Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 174, 175, 176, 177, 178
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2024 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met Koningsdag weer eens techno'en, bij Free Your Mind op Breda Airport. Is al weer even geleden dus wel zin in. Gaan er nog meer van hier?

Line-up:
Citaat:
999999999
Amber Broos
Angerfist
Ben Hemsley
DYEN
EMILIJA
Fatima Hajji
Hardkar
Kiki Solvej
Marlon Hoffstadt
Nico Moreno
Sara Landry
SNTS
Speedy J
Stan Christ
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2024 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yess keihard beukuhhhh zoiezoooo linksvoor hardcore

objekt king
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2024 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan niet wachten om jou in een kittig leren tuigje te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2024 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grappig inderdaad Pannenkoek, knap dat je 2 uur Indecorum had volgehouden, ik heb gekozen voor nachtrust :lol:.

Mijn suggestie zou zijn om Rikther uit de line-up te halen, heb je een uur extra waarin je Grace Dahl en Future.666 een extra kwartier kan geven en dan Dax J een extra half uur aangezien hij de headliner was. Ik was wel blij met die Schranz-achtige insteek van Klangkuenstler, niet te veel eigen platen met die gare Duitse vocals. Na Klangkuenstler liep de zaal nog een stuk leger voor mijn gevoel, maakte het wel fijn ruim op de vloer!
Overigens, ik had echt gevoel dat Future.666 enorm zenuwachtig was aan het begin van zijn set, ook een speciaal introotje gemaakt voor Awakenings en dergelijke. Leuk om te zien dat het zo'n DJ echt veel doet om op dat podium te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2024 19:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
objekt king


Gaf het een kans, maar ik heb hierbij echt het zelfde als met Blawan live horen, het zit wel knap in elkaar maar moin dokter wat is het saai en niet chill dansbaar, het bouwt gewoon nergens naar op. De variatie is wel tof.

Remi schreef:
Met Koningsdag weer eens techno'en, bij Free Your Mind op Breda Airport. Is al weer even geleden dus wel zin in.


Groningen heeft eind juli ook een Free Your Mind x Trym aangekondigd. Nu hoef ik daar niet zo veel van te weten maar de support line up is zeer smakelijk voor een 5 minuten fietsen fissa.

Met Paul Kalkbrenner, Len Faki, Collab3000 (Chris Liebing & Speedy J) en Sluwe Vos oa
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2024 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Groningen heeft eind juli ook een Free Your Mind x Trym aangekondigd. Nu hoef ik daar niet zo veel van te weten maar de support line up is zeer smakelijk voor een 5 minuten fietsen fissa.

Met Paul Kalkbrenner, Len Faki, Collab3000 (Chris Liebing & Speedy J) en Sluwe Vos oa

Ik zag 'm al ja, had al wel eerder een post in deze toppa verwacht, haha. Had met de support die je inderdaad post wel verwacht dat je zou gaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2024 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



hele ep is dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2024 14:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eerste keer Radion gegaan tijdens Francois X all nighter. Goede shit, geweldig geluid en Francois X draaide ook heel chill. Veel traag knalwerk en zijn heerlijke opbouwende stijl van claps en percussie progressief over kicks gooien.

Publiek was wel heel jong maar dat kon aan de avond liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2024 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren op Dagcollege geweest in het Klokgebouw. Boel diverse setjes gehoord. Tussen alle hardtechno ook nog psytrance, oude rave platen, early hardstyle en bootlegs van populaire nummers gehoord. Geluid was overal erg zuiver en de sfeer zat er overal erg goed in. Blij weer geweest te zijn :thumbsup:

Alleen weet niet wat er mis was met de bewaking want man man.. rij van 30min om binnen te komen waarna ze bij het fouilleren maximaal je broek optrekken om dan met n volledige hand tussen je benen te gaan voelen.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2024 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



weekendje berlijn geboekt jawohl wir tanzen die maschine
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 23:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Deze ochtend terug gekomen uit Berlijn. Wat een ontzettend vette stad zeg! :loving: In Nederland eigenlijk nog nooit een Techno feest bezocht, dus m'n eerste Techno feest in Berlijn gehad en heel erg genoten. Zijn naar Griessmuehle en Sisyphos geweest. Beide hele gave clubs, maar vooral laatstgenoemde was echt bizar. Mega vette locatie, snoeiharde Techno en loepzuiver geluid. :love: Na dit weekend ben ik helemaal om en ga ik zeker vaker Techno feesten bezoeken! :$


Fijn om te horen dat je het dik vond! Welkom :)




guuuure electro keer gehoord bij helena hauff
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.youtube.com/watch?v=3M6RaY2PSDU
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Altijd leuke filmpjes dit. Vaak vette platen ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2024 09:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Van de week maar eens een kaartje voor Upclose zaterdag gekocht. Yazzus is helaas vervangen maar gelukkig is JEANS daarvoor in de plaats gekomen.

Verder deze zomer in ieder geval een kijkje nemen bij Dekmantel in het Hem op 27 juli, The Crave of 909 en natuurlijk de 24 uurs editie van Ratherlost op 17 augustus :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2024 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb dit jaar echt te weinig techno-feesten en daar baal ik van, haha. Vorig jaar was het festivalseizoen qua techno wel keurig, dit jaar geen enkel techno only-feest (maar gelukkig wel genoeg met hostings). Het komt er niet echt van, dit jaar. Jammer jammer want ben wel in de mood.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2024 11:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat houdt je tegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2024 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een volle agenda, met andere feesten / verplichtingen / vakanties en een EK voetbal waar ik heen 'moet', haha. O ja, en het feit dat er in mijn groep altijd weinig animo is voor die feesten werkt ook niet echt mee. ;)

Een heleboel dus maar ik weet 't: niet zo zeuren en gewoon gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2024 17:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Van de week maar eens een kaartje voor Upclose zaterdag gekocht. Yazzus is helaas vervangen maar gelukkig is JEANS daarvoor in de plaats gekomen.


Prima vervanger!

Ratherlost wil ik ook heen, ff kijken of het uitkomt


klassiekertje om het weekend af te trappen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2024 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige week een lekker feestje gehad bij Rotterdam Rave :).

Binnengekomen bij Franky-B, prima voor dat moment met wat bekende hard techno hitjes. Daarna een stukje Doruksen gezien en naar de grote zaal voor Shlomo. Lekkere set met redelijk 'normale' techno. Zegt ook wel genoeg dat de helft van de groep het te traag vond :lol: .
Klein stukje Ketting meegepakt, goed vet maar mij soms iets te snel. Daarna buitenom de lift genomen naar Now & Wow waar ook een zaal was, en Rebekah flink aan het knallen was geslagen. Begon haar set met raw, daarna een uur lang dikke schranz / hardtechno en het laatste half uur alleen maar hardcore. O.a. Unexist - Attack gehoord. Dikke rave set, paste ook wel goed bij de rest van de dag. Alleen Raxeller erna was een flinke stap terug, maar we zouden toch afsluiten bij Karah. Gruwelijk dikke set was dit. Industrial vibe en de laatste 20 minuten ook echt afgesloten met industrial. Half uurtje cadeau gekregen van Alignment en om 23:30 was het afgelopen.

Pluspunten :
- Heel gezellig publiek, lekker aan het feesten en geen chagrijnige koppies / film cirkeltjes / tiktok konijntjes
- Techno, hardtechno, schranz, raw, hardcore, industrial alles kwam voorbij
- Overdag
- Maassilo blijft een gruwelijke locatie, en leuk dat Now & Wow er bij was getrokken
- Beveiliging eindelijk eens chill bij de Maassilo

Minpunten :
- De typische Maassilo dingen (te druk en te warm)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2024 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Gekke Freddy K pokoe uit 1997
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2024 17:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



hitsss
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe videosets beschikbaar van Time Warp 2024 met oa Rodhad, Adam Beyer, Ame en anderen.
Dit vind ik wel een hoogtepunt:
Vorige  1 ... 174, 175, 176, 177, 178
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek