urbandesigner schreef:
Klinkt heel gaaf Dennis, volgend jaar maar meepakken dan.
Zaterdag Toffler Festival, zin in alleen sluit Juliet Fox de harde tent af na SNTS en Paula Temple

Waar heb je de timetable gevonden? Heb nog helemaal geen bericht gezien van Toffler, of kijk ik nou scheef?
Overigens mag de weersverwachting wel wat bijtrekken nog... Verwachting 30mm regen

EDIT: Gevonden. Wat een vage timetable in die harde tent. En dan Kobosil midden op de dag op de 'normale' stage

.
Enfin, ik zie wel waar ik ga eindigen, ben met een grote groep dus zal meer slap ouwehoeren en despo's kijlen worden. Wil sowieso wel even een kijkje nemen bij Joyhauser, Paula Temple en Toxic Machinery. Rest groep volgen.
Weersvoorspelling gelukkig aardig omgeslagen nog, meeste regen valt nu voor het festival. Hopelijk is het terrein niet 1 tyfusbende
