Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 192  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2024 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RickZ kwam met die Cancel-avond in de Now&Wow, op vrijdag 1 november met support van Rebekah, Promo en Psytox. Dik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2024 10:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
RickZ kwam met die Cancel-avond in de Now&Wow, op vrijdag 1 november met support van Rebekah, Promo en Psytox. Dik...


Gezellig dat je meegaat :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2024 14:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hitje
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2024 11:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

techno topic is klaar sluit maar gwn mooi geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2024 13:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoezo sluiten voor HUUUUUUUWAKEEEEEENIIIIIINGSSSSSSSS?? Enge hype
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2024 21:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Hoezo sluiten voor HUUUUUUUWAKEEEEEENIIIIIINGSSSSSSSS?? Enge hype


Jaaaa maat, even ouderwets timetabletje gooien zodat we kunnen meeten:

Za
12:00: Somniac One
14:00: Ignez (Parallx als reserve)
15:30: Marlon Hoffstadt (Perc & Wallis (live) als het te druk is)
17:30: JakoJako
19:30: Funk Assault
21:00: Nørbak & Quelza

Zo
12:00 Vera Grace
14:00 Blasha & Allatt (Tham evt. als we in juni in Grunn niet naar een feest met hem gaan)
16:00 LB Aka LABAT
17:30 SNTS
19:00 Freddy K & The Lady Machine
21:00 Naar osso
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2024 21:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2024 22:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:

Kan er nog iets meer reverb op?

Goed skijfje wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2024 22:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Kan er nog iets meer reverb op?


oldschool warehouse vibe u know
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2024 09:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
15:30: Marlon Hoffstadt

Je bent bij deze gearresteerd door de technopolies, dat wordt brommen!! :thumbdown:

Tot bij Somniac One :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2024 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit weekend een beetje karren op extrema outdoor. Hopelijk valt het weer wat mee.

Zaterdag
14:00 - 15:30 Noneoftheabove
15:30 - 17:00 Novah b2b Byorn
17:00 - 18:30 Shlomo
18:30 - 20:30 9x9
20:30 - 22:00 Alignment / Joyhauser
22:00 - 00:00 Dyen

Zondag
14:00 - 16:00 SHDW
16:00 - 16:30 Clara Cuvé
16:30 - 17:30 Jan Vercauteren
17:30 - 19:00 Basswell
19:00 - 19:30 CARV
19:30 - 21:00 Callush
21:00 - 22:30 Mad Dog
22:30 - 00:00 Anime / Amelie Lens / Paul Kalkbrenner
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2024 01:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat een weekend was Awake.

Het was weer echt als vanouds, bijna geen telefoons of kringgesprekjes, geweldige setjes, veel ouder en gezelliger publiek, stages die heel minimaal waren en waar het publiek dicht op de dj stond, niet een line up die voor 90% uit hardtechno, filth on acid en drumcode bestaat en weer ouderwets tot in de puntjes goed georganiseerd.

Beste setjes waren JakoJako, Funk Assault en Altinbas & Border One.

Zaterdag
Somniac One was zaterdag een prima inkomer, Ignez was prima maar een beetje te safe en rustig. Parallx draaide ook vet, maar niet echt zijn normale stijl. Marlon draaide beste wel goed, maar we zijn op een afstandje gebleven vanwege de drukte en het Marie-Claire publiek voorin waarschijnlijk, achterin ging het gelukkig alsnog goed los. ROD & Stranger daarna waren ook vet.

Ik had nog naar CEM & MCMLXXXV maar het geluid stond zaterdag op die area niet chill, weinig bass. JakoJako vervolgens met een van de setjes van de dag. Eerst heel funky beginnen om vervolgens heel zweverig af te sluiten. Daarna was het vooral beuken en dansen bij Funk Assault, dat ging echt enorm hard. Bij Nørbak & Quelza afgesloten omdat het geluid bij Spekki Webu nog niet geweldig was.

Zondag
Verrassend genoeg was het aanzienlijk drukker en de sfeer leek soms wat minder, maar dat was sporadisch. Geopend bij Vera Grace maar ze draaide niet echt haar eigen stijl en het geluid stond heel zacht. Doorgegaan naar Blasha & Allatt die ook wat tam draaiden, toen toch voor Altinbas & Border One gegaan die echt een enorm vet setje hadden neergezet, ook top 3 van dit weekend.

Overmono was wel geinig maar wat tam. Toen naar Marrøn & Rene Wise gegaan, maar het was qua hitte in de tent echt amper te doen, en vond de set zelf ook niet heel spannend. Toen vooral wat gaan zitten bij Fka.m4a die ook echt heel goed draaide, paste perfect bij het weer. Daarna The Lady Machine & Freddy K gepakt en de hitte getrotseerd, maar de hitte, inclusief het vrij hoge bpm en beetje rommelige geluid was het voor mij niet waard, ook gooiden ze toen opeens alle zijkanten van de tent dicht en zette de ventilator achter uit. Afgesloten bij Lobster & Roll Dann waar eerst het geluid slecht leek maar het toverde ook uiteindelijk om naar een van de betere setjes. Cybersex ook nog kort gehoord en dat klonk ook dik.

Overal was het weer een enorm geslaagde editie die vooral heel gezellig was. Als ze dit concept weer doen ben ik volgend jaar 100% weer bij. Dit is echt meer de oude Awakenings. Geluid stond bijna overal goed ook en de bar was vaak snel.

Paar minpuntjes:
- 4 euro voor een muntje, en je mocht best wat afleggen voor eten.
- Als het wel was uitverkocht waren er bij lange na niet genoeg wc's
- Welke mongool bedacht het om een zwarte tent neer te zetten midden op een zomerdag en daarvan dan halverwege de dag de ventilator (die alleen achteraan stond) uit te zetten en de deuren dicht te gooien, daardoor was heel die area heel het weekend eigenlijk niet te doen
- Geluid op Area 14 zaterdag
- Een bar bij de Forest stage die niet alleen Red Bull verkoopt zou chill zijn geweest
- AnD die bijna 2 uur lang op 175 bpm draait, niet echt een minpunt maar wel om moeten lachen.
- Het zou mooi zijn als de hardere techno stage ook echt meer namen als Perc & Wallis, Vera Grace en Somniac One zou hebben en niet een Azyr of AnD, pak dan ook de roots van hardtechno. Snap wel dat je moet denken aan verkopen, maar gelukkig fungeerde het soms als bliksemafleider voor het dagjesvolk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2024 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poehh dat klinkt wel als Awake als van ouds, kreeg die indruk al een beetje bij de gehele opzet en line-up. Kon helaas afgelopen weekend niet, zeker als optie houden voor volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2024 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt heel gaaf Dennis, volgend jaar maar meepakken dan.

Zaterdag Toffler Festival, zin in alleen sluit Juliet Fox de harde tent af na SNTS en Paula Temple :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2024 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Klinkt heel gaaf Dennis, volgend jaar maar meepakken dan.

Zaterdag Toffler Festival, zin in alleen sluit Juliet Fox de harde tent af na SNTS en Paula Temple :lol:


Waar heb je de timetable gevonden? Heb nog helemaal geen bericht gezien van Toffler, of kijk ik nou scheef?

Overigens mag de weersverwachting wel wat bijtrekken nog... Verwachting 30mm regen :(

EDIT: Gevonden. Wat een vage timetable in die harde tent. En dan Kobosil midden op de dag op de 'normale' stage :lol: .

Enfin, ik zie wel waar ik ga eindigen, ben met een grote groep dus zal meer slap ouwehoeren en despo's kijlen worden. Wil sowieso wel even een kijkje nemen bij Joyhauser, Paula Temple en Toxic Machinery. Rest groep volgen.

Weersvoorspelling gelukkig aardig omgeslagen nog, meeste regen valt nu voor het festival. Hopelijk is het terrein niet 1 tyfusbende :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2024 11:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Klinkt heel gaaf Dennis, volgend jaar maar meepakken dan.



Ze verkopen op dit moment al loyalty tickets voor aanzienlijk minder (110 voor een weekend) en je kan Klarna doen.

Als je goedkoop tickets wilt voor Upclose volgend jaar, zou ik nu al scoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2024 13:58 
 
Hardtraxxer

chas1n schreef:
urbandesigner schreef:
Klinkt heel gaaf Dennis, volgend jaar maar meepakken dan.

Zaterdag Toffler Festival, zin in alleen sluit Juliet Fox de harde tent af na SNTS en Paula Temple :lol:


Waar heb je de timetable gevonden? Heb nog helemaal geen bericht gezien van Toffler, of kijk ik nou scheef?

Overigens mag de weersverwachting wel wat bijtrekken nog... Verwachting 30mm regen :(

https://www.instagram.com/p/C7BmC3pMKR4/ dat was geen ingewikkelde google.

Weersverwachting oogt wel steeds beter voor zaterdag, hopelijk zet het deze lijn een beetje door.

Zelf naar Soenda, waar Paula Temple en SNTS samen de main afsluiten, vandaar dat ze op Toffler wat eerder staan, maar wel gek om Juliet Fox er nog na te zetten ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2024 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
chas1n schreef:
urbandesigner schreef:
Klinkt heel gaaf Dennis, volgend jaar maar meepakken dan.

Zaterdag Toffler Festival, zin in alleen sluit Juliet Fox de harde tent af na SNTS en Paula Temple :lol:


Waar heb je de timetable gevonden? Heb nog helemaal geen bericht gezien van Toffler, of kijk ik nou scheef?

Overigens mag de weersverwachting wel wat bijtrekken nog... Verwachting 30mm regen :(

https://www.instagram.com/p/C7BmC3pMKR4/ dat was geen ingewikkelde google.

