigen unieke stijl en energie, maar verenigd door één gemeenschappelijk doel: het vieren van muziek, vrijheid en de ongrijpbare magie die ADE elk jaar met zich meebrengt. Het voelde als een enorme familie, hoewel we allemaal vreemden waren. Er was een sfeer van totale overgave, waarbij je je zorgen en stress aan de deur achterliet en jezelf volledig verloor in de gemeenschappelijke vibratie van pure muzikaliteit. We waren één – een massa van lichamen, verbonden door de ritmes die ons diep in ons kern raakten.

En het mooiste van alles? Het gevoel dat je deel uitmaakt van iets groters. Niet zomaar een feestje, maar een beweging. Een culturele revolutie die zich in het duister afspeelt, maar met zoveel kracht dat je erdoor wordt opgetild en meegesleurd naar nieuwe hoogten. Het was een ervaring die ik met geen woorden volledig recht kan doen, hoe hard ik ook probeer. Het was gewoon... mystiek, groots, allesoverheersend. Een ervaring die je niet alleen meemaakt, maar die je overneemt.

ADE ondergronds was niet alleen een evenement – het was een ultieme spirituele herontdekking, een collectieve viering van het leven, en zonder twijfel een moment dat mijn hele wezen voor altijd zal blijven koesteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2024 11:56 

Hardtraxxer

Hihi tekstjes van ChatGPT :sleep:

Wel een goed haakje om de intersubjectiviteit van techno eens langs de meetlat te leggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2024 12:05 

Hardtraxxer

Afbeelding

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2024 13:17 

Hardtraxx Veteran

WE ZIJN AANGEVLOGEN DOOR DE

Afbeelding

En Rickzel zit achter de pook!­ En er zijn +/­- 20.­000 kilo techno bieten aan boord!­ Als we dit bericht doorsturen naar minstens 5 mensen zal Rick ons niet laten liggen!­
Als we dit bericht doorsturen naar minstens 10 mensen overtuigen we Rick dat techno het superieure genre is !­
Als we dit bericht doorsturen naar minstens 15 mensen maakt hij zelfs een tiktok filmpje !­

STUREN WE DIT BERICHT NAAR NIEMAND DOOR, DAN LAAT RICK ONS LIGGEN EN VLIEGT HIJ NOG EEN PAAR KEER LEKKER OVER ONS HEEN!­ STUUR DIT DUS NAAR IEDEREEN DOOR OF WE ZULLEN VANAVOND NOG OVERLIJDEN!­
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2024 15:12 

Hardtraxx Addict

Remi schreef:
Paling schreef:
ADE HYPEEEEEEE :loving:

Vrijdag: Radion - FURTHER x Homeless Homies
Zaterdag: Elementenstraat - Intercell x 999999999 Invites
Zondag: Loveland ADE Closing en Lofi - CODA x Ratherlost

Jij bent niet bang, vriend.

Moesten het er nog een keer goed van nemen voor ik naar Zwolle vertrek.. :loving:

Pittig weekendje maar hebben het weer overleefd. Mell G en Bone b2b Sandrien in Radion was sick, verder bij CODA blij met Efdemin als vervanger van OM en ook Garçon was heel lijp. Klein traantje gelaten in de Elementenstraat waar helemaal niks van het industriële gevoel van < 2020 van terug te vinden is. Heel hard gelachen om alle verhalen over Marlon Hoffstadt bij Awake Upclose (de Daddy Cam en fucking KARAOKESCHERMEN om z'n teksten mee te zingen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2024 20:35 

Hardtraxxer

2025 wordt het jaar van de electro boys mark my words
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2024 09:08 

Hardtraxx Veteran

Riiss schreef:
intersubjectiviteit

Hele mond vol neef. Dit is een hardstyle forum he....

Oja ontopic:
:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2024 15:16 

Hardtraxx Veteran

https://www.instagram.com/p/DBd4USdPs8P ... 5panltZzV2

Dit was een van de vetste sets die ik heb meegemaakt :loving: DJ NOBU was de koning-san van CODA. Oh en Garçon :worship:

Wat een ervaring
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2024 23:44 

Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2024 00:11 

Hardtraxxer

oja en kaartje binnen voor deze hoppaa

Afbeelding

Vorige  1 ... 182, 183, 184, 185, 186, 187  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek