Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185 ... 189  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2024 12:39 

Hardtraxx Veteran

Klasse Remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2024 12:51 

Hardtraxx Veteran

Gastenlijst Tresor is geregeld dus we gaan er maar voor he, haha. Ben erg benieuwd wat ik aantref. :lol:
Hopelijk kan ik mezelf inhouden want het wordt nog een laaaange dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2024 13:45 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Gastenlijst Tresor is geregeld dus we gaan er maar voor he, haha. Ben erg benieuwd wat ik aantref. :lol:

Doe je goed! Hoe heb je die geregeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2024 08:04 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
urbandesigner schreef:
Nog mensen aanwezig bij Awakenings Summer zaterdag ?

Yes! Vermoedelijk volgorde Marron, Rodhad, Perc, Kobosil Speedy J :).

Remi schreef:
Oké, we komen naar verwachting rond middernacht aan in het hotel. Ik zet de wekker zo rond 05:00 en pak nog even de laatste uren mee in Tresor zaterdagochtend. Daarna sightseeing Berlijn en pre-pilsen voor de voetbal.
Let's go, wat een kutidee. :lol:

Heerlijk toch, prachtig dat je dit soort dingen kan doen :).

Oke nice, zien we elkaar misschien wel :)!
Plan is : Marron, Joyhauser, Funk Tribu, Kobosil, Paula Temple / Speedy J.

Mag nog wel wat warmer worden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2024 09:05 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
urbandesigner schreef:

Dit is ook wel de volgorde geworden, maar wel met de wijziging dat Perc en Dax J waren omgedraaid, dat was enkel via Instagram stories gedeeld en had ik dus gemist.
14.50 binnen, amper rij. Twee uur de tijd genomen om het terrein te verkennen en bij diverse artiesten even te staan, heerlijk in het zonnetje. 5 uur eerste must-see, Marron. Marron was tof om te zien, wel enorm afwezig qua stijil. Was leuk voor een 2 uur, maar de hele nacht is een beetje te minimaal voor mij. Rodhad draaide weer als vanouds, was heel fijn. Het regende ook buiten, dus de tent puilde uit. Na de bui trui gepakt en gegeten, Dax J gezien wat prima was. Kobosil start gepakt, begon goed, maar daarna kwam de nieuwe Hard Techno en ook erg druk ivm wat druppels. Naar buiten gegaan voor het laatste stuk Enrico Sangliuano en afgesloten met Speedy J die geweldig draaide. Nog even vuurwerk en Rocco meegepakt bij Adam Beyer & Joseph Capriati, prima zo.
Overall goede dag gehad. Nergens hoeven wachten, over het hele terrein is super nagedacht. Wel qua show minder dan vorig jaar, maar dat snap ik wel in vergelijkbaar met vorig jaar doordat ze natuurlijk een dag niet konden laten doorgaan. Geluid was overal sterk, op het einde bij Speedy J na, daar stond het wat zacht, maar voor de line array was het goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2024 09:32 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Remi schreef:

Somniac One en 50% van Ghost in the Machine wonen in Goes en Frank (ik zeg gewoon Frank) van GITM is mijn oude leraar Engels / kom ik wel eens / spreek ik wel eens. Dus dat was vlug geregeld.

Ik had om 05:00 de wekker gezet wat eigenlijk niet nodig bleek. We gingen om 00:30 slapen maar mijn maat snurkte zo tyfus hard dat ik toch wakker was. Vlug opgefrist, Über gepakt en naar Tresor. "Gütenmogen, Gästeliste", okay loop maar door. Snel die donkere, vochtige tunnel door, de kelder in en ik stond gewoon netjes om 06:00 bij GITM. 50% van GITM was aan het draaien, Nils was er niet en dat zal wellicht met het overlijden van Yuri te maken hebben.
Nét wakker een uurtje GITM meegepakt wat toch wel bijzonder is in zo'n club als je pas je bed uit komt, haha. Stond niet mega vol daar beneden maar sfeer zat er wel goed in en het was behoorlijk lomp van 140bpm tot 180bpm zei Frank later nog. Haast meer TOA dan GITM. Publiek was redelijk divers zoals je het zou verwachten, er werd lekker tegen me aan gedanst door mannen met bezweet, ontbloot bovenlijf, hier en daar wat leer en hier en daar nét iets te lang een handje op mijn rug o.i.d. Ik zat daar op dat moment nét niet op te wachten, verder goed vermaakt. Goed uurtje Kilbourne nog gezien die o.a. Pilldriver - Apocalypse Never draaide die daar echt hárd lomp doorkwam en toen vond ik het iets na 08:00 wel mooi geweest. Op het gemak naar de U-bahn gegaan, ontbijtje gehaald en richting hotel om even op te frissen en Berlijn in te trekken voor dagje sightseeing en voetbal. Rond 10:00 in het hotel mijn eerste biertje gedronken om weer even te 'landen'. Toen in gestaag tempo gaan drinken en rond 03:00 weer gaan slapen. Bijna de 24 uur vol gemaakt. Mooi avontuur beleefd, dat zeer zeker. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2024 12:11 

Kraak... Piep...

Haha, vet hoor, lichtelijk jaloers wel, klinkt als een goede 24 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2024 15:28 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Khadber schreef:
urbandesigner schreef:

Dit is ook wel de volgorde geworden, maar wel met de wijziging dat Perc en Dax J waren omgedraaid, dat was enkel via Instagram stories gedeeld en had ik dus gemist.

Dat verklaart waarom ik Dax J zo 'vreemd' vond draaien. Was even die tent ingelopen doordat het aan het regenen was. Niet doorgehad dat hier inderdaad Perc al aan het draaien was.

Verder een prima feest gehad, voor mij de eerste keer Awakenings Summer Fest. Eerste uren even bij alle stages gaan kijken, om uiteindelijk bij Joyhauser te belanden en vervolgens stukken van Perc, Heartstring, Kobosil, Paula Temple en laatste drie kwartier bij Kölsch en Kevin de Vries af te sluiten. Kobosil zat in eerste instantie nog op de schranz brommer, maar sloot af met de huidige hard techno wat iets van drive uit de set haalde. Paula Temple ging eigenlijk op dezelfde lijn verder.

Vervolgens ging de groep al naar Kölsch dus uiteindelijk maar mee gegaan. Vond het alleen voor een afsluiter net iets te tam. Vond het festival verder wel goed geregeld, denk 5 minuten moeten wachten bij fouilleren. Drinken en eten halen ging overal wel vrij vlot en ook wegrijden ging uiteindelijk redelijk soepel. Alleen de bus voor ons stond lang stil dus moesten we wachten tot de bussen om ons heen weg reden voor we daar omheen konden rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2024 18:30 

Hardtraxx Veteran

Last minute gister nog naar Awakenings geweest. Overal wel even weest buurten. Podia zijn wel echt dik daar qua design. Verder inderdaad ook alles goed geregeld. Nooit lang moeten wachten (ingang, bar, eten, toiletten, parking). Alleen dat volk dat daar rondloopt joh. Leek wel Ibiza. Sfeer was ook wat grimmig op sommige plekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2024 20:57 

Hardtraxxer

@Remi hahahah goud man

@Awakenings publiek. Kwam vanmiddag aan op station Tilburg en had er niet aan gedacht dat Awakenings afgelopen weekend was. Ziek veel verstrooide Fransen met hun ziel onder hun arm xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2024 14:57 

Hardtraxxer

Last minute na zondag ochtend werken toch maar besloten om nog een dagje te gaan buurten bij vrienden die een weekend naar Awakenings gingen. Iets voor 5 pas binnen, stuk Farrago gezien en daarna Clara Cuvé, Pan-Pot, Adriatique en afgesloten bij Amelie Lens. Moest van een maat verplicht mee naar Adriatique en dat beviel hier gelukkig een stuk beter dan op TML 23 in de regen op de laatste dag. Kwam er nu achter dat het dus waarschijnlijk niet aan hun muziek lag maar meer aan de kou, mijn humeur en slaapgebrek toen xd. Al met al leuke dag gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 01:12 

Hardtraxx Veteran

VPRO 3 voor 12 docu. Dit is deel 1, deel 2 verschijnt 31 juli.

Spoiler: Tik-Tok alarm!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2024 09:15 

Kraak... Piep...

Stone techno was zeer vet, zeker voor herhaling vatbaar volgend jaar.

Wegens hoe dicht het op Defqon.1 zat, niet het volledige weekend gepakt, maar volgend jaar gaan we sowieso het volledige weekend.

Het geluid was af en toe wel wat zacht en er mochten wel wat meer wc's komen, maar verder was het echt een fantastisch feest op denk ik wel de vetste locatie waar ik ben geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2024 23:54 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Khadber schreef:
Remi schreef:

Somniac One en 50% van Ghost in the Machine wonen in Goes en Frank (ik zeg gewoon Frank) van GITM is mijn oude leraar Engels / kom ik wel eens / spreek ik wel eens. Dus dat was vlug geregeld.

Ik had om 05:00 de wekker gezet wat eigenlijk niet nodig bleek. We gingen om 00:30 slapen maar mijn maat snurkte zo tyfus hard dat ik toch wakker was. Vlug opgefrist, Über gepakt en naar Tresor. "Gütenmogen, Gästeliste", okay loop maar door. Snel die donkere, vochtige tunnel door, de kelder in en ik stond gewoon netjes om 06:00 bij GITM. 50% van GITM was aan het draaien, Nils was er niet en dat zal wellicht met het overlijden van Yuri te maken hebben.
Nét wakker een uurtje GITM meegepakt wat toch wel bijzonder is in zo'n club als je pas je bed uit komt, haha. Stond niet mega vol daar beneden maar sfeer zat er wel goed in en het was behoorlijk lomp van 140bpm tot 180bpm zei Frank later nog. Haast meer TOA dan GITM. Publiek was redelijk divers zoals je het zou verwachten, er werd lekker tegen me aan gedanst door mannen met bezweet, ontbloot bovenlijf, hier en daar wat leer en hier en daar nét iets te lang een handje op mijn rug o.i.d. Ik zat daar op dat moment nét niet op te wachten, verder goed vermaakt. Goed uurtje Kilbourne nog gezien die o.a. Pilldriver - Apocalypse Never draaide die daar echt hárd lomp doorkwam en toen vond ik het iets na 08:00 wel mooi geweest. Op het gemak naar de U-bahn gegaan, ontbijtje gehaald en richting hotel om even op te frissen en Berlijn in te trekken voor dagje sightseeing en voetbal. Rond 10:00 in het hotel mijn eerste biertje gedronken om weer even te 'landen'. Toen in gestaag tempo gaan drinken en rond 03:00 weer gaan slapen. Bijna de 24 uur vol gemaakt. Mooi avontuur beleefd, dat zeer zeker. :lol:

Haha eindbaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2024 16:56 

Hardtraxxer

morgen naar berlijn hatsaaaa

helaas wel weekje te vroeg hiervoor
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2024 09:38 

Hardtraxx Veteran

Ahh shit, dat zou ik ook nog eens erg graag meemaken, zeg...
Enjoy, amigo. Even de leeuw laten brullen daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2024 10:55 

Hardtraxx Veteran

Zondag eerste keer Loveland. Vermoedelijk vooral 909 stage, met een uitstapje naar Chris Liebing. Zijn er nog andere aanbevelingen die ik over het hoofd zie? Een aantal vrienden van me zijn helemaal fan van Benwal bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2024 11:03 

Kraak... Piep...

Khadber schreef:
Zondag eerste keer Loveland. Vermoedelijk vooral 909 stage, met een uitstapje naar Chris Liebing. Zijn er nog andere aanbevelingen die ik over het hoofd zie? Een aantal vrienden van me zijn helemaal fan van Benwal bijvoorbeeld.

Als je van Eurodance en Eurotrance houdt, dan is Benwal zeker een aanrader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2024 11:17 

Hardtraxx Veteran

Ben ik op zich wel, maar hij staat ook tegelijkertijd voor een deelmet Rodhad, en dat is vaak toch wel een must-see voor mij. Ik houd hem in mijn achterhoofd, misshchien eerste deel even kijken. Zijn er nog anderen die je aan zou bevelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2024 11:32 

Hardtraxx Veteran

Over Eurodance en Eurotrance gesproken: de winter-editie van Rotterdam Rave heeft nu ook zo'n stage. Ik ga misschien wel weer eens kijken. Fijn dat het overdag is en niet vlak voor Kerst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2024 15:52 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Over Eurodance en Eurotrance gesproken: de winter-editie van Rotterdam Rave heeft nu ook zo'n stage. Ik ga misschien wel weer eens kijken. Fijn dat het overdag is en niet vlak voor Kerst.

Kaartjes zijn binnen, lekker m'n verjaardag vieren daar :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 21:02 

Hardtraxxer

wie geen weekend draaimolen gaat is nep
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2024 13:29 

Hardtraxx Veteran

Vond Loveland vorig weekend echt extreem goed georganiseerd. Overal eigenlijk wel goed geluid, overal barren, overal kon je muntjes en eten kopen, was strak geregeld!
Na een rondje langs alle velden naar Juan Sanchez, DJ BORING, Chris Liebing, Rodhad, Speedy J. Goede sets, goed weer. All around heel positieve ervaring.

Vandaag sets van Verknipt in de Arena terug aan het luisteren, er is wel een hoop veranderd in die scene. Toch vind ik de set van Alignment nog wel tof, zit een beetje oude hardtrance/harstyle achtige sfeer in, en hij sluit af met FTS.

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2024 13:37 

Hardtraxx Veteran

Voor m'n gevoel is FTS zelfs op techno-feesten al 'kapot gedraaid'. Je hoort die daar vaker dan op een hardstyle-feest, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2024 13:44 

Hardtraxx Veteran

We kunnen de hardtechno hype in ieder geval betichten van leentjebuur haha. Toch vind ik het echt bizar om te zien hoe snel die hype groeit. Ook zeer de moeite waard om de twee 3voor12 docu's over hardtechno te kijken. Als je ziet hoe hard die gasten dit succes commercieel aanpakken, echt wel indrukwekkend.
Vorige  1 ... 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185 ... 189  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek