Hele dikke line up weer. Lastig kiezen tussen zaterdag & zondag.
View on YouTube
nieuwe berlijn trip geboekt ich liebe das jawohllll party machen
nondetjuuu wat een setKhadber wrote:View on SoundCloud
Voor de Coda-gangers van afgelopen ADE.
View on YouTubeTalismann - 'De La Tourette'
'Een hele brute, unieke, moderne raveklapper van een van mijn favoriete producers van Nederlandse bodem. Mooi, avontuurlijk, stoer, alle ingrediënten van een authentieke begin jaren negentig ravetrack (deed me ook een beetje aan Aphex Twin’s Analogue Bubblebath 3 denken) maar dan in een fris techno jasje! Erg van genoten ook op de dansvloer tijdens de UFO closing van de man zelf op Dekmantel'.
Je linkt de verkeerde: RAMMEN.MAAR X GEWOONRAVES X ROB GEE DJ Contest // Deuntje & Dreuntje
Kannjij echte muziek niet aan?UptempoSoldaat0411 wrote:Normaal altijd support voor mn hardtraxx strijders maar als je je troep gaat promoten in dit heilige topic hoop ik dat je de verkeerde cue knop indrukt tijdens draaien
View on YouTube
Op de valreep nog 1 van de ep's van het jaar <3
Geen idee, k denk BH, jij?[/quote]Paling wrote:hey spobber weet je ondertussen al welke hard techno artiesten je leuk vindt????
XdUptempoSoldaat0411 wrote:no man kan die harderstylez niet aan i cant stand the light im from darkside
Dank voor deze, leuke set. Wil beide DJs graag een keertje zien
doe dan pussyUptempoSoldaat0411 wrote:een heel jordi verhaal
Oeh lekkere plaat, onze kreeftUptempoSoldaat0411 wrote: 4 views @Corneel kom er maar in