Khadber schreef:
urbandesigner schreef:
Nog mensen aanwezig bij Awakenings Summer zaterdag ?
Yes! Vermoedelijk volgorde Marron, Rodhad, Perc, Kobosil Speedy J

.
Dit is ook wel de volgorde geworden, maar wel met de wijziging dat Perc en Dax J waren omgedraaid, dat was enkel via Instagram stories gedeeld en had ik dus gemist.
14.50 binnen, amper rij. Twee uur de tijd genomen om het terrein te verkennen en bij diverse artiesten even te staan, heerlijk in het zonnetje. 5 uur eerste must-see, Marron. Marron was tof om te zien, wel enorm afwezig qua stijil. Was leuk voor een 2 uur, maar de hele nacht is een beetje te minimaal voor mij. Rodhad draaide weer als vanouds, was heel fijn. Het regende ook buiten, dus de tent puilde uit. Na de bui trui gepakt en gegeten, Dax J gezien wat prima was. Kobosil start gepakt, begon goed, maar daarna kwam de nieuwe Hard Techno en ook erg druk ivm wat druppels. Naar buiten gegaan voor het laatste stuk Enrico Sangliuano en afgesloten met Speedy J die geweldig draaide. Nog even vuurwerk en Rocco meegepakt bij Adam Beyer & Joseph Capriati, prima zo.
Overall goede dag gehad. Nergens hoeven wachten, over het hele terrein is super nagedacht. Wel qua show minder dan vorig jaar, maar dat snap ik wel in vergelijkbaar met vorig jaar doordat ze natuurlijk een dag niet konden laten doorgaan. Geluid was overal sterk, op het einde bij Speedy J na, daar stond het wat zacht, maar voor de line array was het goed.