Klasse Remix.
Hopelijk kan ik mezelf inhouden want het wordt nog een laaaange dag.
Doe je goed! Hoe heb je die geregeld?Remi wrote:Gastenlijst Tresor is geregeld dus we gaan er maar voor he, haha. Ben erg benieuwd wat ik aantref.![]()
Oke nice, zien we elkaar misschien welKhadber wrote:Yes! Vermoedelijk volgorde Marron, Rodhad, Perc, Kobosil Speedy Jurbandesigner wrote:Nog mensen aanwezig bij Awakenings Summer zaterdag ?.
Heerlijk toch, prachtig dat je dit soort dingen kan doenRemi wrote:Oké, we komen naar verwachting rond middernacht aan in het hotel. Ik zet de wekker zo rond 05:00 en pak nog even de laatste uren mee in Tresor zaterdagochtend. Daarna sightseeing Berlijn en pre-pilsen voor de voetbal.
Let's go, wat een kutidee..
Dit is ook wel de volgorde geworden, maar wel met de wijziging dat Perc en Dax J waren omgedraaid, dat was enkel via Instagram stories gedeeld en had ik dus gemist.Khadber wrote:Yes! Vermoedelijk volgorde Marron, Rodhad, Perc, Kobosil Speedy Jurbandesigner wrote:Nog mensen aanwezig bij Awakenings Summer zaterdag ?.
Somniac One en 50% van Ghost in the Machine wonen in Goes en Frank (ik zeg gewoon Frank) van GITM is mijn oude leraar Engels / kom ik wel eens / spreek ik wel eens. Dus dat was vlug geregeld.Khadber wrote:Doe je goed! Hoe heb je die geregeld?Remi wrote:Gastenlijst Tresor is geregeld dus we gaan er maar voor he, haha. Ben erg benieuwd wat ik aantref.![]()
Dat verklaart waarom ik Dax J zo 'vreemd' vond draaien. Was even die tent ingelopen doordat het aan het regenen was. Niet doorgehad dat hier inderdaad Perc al aan het draaien was.Khadber wrote:Dit is ook wel de volgorde geworden, maar wel met de wijziging dat Perc en Dax J waren omgedraaid, dat was enkel via Instagram stories gedeeld en had ik dus gemist.Khadber wrote:Yes! Vermoedelijk volgorde Marron, Rodhad, Perc, Kobosil Speedy Jurbandesigner wrote:Nog mensen aanwezig bij Awakenings Summer zaterdag ?.
Haha eindbaas.Remi wrote:Somniac One en 50% van Ghost in the Machine wonen in Goes en Frank (ik zeg gewoon Frank) van GITM is mijn oude leraar Engels / kom ik wel eens / spreek ik wel eens. Dus dat was vlug geregeld.Khadber wrote:Doe je goed! Hoe heb je die geregeld?Remi wrote:Gastenlijst Tresor is geregeld dus we gaan er maar voor he, haha. Ben erg benieuwd wat ik aantref.![]()
Ik had om 05:00 de wekker gezet wat eigenlijk niet nodig bleek. We gingen om 00:30 slapen maar mijn maat snurkte zo tyfus hard dat ik toch wakker was. Vlug opgefrist, Über gepakt en naar Tresor. "Gütenmogen, Gästeliste", okay loop maar door. Snel die donkere, vochtige tunnel door, de kelder in en ik stond gewoon netjes om 06:00 bij GITM. 50% van GITM was aan het draaien, Nils was er niet en dat zal wellicht met het overlijden van Yuri te maken hebben.
Nét wakker een uurtje GITM meegepakt wat toch wel bijzonder is in zo'n club als je pas je bed uit komt, haha. Stond niet mega vol daar beneden maar sfeer zat er wel goed in en het was behoorlijk lomp van 140bpm tot 180bpm zei Frank later nog. Haast meer TOA dan GITM. Publiek was redelijk divers zoals je het zou verwachten, er werd lekker tegen me aan gedanst door mannen met bezweet, ontbloot bovenlijf, hier en daar wat leer en hier en daar nét iets te lang een handje op mijn rug o.i.d. Ik zat daar op dat moment nét niet op te wachten, verder goed vermaakt. Goed uurtje Kilbourne nog gezien die o.a. Pilldriver - Apocalypse Never draaide die daar echt hárd lomp doorkwam en toen vond ik het iets na 08:00 wel mooi geweest. Op het gemak naar de U-bahn gegaan, ontbijtje gehaald en richting hotel om even op te frissen en Berlijn in te trekken voor dagje sightseeing en voetbal. Rond 10:00 in het hotel mijn eerste biertje gedronken om weer even te 'landen'. Toen in gestaag tempo gaan drinken en rond 03:00 weer gaan slapen. Bijna de 24 uur vol gemaakt. Mooi avontuur beleefd, dat zeer zeker.
Als je van Eurodance en Eurotrance houdt, dan is Benwal zeker een aanrader.Khadber wrote:Zondag eerste keer Loveland. Vermoedelijk vooral 909 stage, met een uitstapje naar Chris Liebing. Zijn er nog andere aanbevelingen die ik over het hoofd zie? Een aantal vrienden van me zijn helemaal fan van Benwal bijvoorbeeld.
Kaartjes zijn binnen, lekker m'n verjaardag vieren daarRemi wrote:Over Eurodance en Eurotrance gesproken: de winter-editie van Rotterdam Rave heeft nu ook zo'n stage. Ik ga misschien wel weer eens kijken. Fijn dat het overdag is en niet vlak voor Kerst.