Weersverwachting oogt wel steeds beter voor zaterdag, hopelijk zet het deze lijn een beetje door.

Zelf naar Soenda, waar Paula Temple en SNTS samen de main afsluiten, vandaar dat ze op Toffler wat eerder staan, maar wel gek om Juliet Fox er nog na te zetten ja.


Mijn edit was eerder, ongeldige opmerking nu :nono: . Ik zat te kijken op hun Facebook pagina en de event pagina en op hun website en Tiktok. Enige social medium die ik nog niet had gehad was insta...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2024 14:12 
 
Hardtraxxer

Oh die had ik oprecht niet gezien. Totaal overbodig bericht dus ja, aangezien je ook de nieuwe weersvoorspelling had benoemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2024 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
urbandesigner schreef:
Klinkt heel gaaf Dennis, volgend jaar maar meepakken dan.



Ze verkopen op dit moment al loyalty tickets voor aanzienlijk minder (110 voor een weekend) en je kan Klarna doen.

Als je goedkoop tickets wilt voor Upclose volgend jaar, zou ik nu al scoren.


Zie op hun Facebook dat dit volgend jaar een nachtfestival wordt. Dat maakt het nog interessanter... Wel gewaagd in mei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2024 17:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Broken Balance schreef:
urbandesigner schreef:
Klinkt heel gaaf Dennis, volgend jaar maar meepakken dan.



Ze verkopen op dit moment al loyalty tickets voor aanzienlijk minder (110 voor een weekend) en je kan Klarna doen.

Als je goedkoop tickets wilt voor Upclose volgend jaar, zou ik nu al scoren.


Zie op hun Facebook dat dit volgend jaar een nachtfestival wordt. Dat maakt het nog interessanter... Wel gewaagd in mei.

Denk dat dat een fout is op Facebook want met de omgeving/buren die ze daar hebben gaat dat echt niet lukken.. Hier staat ook gewoon overdag trouwens: https://www.awakenings.com/en/events/20 ... 25/318856/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2024 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vreemd inderdaad, aangemaakte Evenement op Facebook staat ook gewoon overdag. Hele aparte Facebook post van ze dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2024 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
urbandesigner schreef:
Klinkt heel gaaf Dennis, volgend jaar maar meepakken dan.

Zaterdag Toffler Festival, zin in alleen sluit Juliet Fox de harde tent af na SNTS en Paula Temple :lol:


Waar heb je de timetable gevonden? Heb nog helemaal geen bericht gezien van Toffler, of kijk ik nou scheef?

Overigens mag de weersverwachting wel wat bijtrekken nog... Verwachting 30mm regen :(

EDIT: Gevonden. Wat een vage timetable in die harde tent. En dan Kobosil midden op de dag op de 'normale' stage :lol: .

Enfin, ik zie wel waar ik ga eindigen, ben met een grote groep dus zal meer slap ouwehoeren en despo's kijlen worden. Wil sowieso wel even een kijkje nemen bij Joyhauser, Paula Temple en Toxic Machinery. Rest groep volgen.

Weersvoorspelling gelukkig aardig omgeslagen nog, meeste regen valt nu voor het festival. Hopelijk is het terrein niet 1 tyfusbende :P

Wil ook wel naar Paula Temple en Toxic Machinery, anders ff meeten ergens ? Toxic Machinery wordt hakken geblazen in dat bos :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2024 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut, zie nu pas je bericht...

Toffler was weer een hoop gezelligheid door alle bekenden. Uiteindelijk voornamelijk gependeld tussen de Future Shock, Powershift en die stage in het bos.

Die route richting die stage in het bos was vet gedaan met al die verlichting en boxen, maar over het algemeen wel tegenvallend geluid daar.. Of ik stond op de verkeerde plekken.

Paula Temple, Joyhauser en Len Faki draaiden zeer goed, rest beetje langs me heen gegaan door Despo en ouwehoeren.

Organisatie had aangegeven extra maatregelen te hebben genomen tegen het slechte weer, maar weinig van gezien. Nergens waren nou echt extra houten planken of iets neergelegd, terrein was binnen no-time 1 grote modderbende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2024 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dan hebben we wel zo'n beetje op dezelfde plekken gestaan ...
Vond dat er ook heel weinig was gedaan qua houtsnippers, planken, etc.

Die opzet in het bos was gruwelijk, maar ik denk dat ze vergeten waren om wat subwoofers neer te zetten. En bij de Powershift tijdens Paula Temple & SNTS was er ook geen bass ? Future Shock was daarentegen wel goed geluid.

Paula Temple, SNTS, Joyhauser, stukje Deborah de Luca en daarna Toxic Machinery en Santos gezien. Was een lekker dagje en het weer was top gedurende de dag :)

Publiek altijd gezellig, lekker gemixed qua stijlen en leeftijd.
Vorige  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 192  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek